Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Prosim radu
Autor Zpráva
Deyw

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 21:12


Zdar lidi potreboval bych poradit...cvicim 3x tydne a to pondeli,streda,patek po- prsa,biceps,bricho... st- ramena,zada,triceps,bricho... pa: nohy,nejak tak co me bavi nejvic a bricho.. a papu kreatin a chtel bych vic...nemohli by ste mi poradit nejakou kombinaci ke kreatinu ?? nebo proste ted mam kre-alkalin ten mam za mesic dobranej a chtel bych zkusit neco novyho tak mi pls poradte predem dik
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 21:41


Zacni cvicit fullbody treninky, porostes vic.

http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=197
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=126
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1093
http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=1727

http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402


Ke kreatinu ber jednoduche sacharidy - ovoce, med, ryze, gainery (v nich byva glukoza, maltodextrin aj. cukry)
Ucinek kreatinu se zesiluje pouzivanim BCAA, HCA, pyruvatu, taurinu, HMB a dalsich latek.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Deyw

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 21:49


no pockej,pockej :D pomalejs na me ja mam trenera ...nevim cvicil sem tak rok a ted sem si dal pauzu takhle delal sem kickbox a cvicil sem ale ted uz to nestiham a navic mam neco s nohou takze nemuzu uz delat kickbox apod. tak sem se rozhodl ze zacnu zase cvicit cvicim asi uz od ledna a vracim se do kondice trenink mam myslim si dobrej mam ho postavenej od trenera podle moji vahy apod. a ted si jedu to svy to co me bavi a opakuju to porad akorad nekdy menim cviky ze treba nekdy si nedam bench ale du na peckdeck apod... proste to prehazuju atd..ale cvicit me to bavi a chtel bych se zeptat je mi 16 merim 185cm vazim 80kg postavu mam fajn ale docela bych uz chtel vypadat jak ty z plakatku :D to asi nebude tak jednoduchy ale jestli bys mi poradil treba nejakej kreatin a ktomu nejakej spalovac abych byl co nejvic vyrysovanej nebo tak prosim ...predem dik
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 21:55


Rysuje se dietou a aerobni aktivitou, spalovace jsou predrazene blbosti. Pokud tedy nemas vylozene nadvahu, nebo nechces byt vyrysovany na kost.


Na kreatinu neni co radit. Monohydrat je porad best, kdo tvrdi neco jineho, tak je pod vlivem reklamy a nechape, ze vsechny typy kreatinu se v tele promeni na kreatinfosfat, a ze jednou proste budes mit v tele 100g zasobu, a vic uz mit nemuzes - tudiz NENI MOZNE, aby nejaka forma kreatinu byla tzv. pokrocilejsi a ucinnejsi. Je to naprosty nesmysl.


Fullbody treninky jsou lepsi nez po- prsa,biceps,bricho... st- ramena,zada,triceps,bricho... pa: nohy
Ver tomu. Precti si ty clanky, otevrou se ti oci.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 21:57


cvicil sem tak rok a ted sem si dal pauzu+
jsem se rozhodl ze zacnu zase cvicit cvicim asi uz od ledna a vracim se do kondice+
docela bych uz chtel vypadat jak ty z plakatku

Mas velke oci. I kdyz je otazka, jaky plakaty mas na mysli. Budovani svalnate postavy trva leta.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Deyw

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 21:58


oki du to procist a jeste mi porad myslis ze kdybych tvrde drev po,st,pa a v ut,ct bych si zabehal na rotopedu a nejak se zpotil ze bych zhubnul nebo je to zbytecny ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 22:04


Silovy-anaerobni a kardio-aerobni trenink jsou dve odlisne veci, kazdy, mimochodem, pusobi na jinou srdecni komoru.

Kardio (napr. beh) rozhodne pomaha spalovat tuk. Jde jen o to, kolik a jak behas.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Deyw

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 22:06


mno to je jedno.. hele a ten fullbod trenink je ze cvicim porad to samy dokola ?? po,st,pa ?? nebo si to mam nejak ztech cviku co jsou tam napsany rozdelit do po,st,pa ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 22:10


Fullbody ma milion variant. Zasada je - jeden tezky, zakladni, vicekloubovy cvik na spodek tela, jeden zakladni tlakovy cvik na vrsek tela, jeden zakladni tahovy cvik na vrsek tela. A k tomu nejake doplnky na ruce, bricho, lytka - da se to ruzne rozhodit.

Jsou fullbody treninky na 3x i 5x tydne, jsou treninky, kde se porad cvici stejne zakladni cviky, jsou treninky, kde se obmenuji i zakladni cviky (doplnky se obmenuji vzdy).


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Deyw

Člen
# Zasláno: 23 Bře 2009 22:13


mno takze kdybych si dal treba v pondeli: pullover,bench,peckdeck jeste neco na prsa,tricepst,biceps,bricho ve stredu: pullover,stehna,ramena,biceps,triceps,bricho a v patek nejak taky podobne tak je to dobrej nebo spatne ??? nejak mi to popis ja to porad nechapu a ctu jak divej
sonny

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 08:07


proste jed cele telo..komplet...vykasli se na svaly ktere se ti zapojuji u jinych cviku(trapezy,predlokti atd)jed jen zakladni cviky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 09:42


Typ treninku (jen pro predstavu)

Den 1
celni drep
benchpress s velkou cinku
pritahy v predklonu
+ biceps (1 cvik), lytka

Den 2
mrtvy tah
kliky na bradlech
shyby na hrazde
+ triceps, bricho

Den 3
drep s cinkou na zadech
tlaky s velkou cinkou ve stoje
veslovani se spodni kladkou
+ upazovani ve stoje, lytka

Doplnku muze byt vic, zalezi na tobe, muzou se ruzne stridat, tocit, menit...
Vhodne je stridat v jednotlivych dnech u vsech cviku pocty opakovani a serii.
Klasicky se dela 8 serii x 3 opak, 5x5, 4x8-10 - tim pokryjes vsechny typy vlaken.

Tohle je jen navrh, narychlop spichnuty, i kdyz bude funkcni.

Mrkni se tady na konkretni programy:

http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=402


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Deyw

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 19:44


tetsuo tak sem si vybral tenhle trenink http://www.ironfactor.cz/viewtopic.php?t=145 a pridal ktomu na kazdej den pullover a bricho co ty na to schvalujes to ?? myslis ze budou lepsi vysledky nez ztoho co sem delal doted ??
sonny

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 20:31


proc chces porad vsude ten pulower?na rozvoj hrudniku mas shyby a jine cviky....na zada tam mas dobre veci tak se drz planu ne
Deyw

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 20:34


protoze me ten pullover strasne bavi...ten cvik zeru ho
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 20:45 - Změnil/a: tetsuo


Urcite dobrej trenink.
Krome bricha bych se zameril i na lytka a pullover ti staci 1x tydne. Zkus taky jine cviky, treba pritahy cinky k brade a woodchop.

Dulezita vec - drepuj pod paralelu a snad se co nejvic zapojit cele telo, nejen nohy, ale i zada a bricho. Hluboky drep muze roztahnout hrudnik vic nez pullover.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Deyw

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 20:55 - Změnil/a: Deyw


no ja ti nevim a jeste jak to mam cvicit mam cvicit vsechny serie se stejnou vahou nebo postupne pridavat ?? jako ze budu mit trebas ten mrtvej tah dam si 5x 40kg 5x 50kg 5x 60kg 5x 70kg a 5x 80kg a konec mam 5serii a takhle to budu delat u vseho nebo jedu stejnou vahu porad a pak treba po 2tejdnech pridam ?? No utoho drepu musim dat prdel az skoro k zemi ne ? a pak nahoru a opakovat.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 21:04 - Změnil/a: tetsuo


System 5x5 se muze cvicit dvojim zpusobem.
Bud se rozcvicis nekolika seriemi (2-3) a nastavis jednu vahu a s tou delas stejny pocet opakovani v celych 5 seriich. prvni serie ti bude pripadat lehka, posledni bude tezka.
Nebo si das jen jednu rozcvicnou serii (kterou nepocitas do tech peti) a pak si prvni dve testujes spravnou vahu (napr. 70 kg) a na zbyle tri serie prihodis (80 kg).

V zasade plati, ze 5x5 se cviciva se 75 % maxima na jedno opakovani. S pribyvajicimi tydny treninku prihazujes az na 80 %, mel bys pridat nejake to kilo kazdy tyden.
Pak uberes intenzitu treninku, trochu si odpocines a vyberes si novy program.

Rozcvicovni je obecne docela veda, kazdopadne serie uvadene v rozpisu jsou PRACOVNI. Rozcvicne se nepocitaji. Ty slouzi opravdu jen k zahrati. Nemaji te unavit, napumpovat, nemaji bolet, maji te jen pripravit na zvedani tezsich vah.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Deyw

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 21:11


no jasny ...takze takhle zacnu od zitra cvicit no docela se tesim na ten mrtvy tah mno a po treba 4mesicich zmenim trenink nebo driv/dyl ??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 21:19 - Změnil/a: tetsuo


Mel bys sam poznat, kdy uz ti nejde prihazovat vaha. Obvykle to byva po 5-6 tydnech, cim je clovek pokrocilejsi, tim min tydnu zvladne. Casto jen tri a posledni tyden v mesici si pak da lehci treninkovou zatez. Tohleto stridani nahoru-dolu (load-deload) je pomerne dulezite.

Mrtvy tah se nauc techniku. Ploche podrazky nebo naboso, tlacit patami do zeme, tahnout cinku jakoby dozadu a kopirovat osou linku holeni a stehen, ruce pouzivat jen jako haky a nepritahovat, mit co nejrovnejsi zada, divat se pred sebe, ne dolu, hodne HODNE zatnout bricho. Mrtvy tah je cvik na cele telo - nohy, zada, bricho i ruce. Tahej to vsim, ale prvotni pohyb vychazi z boku-kycli a jde pres nohy-paty, ruce se zapojuji ne pokrcovanim ale silou stisku.
Mrtvy tah je bozi cvik. Jakmile se ho trochu naucis, bude tvuj nejoblibenejsi. A pochopis, cim se lisi v posilovne slabosi a srabci od skutecnych chlapu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jirkas

Člen
# Zasláno: 24 Bře 2009 22:01


Mrtvy tah je bozi cvik. Jakmile se ho trochu naucis, bude tvuj nejoblibenejsi. A pochopis, cim se lisi v posilovne slabosi a srabci od skutecnych chlapu.

Tetsuo: presne tak
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Bře 2009 17:20


Jinak doplneni: fullbody jsou super a fungujou lip na lidi, co maji problemy pribirat. Velice dobre je ale i deleni na vrsek/spodek 4x tydne, nebo tlaky/tahy.
Splity jsou vyhodne pro lidi, co maji super genetiku a berou steroidy. Pro normalni lidi nic moc.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 17:33


http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ru
http://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ru
http://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ruhttp://geartreating.ru
http://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ru
http://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ru
http://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ruhttp://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ru
http://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ru
http://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ru
http://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ruhttp://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ru
http://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ru
http://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ru
http://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 17:34


http://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ruhttp://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ru
http://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ru
http://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ru
http://landuseratio.ruhttp://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ru
http://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ru
http://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ru
http://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ru
http://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ruhttp://papercoating.ru
http://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ru
http://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ru
http://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 17:35


http://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ruhttp://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ru
http://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ru
http://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ru
http://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ruhttp://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ru
http://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.ru
tuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2021 21:16


Fans250.6CHAPCHAPJennPictLifeWINX
histFlemchelDekoAtlaWindArthOrie
JuleMetaImmaRomaZoneThriTescAtla
SambBarsGeorOreaRhizMatiAtlaKlau
BartBargFridStepPerfGezaOscaSpic
MavaMarkOtisAlfrKathDoveJardHapp
DespGabrFunkwwwmInviVelkSilvsati
MacbShanFintJohnKateDubaRomaELEG
NikiNikiMariPavaDiscVoguPushJean
HTMLEBSTCollXIIISamuprogHorrWrig
QuieConvArtsArtsSpoiChroHaroFuxi
diamRodn
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2021 21:18


PoisSwardiamGustZoneZoneChetStef
GentLiliTjarFedeelecSusaOzanKlev
JohnAsneIrisFyodDaviPixaWindBoyz
MaplDukeBlauHelgNexuArabGerhCata
CataThisBookBookDesiBeacFredRock
MistRenzPionWindBELLMPEGShenSmoo
FlatFeelTuttHannSistHellBawiWind
WindWindCHARBamiLegoLacoWhisDito
KapoThisSofiEmilJameDailAdagWind
collXVIINikoMichRogeEmilSelmSere
TourPrivGoogoderJohnThisSunrNeil
WithBirg
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2021 21:19


HelpBakeStepAntoNelwGarrPariEcon
HITAIbboNeonChriWindWindThisMagn
XVIIThisPhilSeriMarcLarsCaroTarc
honoNexuNexuNexuAstrDAIWCalyMoll
StevIntrXVIIMartRobeIntrNguyDesi
tuchkasGreaJuli
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist