Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Bílkoviny
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
stano

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2007 19:49


Zdravím chtěl jsem si koupit bílkoviny ale ptal jsem se trenéra v posilovně a ten říkal že teď to není vhodná doba prý až tak v 18cti že je to velká zátěž na tělo, že ty svaly rychle rostou. je mě těd 17 tak jsem jen chtěl vědět jestli teď a nebo v těch 18cti. dík za rady
Ljuk

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2007 20:23


stano

Ehm, dobrý bludy, ještě jednou?!

Seš si jistej, že mluvíš o bílkovinách a jestli teda jo, jak vypadají takový bílkoviny na prodej?


---------------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=aoHj2Lfl4Rs&mode=related&search=
The Stone

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2007 21:17


že je to velká zátěž na tělo, že ty svaly rychle rostou.

Tady se clovek pobavi Co to prejmenovat na ftipky.posilovani.net?


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Opppik

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2007 21:30


The Stone



Co mne nezabije to mne posílí!
Klik na bradlach se 200kg.
stano

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2007 22:20


omg :D z toho nadelate.. tak proteiny no
Paulie

Člen
# Zasláno: 3 Pro 2007 22:39


stano
Tak tomu trenerovi vzkaz, ze je chudak trochu mimo. Proteiny ti nemuzou uskodit a jestli si myslis, ze budes brat protein a budes abnormalne rust, tak na to zapomen, jestli nebudes mit dobrou stravu, tak ti jsou doplnky skoro na nic
tetsuo

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2007 14:04


Jeden z nejvetsich mytu, ktery koluje nevim odkdy. V puberte potrebujou lidi NEJVIC bilkovin. (Klidne 2g na kilo vlastni hmotnosti.) Cili gainery a proteiny maji smysl, pokud nejsou schopni snist hodne normalniho jidla.
Trener je vul. Nezna zaklady fyziologie. Des bes. Mel by vratit licenci. S takovouhle muze pomene dost lidem uskodit. Nedostatek bilkovin se naopak muze negativne podepsat, protoze se po treninku nebudes stihat zregenerovat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2007 21:22


myslíte, že kdy se jí pangamín, sušené bílkoviny ( syrovátka) a do toho sýry a další takové blbosti, že to k něčemu bude???
stano

Člen
# Zasláno: 4 Pro 2007 22:44


tetsuo a jako to zregenerování se může projevovat tak že mě druhý den bolí celé tělo a bolí to tak jak kdybych to měl všechno natažene ale vždy po cvičení všechny svaly co jsem posiloval protáhnu a druhý den ráno skoro ani nevstanu :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 00:30


Stano: Protahovani po treninku odplavuje cast zplodin, ktere se vytvori pri cviceni. Ale ta poskozena svalova vlakna se daji dohromady diky prisunu zivin, sacharidu a proteinu. Takze samozrejme - jidlo (a klidne v podobe sacharido-proteinovych napoju) ma velky vliv na odstraneni unavy a bolesti. To, jak te budou bolet svaly ale hodne zavisi na urovni trenovanosti a na tom, jaky typ treninku cvicis. Obecne by melo platit, ze pokud rano nemuzes vstat a vsechno te boli, tak jsi cvicil spatne a taky spatne jedl.

Nook: Tvoje otazka nedava dost smysl. Da se na ni odpovedet treba v duchu "myslis, ze kdyz budes jist, ze neumres hlady?" Na co se vlastne ptas?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 18:51


chtěl jsem tim říct, jestli mi porostou svaly, když budu jíst velké množství bílkovin, . . jestli je syrovátka dobrá, protože to jsou vlastně sušené bílkoviny, tak jestli mi zrovna toto pomůže jako doplněk stravy.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 19:31


Na zlepseni regenerace po treninku a rust svalu MUSIS jist vice bilkovin, nez jedi normalni lide, kteri necvici.
Ozkousej si hranici 1,6g/kg telesne vahy, a kdyz tak to pak zvys.

Syrovatka - pokud myslis sladkou syrovatku, kde jsou i cukry a hodne mineralu, tak to neni nejvhodnejsi typ suroviny. Pokud myslis syrovatkovy koncentrat (WPC), tak ten je lepsi a tvori nejcastejsi soucast, nebo dokonce zaklad vetsiny proteinovych napoju.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Nook

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 19:54


no jo, ale i tak . . Jsou to bílkoviny a když se to veme bílkoviny jsou vlastně svaly ne z jistého hlediska :D
Nook

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 20:02


jina kco tu píšeš je že bych měl jíst 100 g bílkovin denně aby se to dostalo do svalů ??
Nook

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 20:08


ono by bylo optimální jíst ty 2g - 2,5 g na 1 kg hmotnosti, co jsem četl ze stránek posilky do které chodím mno. Teď chtělo by to přesný popis co jíst, aby člověk nemusel brát žádné suplementy ani nic podobného, takže ten pangamín, syrovátku - protože je rychle stravitelná a má vysoký obsah vstřebatelnosti a dál nevím. . jasně že vajíčka, maso, ale to by chtělo vypočítat kolik to všecko přesně má ať za ten den do sebe hodím těch 100-150 g bílkovin. . .
Nook

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 21:10


asi tu nejspíše zase plácám z hladu blbosti :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 21:51 - Změnil/a: tetsuo


To by bylo na dlouho. Svaly se neskladaji jenom z bilkovin. Je tam i dost vody a cukru-glykogenu. Ale to neres.

Pangamin a syrovatkovy protein JSOU suplementy. Na klasickou syrovatku se vybodni. (Mimochodem, dobre zvoleny suplement te vyjde na mene penez nez normalni jidlo, prepocteno na pomer zivin/cena)

Vypocitat si to musis sam. Bilkoviny jsou ve vsem, i v chlebu, testovinach, vlockach, ryzi. Ty samozrejme zapocitavej do celkoveho objemu taky. Zaludku, ledvinam a jatrum je uplne jedno, jaka je to bilkovina. Pres ty 2g/kg radeji nechod. Vetsinou se to nestaci ani stravit, natozpak vyuzit.

Jako zakladni poucka ti staci vedet, ze na snidan, obed a veceri muzes jist vetsi davky bikovin, u ostatnich jidel davkuj polovinu. Rozpocitat si to musis sam. Tabulky vyzivovych hodnot jednotlivych potravin jsou na netu taky snadno dostupne.
Nejde o to davkovat jidlo absolutne presne, ale mit zakladni povedomi, kolik ceho zhruba muzes nebo musis jist.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
The Stone

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 22:02 - Změnil/a: The Stone


co jist- hlavni zdroje bilkovin: maso (kureci veprove hovezi) ryby vejce, mleko syry

sacharidy: testoviny brambory ryze celozrny vyrobky


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Nook

Člen
# Zasláno: 5 Pro 2007 22:24


jasný to všecko jím ale víš jak, člověk si špatně vypočítá kolik snědl sacharidů v bramborový kaši a tak . .

jinak jakou jsi myslel teda tu syrovátku když ne tu obyčejnou? bo momentálně užívám tu obyčejnou a piju to třikrát denně + k tomu 2 tabletu pangamínu ráno i 2 večer. . .
The Stone

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 15:09


syrovatkovej protein s minimem sacharidu. klasicka syrovatka je samej cukr


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Nook

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 15:23


a tak za den stačí do sebe naházet 100 gramů bílkovin ne ??
The Stone

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 16:11


1,6-2g/kg


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Nook

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 16:17


hm takže aspoň těch 140 gramů za den mno :D tak to nevím no :D
The Stone

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 16:56


Ja sem dal i 500


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Nook

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 17:05


no tak a to sypeš nějaké suplementy ne ? jinak to není snad ani možné takhle. . .
tetsuo

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 18:59


Ne, Stone to kdysi nazral v normalnim jidle.

Pangaminu ber klidne 12-15 denne. Tam si nedelej starosti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Jimi bOi

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 19:03


Pangaminu ber klidne 12-15 denne. Tam si nedelej starosti.

sice pak budes zrat i talire, ale je to jenom Becko


________________________________________________________
Zatím však netuším, jak skončit s žitím, mě by se nejvíce líbilo pitím...
The Stone

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 19:15


Jo s tema 500ti to jsem jen zkousel experiment bylo to bez suplementu, s nima bych se dostal jeste vys.

Ten pangamin nerozumim na co chces. Chces vic jist? Na 140g bilkovin to urcite nepotrebujes. A sachry doplnul z glukopuru (hroznovej cukr- 80kc/kg cca) a pripadne maltodextrinu. Jinak ten pangamin klidne ber nic to neudela, jenom aby sis nemyslel ze ti z toho pres noc narostou boule


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Nook

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 19:47


:D to jsem si myslel dávno , ale už vím že to asi ani nejde :D ale potřebuju do sebe naházet co nejvíce bílkovin, měřím 191 cm, a vážím těch 85 kg. . . tuku mám v sobě podle těch blbostí v lékarně kolem 13-15 kg. . . takže tak zlé to není no. Taky se psalo že ty syrovátky spalují tuk :D tak jsem zvědavej,,,, v posilce jezdívám na rotopedu asi cca 20 minutek jako na rozehřátí., takže o to spalování nouzi nemám, spíše bych chtěl nabrat trochu svalů. JE normální mít v 16ti letech přes pracku 40-43 cm ??
The Stone

Člen
# Zasláno: 6 Pro 2007 20:03 - Změnil/a: The Stone


O tom ze by syrovatka palila tuk nicnevim, nicmene kvuli poctu sacharidu o tom pochybuju.

Ta pracka je normalni, ja ji mam taky takovou. Oproti necvicici populaci je to nadprumer, na 190cm cviciciho cloveka to je aspon podle me malo (ja mam 17, 190cm ruka 41.) Samozrejme de o kvalitu, neni 40 jako 40, vysekana 40ka na soutezi v 16ti je hodne dobry, pri normalnim procentu tuku uz to zazrak neni.


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist