Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Creatin Monohydrát
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 14:57


jjj to jsi mi psal ,, jj díky ti moc za všecko.
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 16:34


ještě jsem se chtěl zeptat když budu jíst creatin, a naberu. Co se stane když ho přestanu brát ?? shodím vodu ve svalech, nebo co se stane ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 16:41


Uhm, voda pujde do hajzlu. Svaly a sila zustanou. Pokud budes cvicit a spravne jist, samozrejme.
Proste budes vypadat trochu mensi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 16:46


mno. . . to jídlo bude problém . . Jinak psalo se, že to mění tuk na energii. . . Takže dalo by se říct, že to aspoň trošku spaluje tuk ??
Nook

Člen
# Zasláno: 8 Úno 2008 17:26


daly by se jako příjem bílkovin použít sušené bílky ??? někde jsem o tom četl, a myslím že v lékarně by se daly koupit. . .
Nook

Člen
# Zasláno: 10 Úno 2008 14:43


ještě jednu věc sme si nevyjasnili. . .
Dávkování v den volna, to jest Ráno, pak na obědě do polívky a večer před spaním, jo ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Úno 2008 14:51


Suseny bilky jsou hnusny a spatne rozpustny. Samostatne ne, leda ve smesce s jinyma proteinama.

Na spalovani tuku ma prokazatelny vliv kreatin pyruvat (a ten je desne drahej), kreatin monohrydrat v tomhle neni vyznamny.

Davkovani takhle OK


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 11 Úno 2008 18:03


jj tak dík. . . Ale do polívky :Ddyť v polívce sacharidy nejsou no ne, jinak jsem si koupil glukopur
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Úno 2008 18:40


Zalezi na tom, co jis k obedu. Kdyz si das do vody na piti glukopur, nebo jis treba i ryzi, funguje to porad.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 11 Úno 2008 18:46


hej :D tak já to už fakt je.u buĎ sem tak nechápavej, nebo zmatenej. . . Ale jak to teda mám dávkovat, dyť vím že přes snídaní, to je jasný, před večeří to je taky jasný. . . Když posiluju tak po trenálu si dávám proteiňák a do něho si to taky dám, to je jaasný. . Ale v den volna to dám ráno, na obědě, večer. . . Kdybych to nechtěl dávat na tom obědě, jde to i jinak? jo a ještě jedno, jeslti budu jíst ty 1,5 g - 3 × za den, fakt to ude účinné?? máš to odzkoušené?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2008 16:08


Kreatin se projevuje, cim vic ho mas v sobe nastradaneho.
Lepe se rozpousti a vstrebava v horke vode, nekyselych tekutinach a v kombinaci s jednoduchymi cukry, v mensich davkach nepusobi mozne zaludecni pozite. Je v zasade jedno, jestli pred jidlem, s, nebo po nem.

V zasade funguje vzdycky. Neboj, i kdybys delal neco ne uplne idealne, do mesice nejpozdeji nastup pocitis.

Nekdy si dam kreatin do polivky, nekdy do horke vody, nekdy do gaineru rozmichaneho ve studene vode a vsechno v pohode.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 12 Úno 2008 16:18


jj taky to tak dělám. . . dneska na obědě jsem si ho dal do polívky, a jinak si ho dávám ráno a večer. . . Doufám, že uvidím rozdíly do měsíce mno. .Včera jsem se večer tak přežral , že jsem měl plnej žaludek :D ale je to prima pocit, vědět že hodně jím a nic se do mě nevleze. teď nemít mega roztáhlej žaludek . . .jinak ráno jsem si dal asi víc jak 2 dl horké vody, nasypal jsem tma creatin, a velkou lžíci glukopuru. a než se to rozpustilo, tak jsem tovypil a creatin mi zůstal na spodku sklenice. . . tak teď na to půjdu asi jinak .
Nook

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2008 18:19


mno tak ok. . . Řekněme, že toto co sem teď napíšu sem nepatří. . Ale nebudu tu zakládat dalších hafo topiců. . Takže cvičím podle new programu 3 × týdne elé tělo. . .Něják mi to časově nevychází dělat na každou partii 3 cviky po 4 seriích - 8 - 12 opakování. . .Mohli by ste mi poradit jak to dělat jinak??
Bude stačit na každou parrtii 2 cviky, po 2 seriích a třeba 15 opakování ???
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2008 18:50


1) Co ti casove nevychazi? Jak dlouho cvicis?

2) Jaky cviky cvicis?

3) Proc jen 8-10 opakovani, proc ne nizsi parametry?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2008 18:55


tak já cvičím na objem, taky tak jím. Dneska jsem byl v posce dýl jak dvě hodiny a nestihl jsem nacvičit ani nohy. . .Zdržoval mě tam jeden borec a dělám tolik cviků. . . Neznáte nějaké jiné programy? nebo tento je v klidu, ale prostě jak ty opakování, serie atd jak provádět??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2008 15:59


Musis vypsat JAKY PRESNE mas trenink.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 15 Úno 2008 22:20


mno pak to sem napíšu. jinak by mě zajímala jedna věc. . nedávám si větší dávky snad jak ten gram a půl. no a jestli ty jsi to bral tetsuo, neměl jsi z toho nějaký vedlejší účinky???
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 11:48


jinak cviky:

Záda:
začínám MT
přítahy čínky v předklonu
shyby
na křídla cviky -(nvm jak se tomu nadává, ale sedím na lavici a tahám kotvu buď na prsa, nebo za hlavu)
potom všelijaké stroje na mezilopatkové svalstvo. .

Prsa:
začínám Pullover
protisměrné kladky
multi press
bench press
rozpažování na lavici
potom tam je ještě jeden stroj - kde si sednu, na proti mě jsou dva držáky, či co já vím jak to pojmenovat no, a teď je chytnu a dávám od těla. Taky na prsa

Ramena:
to třeba na multi pressu zvedám čínku nad hlavu
pak rozpažky na lavici - směrem nad hlavu
tahání čínky k bradě (dělám s kotvou)
rozpažování

Biceps:
Scottova lavice
jednoručky
pak přítahy čínky (kotvy)

Triceps:
Francouzský tlak
potom na věžce přitahuju kotvu ke stehnám (ve stoje) , lokty musí být rovně. na hoře jsou ruky pokrčené, a dole napnuté
a ještě jak se dělají shyby, či přítahy na hrazdě, tak se chytnu a přitahuju se na triceps něco jako kliky na bradlech, ale zatínám na tom více triceps

Břicho:
to je snad jasné

Nohy:
předkopávání
zakopávání
legpress
a začínám dělat dřepy
...

sem tam si zaběhám a tak no. . Neříkám že toto cvičím v jednom treninku, ale jsou to cviky které nejčastěji cvičím. . .
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 11:49


teď je problém se seriemi, opakováním atd. . .
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 12:04


jinak chtěl bych cvičit na objem mno. . Tak snad dostatečně jím, a techniky cviků tak prováádííím. . .( xD )
hooKy

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 12:22


omg ted mi chceš říct že tohle je tvuj trenink v jeden den ? jinak tohle už mě docela do ničilo potom všelijaké stroje na mezilopatkové svalstvo. .


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
hooKy

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 12:24


hled možná bys měl s tim kreatinem ještě chvilku počkat až vyřešíš ostatní věci jo ;)


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 12:26


no kdyby jsi byl kapku všímavej tam je napsané že obvykle cvičím tyto cviky, a NE V JEDEN DEN.
jinak stroje. na mezilopatkové svaly. . .Je tma jeden stroj, ale tam nvm jak se jmenuje. prostě si sedneš, chytneš takou píčárnu co je před tebou a taháš ji za sebe. . .
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 12:27


teď jsem hodně koumal nad tím, jakej mám mít trenink. . . mohli by ste něco doporučit ??
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 12:29


možná v tom mám bordel, ale tak je to forum kde se pomáhá a ne kritizuje ne
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 12:32


ostatní věci vyřešit bych měl no. . Ale dávkování, už znám, jídelníček, mám. . . teď zas ten pojebanej trenink. Už mě to sere. jelikož předtím jak jsem cvičil, tak to nebyl problém. .Jenže teď i z hlediska času nevím jeslti tento Full Body trenink je good. A treninky by se měly měnit. .

Jestli znáte nějakej ochotnější objemovej trenink, sem s ním. . .
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 14:03


tak dobře hooky. uznám to. mohl bys mi poradit, např co cvičíš ty. . .
hooKy

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 14:04


víš ono na těch cvikách dost záleží a ono se tu radí ano ale taky je třeba možný nějakym inteligentnim způsobem napsat třeba o co se jedná( ne že vemeš tu píčárnu co je před tebou... ). to je jak když ti ted poradim začni cvičit takhle : Vem si tu pičovinu z tý blbiny na ramena a klekej si k zemi a pak si sedni na tamtu hovadinu zapři se o ty pičárny a dělej ten posranej pohyb. takže asi bude jednoduší se podívat třeba do treninků kde jsou objemový tréninky nebo si najdi nějakej známější třeba GVT a tak


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
hooKy

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 14:08


ne tak já sem si tamtoho dole nevšim ale vubec sem se v tom nevyznam a ty mi pak popíšeš něco ci vubec nechápu se zkus kouknout do těch objemovejch treninku tady na foru. nebo nevim jak ostatní ohodnotěj ale tohle by nemuselo bejt taky špatný ;)

Dřepy
Zakopávání
Bench-press
Přítahy činky v předklonu ( shyby )
Upažování vestoje
Krčení ramen s velkou činkou
Bicepsové zdvihy s velkou činkou
Vzpory na bradlech
Výpony vestoje
Zkracovačky


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
Nook

Člen
# Zasláno: 16 Úno 2008 14:08


já vím, já se omlouvám, že jsem to sem napsal tak mno blbě :D a vulgárně. . Ale jak jseem ráno psal tento topic, jsem fakt neměl náladu jo. Tak sorry . . .
Já se pokusím najít ty stroje na netu a hodím sem odkaz. jinak řekni, jak cvičíš, třeba ty??
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist