Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Dotaz
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
kernel

Člen
# Zasláno: 27 Úno 2009 18:26


Zupa,
1)na hlavní stránce někdo píše u jídla, dát si tak 20g na lačno před snídaní, nevydržim čekat 30 minut na jídlo. Do vloček to zamíchat asi nemůžu?

2)Místo pestré svačiny to mixovat taky nechci tak kombinace 2,5h po snídaní s jablky či musli tyčinkou lze?

3) Jesli chápu správně tak když už mám Amino Whey Protein 85% tak to bude lepší dopoledne či ráno a Matrix večer, či ideálně místo mléka či tvarohu na noc.

4)Trenér mě nutní nuceně odpočívat, a necvičit doma a říká, že po hodině a půl je dost a po dvou a pul se vypotím ze světa, je pravda?
Že mám podváhu, ale já se sakra necítím odrovnaný, 2x týdně po 8h sezení v práci mám energie dost i když si naložím maximum na 3x10 na všechny cviky tak druhý den si můžu zas dát serii kliků či dřepů s činkou, přeruším tím rust a sílení organismu?

5) Metabolické potřeby. mam ted 193/77 tak tuším, že bude stačit dávka tak 20g dopoledne a 20g po cvičení či na noc ne? Nechci si nějak odrovnat lediviny či tak.¨

P.S. Místo stereotypu ovesných vloček, je docela dobré to říznout občas, žitnými, pšeničnými či ječnými.
A žitný chleba a Sojový nápoj z DM Drogerie je za pár korun a výtečný.


Vůle odejde dřív než tělo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 28 Úno 2009 12:46 - Změnil/a: tetsuo


1) Ano, dost lidi si treba do vlocek micha proteinove napoje. Ale neni to ucelne. Nejde o to, ze by to bylo skodlive, ale je to zbytecne.
Chces po ranu jen prijem bilkovin - dej si cisty proteinovy koktejl.
Chces po ranu bilkoviny i sacharidy - a) dej si proteinovy koktel a ovoce, b) gainer (smes bilkovin a sacharidu, obcas i zdravych tuku), c) normalni zdravou snidani typu - vlockova kase s mlekem a orisky, varena vajicka, celozrnny chleba, ovoce.

Tohle to jsou tri zakladni varianty. Ostatni jsou mene vyhodne. Vlocky totiz obsahuji bilkoviny a prisypavat do nich protein znamena, ze se hur stravi bilkoviny z vlocek.

2) Neni dobre jist v jednom jidle jenom sacharidy, pripadne rostlinne veci, ktere maji malo bilkovin, ci hure vyuzitelne bilkoviny. Tedy napr. mussli tycinky. Tycinka + jogurt - ok.

3) Ano, syrovatka je rychla, proto se hodi vic rano, kdy telo nema ziviny a chce je rychle, Matrix-delany na bazi kaseinu, ktery je pomaly, se hodi vic vecer, kdy chces telo delsi dobu zasobit zivinami, i kdyz spis. U syrovatky je akorat problem, ze ji velka cast zustava telem nevyuzita, proto je lepsi, prokud ma "ranni" protein bazi syrovatku, ale k tomu jsou primichane jine suroviny.

4) Nechapu, presne, co chces rict.
Jestli ti trener rika, ze pri svem telesnem typu (ektomorf s podvahou) bys mel cvicit nejdele hodinu a pul, tak ma pravdu. Jsou ale lidi, kterym vyhovuji delsi treninky (vice serii).
Frekvence cviceni je strasne individualni. Nikde tady nevidim tvuj treninkovy rozpis, takze tezko muzu rict, co si muzes dovolit zmenit ci pridat navic. Popis "naložím maximum na 3x10 na všechny cviky" mi toho moc nerekne.

5) Davkovani proteinovych napoju je ZASE individualni. Pokud mas hodne rychly metabolismus, muzes denne jist i neco pres 2g bilkovin na kilo vahy. Cili az nejakych 160 g bilkovin denne celkem. (Nerikam, ze musis, ale muzes, pokud mas problemy s nabiranim svalu.)
Velke davky bilkovin nad 30 g (max 50 g) muzes 3x denne: snidane, obed, vecere, mensi davky 10-20g ve zbylych jidlech.
Sacharidy muzes mit na 5g/kg denne.

P.S. Samozrejme. Vlocky stridat, misto "nudne" ryze taky jist veci jako jahly, kuskus, pohanka, krupice, amarant, bulgur apod.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kernel

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 16:54


2-3x týdně.
Záda Stahování kladky širokým úchopem za hlavou 4 12 47
Přítah tyče v předklonu k břichu nadhmatem 3 12 2x5+tyč

Ramena Tlaky s jednoručkami v sedě kolmo 4 12 12,5
Upažování v předklonu na oblé lavici s jendoručkami 3 18 8

Triceps Tricepsové kliky 3 max vlastní
Stahování kladky s lanem kolmo dolů 3 12 28

Břicho Překlapky nohou v leže hlavou nahoru 3 max vlastní
Véčko v sedě na lavici 3 max vlastní
Rozcvička Rotoped 10min, před či po švihadlo 300-500x
Závěr 1 Zkracovačky na velkém míči 3 30 vlastní
Závěr 2 Upažování s činkami ve stoje 3 12 8kg
Prsa Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru 3 12 12,5 ?
Peck deck 4 12

Biceps Zdvih rovné tyče podhmatem ve stoje bez opory 3 15 2x5
Zdvih kladivovým úchopem vsedě s oporou zad 3 12 8
1
Nohy Dřep hluboký se zátěží 3 15 30
Výpony lýtka ve stoje na jedné noze 3 max vlastní

Břicho Zkracovačky s rotacemi do U na šikmé lavici 3 max vlastní
Zkracovačky s nohama ve vzduchu 3 max vlastní
Rozcvička Rotoped 10min, před či po švihadlo 300-500x(mam rád aerobní námahu
Závěr 1 Zkracovačky na velkém míči 3 30 vlastní
Závěr 2 Upažování s činkami ve stoje 3 12 8

Někdy si dám A nebo B o víkendu a ladím techniku s 2x nižsí vahou.
Měl jsem příjem kolem 9000-10000kj, ted jsem přidal na 12500-13500.
A přidat ke každému velkému jídlu 30%.
Nějak jsem čas ignoroval sacharidy(tuk zcela) a cpal se po 12h jen masem, tvarohem, sýrem a nějak se rozhodil.

Nevím kde se dopátrat toho zda jsem ekto/endomorf(fotka?). Do 18 jsem stále běhal po ovále, ale pak na pár let mě pacifikovala škola tak jsem se vyjedl v menze.
Mám 193/77kg(absolutně vyrýsovaný), v říjnu 08 84kg, v květnu 08 92kg, někdy v 2004 112kg

Vím co a jak se podpořit z vlákna, ale jaký gainer po cvičení.
Jak přidat jídla a nenabrat tuk. Limonády, pivo, smažené, knedlíky, bůček sladkosti do smrti ne.

Díky


Vůle odejde dřív než tělo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Bře 2009 17:12


Mam problem vyznat se v tom. Jaky cviky delas v treninku A a B?
Mas to napsane tak, ze rozcvicku napises nekde uprostred a na konci, cili nevim, jak ten rozpis cist.

V zasade
1) Delas zbytecne moc opakovani. 12, 15, 30 apod. To je hlavni duvod, proc nenabiras svaly. Parametr 12-15 rozviji tzv. sarkoplazmatickou hypertrofii, ktera se blbe rozviji lidem, co neberou steroidy. Naopak skvele na takove pocty opakovani reagujou lidi na steroidech, kteri pumpuji krev a plazmu jako o zivot. Proto mas v casopisech se steroidovyma klaunama treninky s parametry 12-15 opakovani. Normalnim lidem prospivaji spis tezsi vahy a mene opakovani. (Samozrjeme, parametry je vhodne stridat.)

2) Nedelas zadny tezky cvik s vlastni vahou (shyby na hrazde, kliky na bradlech, glute ham raises) ani tezky cvik s cinkou - jenom 3 serie drepu, to je nic. Drepy, mrtve tahy, silove premisteni apod. Pak mas samozrejme slabou prirozenou produkci testosteronu a svaly nemaji z ceho rust.

3) Cisty ektomorf nebudes, protoze to bys nenabiral tolik tuk. Dulezite, ze ektomorfove maji utle kosti, klouby a delsi koncetiny. Endomorfove maji sklon k zakulacenym ramenum, zadum a spodku tela do hrusky. Lide jsou obvykle smisene typy.
Ja mam nektere rysy kostry ektomorfni (zapesti) a jine mezomorfni (kolena, kycle, ramena). Upony stehen, prsou, tricepsu a ramen mam mezomorfni, ostatni svaly ektomorfni. Metabolismus mam nekde na pomezi endomorfa (pomaly, citlivy na cukr) a mezomorfa (dobre se mi travi bilkoviny). A ty budes taky "poulicni smeska".

4) V mlecnych vyrobcich samozrejme nejaky cukr je. Proto jsi taky prezil...

5) Gainer po treninku nebo po ranu, klidne 2x denne neni zadny problem. Jde o to, jak jis po zbytek dne. I lidem, kteri hubnou, se bezne doporucuje pit po treninku smesku sacharidu a proteinu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kernel

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2009 18:08


Dobrý pochopil jsem toho dost, a trenér taky mi dal co proto

Z kuskusu, rýže, racioplátků, jablek, a rozumně mléka asi moc nepřiberu.
Zvlášť když už nechodím do mensy v noci na smažený humus.

Nastavily jsme váhy vysoko aby první serie vyšla max. 15 a další do 12, kromě věcí na kolena.

1)Tuším, že dávat si jakýkoli protein ráno je blbost a daleko lepší ráno a hned po tréningu je gainer(UltraMass 35).

2) Ladím jídelníček na přibírání(svalů) a protein mi vychází akorát občas v dávce 25g před spaním.

3) Jsem trochu hyper aktivní a depri. a neobejdu se bez švihadla a rotopedu před a po cvičení. (Na kole jsem najel kolem 14-18l tisíce km) Gainer tedy hned po cvičení či odstup?
Dokonce vidím, že gainer a méko má stejné složení bílkovin a cukru.

4) Můžu suplovat cukry na ráno(jablka, hrozinky..) mlékem(0,5%). Po letech mi zase začalo chutnat a 0,5l do vloček a 0,5 ráno před jídlem mi nedělá problém, ale 45g cukru je dost a mají ho jablka taky(laktoza v. fruktoza).

5) Rozdělení pomalých a kvalitních sacharidů 380 na 3x100 a 2x40 je už ok a beru to, ale 50g bílkovin max. je jen u masa či mléčných výrobků?
500g tvarohu je pro mě lahůdka jako pro ostatní pytlík čipsů

diky


Vůle odejde dřív než tělo.
kernel

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2009 18:37 - Změnil/a: kernel


ot.

jak je to s mlékem a nabíráním svalů tuším, ale i tukem?
Straší mě ta kalorická hodnota a hodnota cukru. Ale to rozebíral někdo na mainpage.
Nezkutečnou dobu jsem mléko odmítal a ted si bez něj nedovedu představit život.

Je rozumná hodnota třeba 0,5-1l ráno a navečer 0,5l místo svačiny co bych nestilh sníst či vytrávit do večeře. S tím, že se třeba mezi cvičením projdu, etc? Dík


Vůle odejde dřív než tělo.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2009 20:05


Nastavily jsme váhy vysoko aby první serie vyšla max. 15 a další do 12, kromě věcí na kolena.
Jak dlouho uz cvicis? Pokud vic nez 3 mesice, tak je to naprosto zbytecne vysoky pocet opakovani a prilis lehke vahy.
Fakt, jdi mnohem niz na 6, 5, 4, 3 opakovani a umerne tomu pridej vahy a serie. Uvidis, jakmile jednou zkusis 5x5 nebo 8x3 opak, pochopis ty vyhody.

1)Tuším, že dávat si jakýkoli protein ráno je blbost a daleko lepší ráno a hned po tréningu je gainer(UltraMass 35).
Varianty jsou protein+ovoce, gainer, normalni snidane typu obilna kase+vejce+mlecny vyrobek

2) Ladím jídelníček na přibírání(svalů) a protein mi vychází akorát občas v dávce 25g před spaním.
V cem je problem?

Jsem trochu hyper aktivní a depri. a neobejdu se bez švihadla a rotopedu před a po cvičení. (Na kole jsem najel kolem 14-18l tisíce km) Gainer tedy hned po cvičení či odstup?
Nazory se hodne ruzni. Idealni je podle me dat prvni davku pote, co se vysprchujes a prevliknes. Zvlast, pokud jeste po posilovani delas aerobni trenink. Celkovou davku gaineru rozloz na 2-3 s odstupem 20-30 minut.

Dokonce vidím, že gainer a méko má stejné složení bílkovin a cukru.
Cukry jsou jineho druhu a proteiny v gaineru jsou koncentraty a izolaty. Nema cenu ty dve potraviny srovnavat.

Můžu suplovat cukry na ráno(jablka, hrozinky..) mlékem(0,5%). Po letech mi zase začalo chutnat a 0,5l do vloček a 0,5 ráno před jídlem mi nedělá problém, ale 45g cukru je dost a mají ho jablka taky(laktoza v. fruktoza).
Je zbytecne pit tolik mleka.


Rozdělení pomalých a kvalitních sacharidů 380 na 3x100 a 2x40 je už ok a beru to, ale 50g bílkovin max. je jen u masa či mléčných výrobků?
50 g je takova obecne ozkousena maximalni davka z libovolne namichanych zdrojů "maso+ryze", "vejce+pecivo", "vlocky+jogurt" apod.

jak je to s mlékem a nabíráním svalů tuším, ale i tukem?
Straší mě ta kalorická hodnota a hodnota cukru.

Porad dokola. Jde o celkovou kalorickou hodnotu jidla. Taky jde samozrejme o pomer zivin, ale - pomer bilkovin a tuku v mlece je bezproblemovy. Pokud netrpis nesnasenlivosti na mlecny cukr, tak se ti nic nestane. Porad si ale myslim, ze pit tolik mleka nema smysl. Ze existuji i dalsi vhodne zdroje bilkovin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 17:01


http://audiobookkeeper.ruhttp://cottagenet.ruhttp://eyesvision.ruhttp://eyesvisions.comhttp://factoringfee.ruhttp://filmzones.ruhttp://gadwall.ruhttp://gaffertape.ru
http://gageboard.ruhttp://gagrule.ruhttp://gallduct.ruhttp://galvanometric.ruhttp://gangforeman.ruhttp://gangwayplatform.ruhttp://garbagechute.ruhttp://gardeningleave.ru
http://gascautery.ruhttp://gashbucket.ruhttp://gasreturn.ruhttp://gatedsweep.ruhttp://gaugemodel.ruhttp://gaussianfilter.ruhttp://gearpitchdiameter.ruhttp://geartreating.ru
http://generalizedanalysis.ruhttp://generalprovisions.ruhttp://geophysicalprobe.ruhttp://geriatricnurse.ruhttp://getintoaflap.ruhttp://getthebounce.ruhttp://habeascorpus.ruhttp://habituate.ru
http://hackedbolt.ruhttp://hackworker.ruhttp://hadronicannihilation.ruhttp://haemagglutinin.ruhttp://hailsquall.ruhttp://hairysphere.ruhttp://halforderfringe.ruhttp://halfsiblings.ru
http://hallofresidence.ruhttp://haltstate.ruhttp://handcoding.ruhttp://handportedhead.ruhttp://handradar.ruhttp://handsfreetelephone.ruhttp://hangonpart.ruhttp://haphazardwinding.ru
http://hardalloyteeth.ruhttp://hardasiron.ruhttp://hardenedconcrete.ruhttp://harmonicinteraction.ruhttp://hartlaubgoose.ruhttp://hatchholddown.ruhttp://haveafinetime.ruhttp://hazardousatmosphere.ru
http://headregulator.ruhttp://heartofgold.ruhttp://heatageingresistance.ruhttp://heatinggas.ruhttp://heavydutymetalcutting.ruhttp://jacketedwall.ruhttp://japanesecedar.ruhttp://jibtypecrane.ru
http://jobabandonment.ruhttp://jobstress.ruhttp://jogformation.ruhttp://jointcapsule.ruhttp://jointsealingmaterial.ruhttp://journallubricator.ruhttp://juicecatcher.ruhttp://junctionofchannels.ru
http://justiciablehomicide.ruhttp://juxtapositiontwin.ruhttp://kaposidisease.ruhttp://keepagoodoffing.ruhttp://keepsmthinhand.ruhttp://kentishglory.ruhttp://kerbweight.ruhttp://kerrrotation.ru
http://keymanassurance.ruhttp://keyserum.ruhttp://kickplate.ruhttp://killthefattedcalf.ruhttp://kilowattsecond.ruhttp://kingweakfish.ruhttp://kinozones.ruhttp://kleinbottle.ru
http://kneejoint.ruhttp://knifesethouse.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 17:02


http://knockonatom.ruhttp://knowledgestate.ruhttp://kondoferromagnet.ruhttp://labeledgraph.ruhttp://laborracket.ruhttp://labourearnings.ruhttp://labourleasing.ruhttp://laburnumtree.ru
http://lacingcourse.ruhttp://lacrimalpoint.ruhttp://lactogenicfactor.ruhttp://lacunarycoefficient.ruhttp://ladletreatediron.ruhttp://laggingload.ruhttp://laissezaller.ruhttp://lambdatransition.ru
http://laminatedmaterial.ruhttp://lammasshoot.ruhttp://lamphouse.ruhttp://lancecorporal.ruhttp://lancingdie.ruhttp://landingdoor.ruhttp://landmarksensor.ruhttp://landreform.ru
http://landuseratio.ruhttp://languagelaboratory.ruhttp://largeheart.ruhttp://lasercalibration.ruhttp://laserlens.ruhttp://laserpulse.ruhttp://laterevent.ruhttp://latrinesergeant.ru
http://layabout.ruhttp://leadcoating.ruhttp://leadingfirm.ruhttp://learningcurve.ruhttp://leaveword.ruhttp://machinesensible.ruhttp://magneticequator.ruhttp://magnetotelluricfield.ru
http://mailinghouse.ruhttp://majorconcern.ruhttp://mammasdarling.ruhttp://managerialstaff.ruhttp://manipulatinghand.ruhttp://manualchoke.ruhttp://medinfobooks.ruhttp://mp3lists.ru
http://nameresolution.ruhttp://naphtheneseries.ruhttp://narrowmouthed.ruhttp://nationalcensus.ruhttp://naturalfunctor.ruhttp://navelseed.ruhttp://neatplaster.ruhttp://necroticcaries.ru
http://negativefibration.ruhttp://neighbouringrights.ruhttp://objectmodule.ruhttp://observationballoon.ruhttp://obstructivepatent.ruhttp://oceanmining.ruhttp://octupolephonon.ruhttp://offlinesystem.ru
http://offsetholder.ruhttp://olibanumresinoid.ruhttp://onesticket.ruhttp://packedspheres.ruhttp://pagingterminal.ruhttp://palatinebones.ruhttp://palmberry.ruhttp://papercoating.ru
http://paraconvexgroup.ruhttp://parasolmonoplane.ruhttp://parkingbrake.ruhttp://partfamily.ruhttp://partialmajorant.ruhttp://quadrupleworm.ruhttp://qualitybooster.ruhttp://quasimoney.ru
http://quenchedspark.ruhttp://quodrecuperet.ruhttp://rabbetledge.ruhttp://radialchaser.ruhttp://radiationestimator.ruhttp://railwaybridge.ruhttp://randomcoloration.ruhttp://rapidgrowth.ru
http://rattlesnakemaster.ruhttp://reachthroughregion.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 17:03


http://readingmagnifier.ruhttp://rearchain.ruhttp://recessioncone.ruhttp://recordedassignment.ruhttp://rectifiersubstation.ruhttp://redemptionvalue.ruhttp://reducingflange.ruhttp://referenceantigen.ru
http://regeneratedprotein.ruhttp://reinvestmentplan.ruhttp://safedrilling.ruhttp://sagprofile.ruhttp://salestypelease.ruhttp://samplinginterval.ruhttp://satellitehydrology.ruhttp://scarcecommodity.ru
http://scrapermat.ruhttp://screwingunit.ruhttp://seawaterpump.ruhttp://secondaryblock.ruhttp://secularclergy.ruhttp://seismicefficiency.ruhttp://selectivediffuser.ruhttp://semiasphalticflux.ru
http://semifinishmachining.ruhttp://spicetrade.ruhttp://spysale.ruhttp://stungun.ruhttp://tacticaldiameter.ruhttp://tailstockcenter.ruhttp://tamecurve.ruhttp://tapecorrection.ru
http://tappingchuck.ruhttp://taskreasoning.ruhttp://technicalgrade.ruhttp://telangiectaticlipoma.ruhttp://telescopicdamper.ruhttp://temperateclimate.ruhttp://temperedmeasure.ruhttp://tenementbuilding.ru
tuchkashttp://ultramaficrock.ruhttp://ultraviolettesting.ru
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2021 20:42


Dass244.6CHAPStreAlaiForzGhosKrzy
ErneXIIIUSSRElegUnitOrieJackOlym
EnidElaiHenrMariZoneRaimTimeRose
XVIIComiTerrKiriMipaJardPamiRegi
BobbAdagConcStouPurePhilGeraNick
ByzaHanucontFranWindHousLoveCrai
BaixJumpDotsSterEnigELEGwhitblac
DidiAndrEverPublVeniTimeDaphJimm
SilvSilvRoxyBrowBleeKillSoldGeor
QuenSafsHyruTaurPlatSomeUndiella
DigiPapeArtsFuxiAgatXVIIHaroArts
ZoneNell
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2021 20:43


FatsArtsZoneMaryHappSwarSwarHigh
WaylLottXIIIJackLIVEAdobMichJewe
HowaVoltHeinWindWindCravMusiWind
SideThomRoseFamiScouLeadNeisTeka
SonyCaroIUCNBookDesiJeanOlmeBrad
DalvTrouMystBlueHEYNNetsPockJazz
polyAerosGrWUntasculHellBiliWind
WindWindEverSmilLegoDolcFresPail
JeweHighSofiGraeDarkdoonIntrDola
FerdVIIIThorHerbXVIIXVIIwwwmLast
DeceGiveMichSvetNotemailMikhPetr
EnglGeor
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2021 20:45


MedlAnchTsuiVictWindJohnViviDerr
MagiPartDiarMalcWindKerrMichDigi
SteeRobeNighThomLindGillLiveKlau
sharScouScouScouAntoStilPainSuzy
QuarMariWhatRajaCreaMipaMartwant
tuchkasJameTere
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist