Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / Kreatin-diskuze
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 23 . 24 . >>
Autor Zpráva
Tycun

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2011 22:16


Chtěl jsem se zeptat jestli se kreatin hodí do rýsovačky ??
Andre

Člen
# Zasláno: 3 Bře 2011 22:55


nehodi
masla

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 12:18 - Změnil/a: masla


Chtěl jsem se zeptat někde jsem četl že nasycovaci fazi kreatinu-monohydratu mužu brát klidně i 4 tydny a pak 4 udržovací a měsíc vysadit ale podle toho co tu čtu je to asi pěkná blbost už to tak valím 2 tydny tak bych chtěl vědět jestli mam vysadit na tu jednu davku deně abych si nějak neodsral ledviny nebo něco jineho???dikky.
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 13:00


to co ctes sepsal asi nejaky dement.

Nasycovaci faze trva tyden, protoze v tech prvnich 7 dnech beres tolik kreatinu(20g za den) , ze jeho koncentrace v krvi a svalech bude na vysoke urovni i ve fazi udrzovaci, kdy beres 1 davku ( cca 5g) po dobu 3 tydnu. Po celem tomto obdobi se to opakuje jeste jednou(syceni+udrzeni), aby si stale udrzoval vysokou hladinu kreatinu v tele. Po techto 2 mesicich si das pauzu, min. mesic , aby si nezatezoval jatra a ledviny.
Pokud toto mnozstvi prekracujes davkovani tak poskozujes ledviny a jatra, ALE POZOR !!! jen v pripade, ze beres davky kolem 40g denne. Pokud si bral 4 tydny denne 20g tak to nehrozi, ale telo ho nezpracuje nebo vylouci v moci.
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 13:26



Chtěl jsem se zeptat jestli se kreatin hodí do rýsovačky ??

V pohodě, brání katabolizaci.
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 13:36


V pohodě, brání katabolizaci.
to je pekna zbytecnost mit kreatin kvuli rysovacce. Katabolizaci zabranis, kdyz si das jidlo s obsahem sacharidu a bilkovin.
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 13:54


když na to finančně má tak nemusí kvuli rýsovačce přece vysazovat, to je pěkná zbytečnost Poroučím se
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 14:03


finance mozna, ale zatezuje ledviny a jatra uplne zbytecne
Claws

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 14:23


to je diskutabilní, alkohol zatěžuje ledviny a játra taky, drogy taky, přejídání taky... víc bych to neřešil.
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 15:10 - Změnil/a: Andre


kreatin nemuzes srovnavat s drogama a chlastem, ale uz to neresme
masla

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 21:35


Andre:diky za odpověd alespon v tom teď mam jasno
masla

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 22:39 - Změnil/a: masla


jestli mužu ještě otazku na tebe andre s čím ty ten kreatin piješ prosímtě... začal jsem s džusem tam borec píše že je to na H.... pak jsem si koupil teda Glukopur ten je prej taky na prd a ještě jsem si to daval s gainerem ale všecko to prej znehodnocuje učinek kreatinu tak stoho mam hlavu jak škopek s čím to opravdu mam teda pít??fakt nevím:D začal jsem si to davat rano do ovocného čaje jednu davku 5g s zhruba 15g Glukopuru...je to dobré nebo co by jsi mi doporučil?
Andre

Člen
# Zasláno: 4 Bře 2011 23:09 - Změnil/a: Andre


ja tedka kreatin neberu, mam to v planu az za mesic nebo mesic a pul. Jinak ja taky hledam na netu a v knihach jak je nejlepsi brat kreatin, ale nekde pisou, ze nejlepsi rano nebo mezi jidly na lacno a jinde po treninku s gainerem apod. Nejlepsi je to vyzkouset na sobe, ale ja mam zkusenosti jen s tim po treninku (bral jsem Trans-X coz je kreatin se sacharidama-cukrama a michal s vodou) a kdyz jsem ho tehdy bral tak se mi docela darilo pridavat vahy do te doby nez jsem ho vysadil.
PODLE ME pokud se pri pouzivani kreatinu dari pridavat vahy bez vetsich problemu (kazdy trenink to samozrejme jit nemusi, ale napr. u benche, aby tam byl nejaky pokrok aspon co druhy nebo treti trenink) tak kreatin ucinkuje tak jak by mel.
Zkus si vzpomenout na obdobi kdy jsi bral kreatin a ruzne ho kombinoval s glukopurem nebo gainerem a pouvazuj kdy to si zaznamenal nejvetsi pokrok s pridavanim vah nebo zvetseni sily. Nejlip, kdyz to sem napises at se o tom da neco vydedukovat. Jo a pokud mas dobrou pamet tak jestli to bylo hned po treninku nebo pred jidlem nebo po jidle apod. pokud me chapes.

Jinak az ho budu brat tak ASI zkusim brat nejaky monohydrat na lacno at zjistim jestli je to ucinejsi. Pak bych sem napsal vysledky at si mistni konecne udelaji obrazek co je lepsi ve "valce" davkovani kreatinu ptz mi prijde, ze to nikdo nechce zkusit.
flash

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 08:08


Kreatin se bere nejlepe po treninku a to se sacharidy, telu vlastni a nejrychleji pusobici je samozrejme glukoza (glukopur je tudiz nejlepsi a pritom stoji pak korun). Glukoza stimuluje insulin a hlavne spolecne s ni vstupuje kreatin do bunky. Kreatin je JEDINA volne dostupna latka, doplnek stravy, ktery skutecne funguje a jehoz ucinky byly prokazany. 99% studii bylo provedeno na mohohydratu, tudiz koupe ruznych esteru a podobnych sracek je jen riziko a nerozum. NIKDO to netestoval a popiskum na produktech snad nikdo z vas neveri. Vyrobce samozrejme nenapise, ze jeho novy Kreatin 2000 super max ester je k nicemu a ze nevi, jeslti vubec funguje, pac to mozna tak testoval na 10 lidech, ktere siu sam zaplatil..
Jeste k samotne chemicke latce - kreatin jako takovy je telu vlastni latka, bezne ho prijmate v mase (ovsem v mnohem mensich davkach, museli bychom sporadat kilogrami masa dene, abychom se dostali na hodnoty, ktere lze prijmout na na cajove lzicce ). Nekdy se muzete docist, ze zavodnuje svaly, coz je pekna hovadina.
Po zamichani s vodou a glukopurem ho ihned vypijte, nepripravujte jej predem, jinak jej znehodnotite.
Kreatinem se nelze vylozene predavkovat (poblit ovsem rozhodne), prebytecny kreatin odchazi moci z tela. Taky je zbytecne brat velke davky, pokud mi pamet slouzi, telo muze prijmout max do 5 gramu kreatinu narazove. That's all, snad tohle nekomu pomohlo.
Claws

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 08:13


rada ''experta''
flash

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 08:18


Zkus se napred naucit cist a porozumet psanemu textu, pokud s tim mas problem, nechod na fora. (viz. Tribulus)
Andre

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 10:47


flash a ty kdyz si bral kreatin s glukopurem tak jake vysledky jsi mel?
jinak pokud se clovek stravuje normalne bez omezeni-diety, tak prijme cca 1g kreatinu v potrave za den, ale to je zanedbatelne.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 12:58


Bud si ber kreatin monohydrát s cukry 15-20g denně, nebo
5g denně mezi jídly, ve kterých bylo celkem dost sacharidů.

Je jedno kterou možnost si vybereš, obě dvě jsou fukční, ta druhá je akorád šetrnější k penězům
masla

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 13:51 - Změnil/a: masla


a co rozpouštění kteatinu v ovocnem čaji neznehodnotím ho moc tou horkou vodou??davam si to tedka rano na lačno do čaje s glukopurem.mezi tím jsem to ale chlastal s gainerem a džusem až tenhle tyden zkouším ten čaj.
Jinak čtu že na lačno rano teda ne budu to brat po trenalu s gainerem a v netrenovany den bych si to daval třeba s glukopurem do čaje.
Andre

Člen
# Zasláno: 5 Bře 2011 14:20


Musis vyzkouset kdy mas lepsi vysledky, nejaky markantni rozdil tam podle me nebude, ale zkusit to muzes.
Pokud das kreatin do teple vody tak se lepe rozpusti a trosku glukoporu ( jak rikal Zanger 10-15g )tak to je podle me v pohode.
Patricio

Člen
# Zasláno: 8 Bře 2011 15:01


Beru ted Cell-Tech, po dvou tydnech uzivani (rano nalacno) jsem pribral 3 kg!!


It's time for change - train hard or go home!
eSko

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2011 18:14


http://new.biomag.sk/show_article.php?id=196
Andre

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2011 19:35


Kreatín je najlepšie piť PLNE ROZPUSTENÝ - napríklad v teplom nápoji, S RÝCHLYMI SACHARIDMI - glukóza, maltodextrín a pod (dávky od 30 gramov osamote do 90 gramov v potréningovom nápoji).

Nejak nechapu tu zavorku:
(dávky od 30 gramov osamote do 90 gramov v potréningovom nápoji)
eSko

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2011 20:03


Možná spletli písmenka, samotný kreatin s jednoduchými cukry mimo potréninkovou dobu jen jen do 30 g monosacharidů. V potréninkovém nápoji logicky klidně více.
Andre

Člen
# Zasláno: 15 Bře 2011 20:17


Jo tak, chapu diky
benji

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2011 20:31


co říkate na toto :

http://zdravy-pohyb.doktorka.cz/pozor-kreatin-muze -zpusobit/
b3a7

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2011 20:35


a co říkáš ty na toto?

5.2.2001 00:00

?
Andre

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2011 20:56


to je to kdyz nekdo vidi zajimavy nazev a prskne to sem bez toho aby to procetl.
Patricio

Člen
# Zasláno: 17 Bře 2011 21:10


OMG rakovinu muzes dostat i z toho, ze jen sedis v kuracke hospode. V dnesni dobe jde do sveta tolik kecu, ze clovek nevi jestli ma vubec jist a pit...


It's time for change - train hard or go home!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Bře 2011 11:28


Jezis, to je ten slavnej pitomej fancouzskej vyzkum, kterej se ukazal jako uplna blbost!

Co na to rict - problematicke se nakonec ukazaly nektere slozky v kreatinovych pripravcich (tzv. transportni systemy) - a dneska uz se nepouzivaji. Samotny kreatin NENI rakovinotvorny a nepotvrdila to za tech 10 let zadna dalsi studie.
Ten vyzkum a poplasne zpravy okolo toho byly tehdy velka ostuda.

A jinak tvrzeni, ze "množství kreatinu potřebné pro tělo přirozeně pokryje i u vrcholových sportovců potrava a endogenní syntéza v organismu. Užívání látky navíc má podle zprávy význam jen při krátkodobých a intenzivních, případně opakovaných výkonech do 15 vteřin, a nemá žádný vliv na vytrvalost a únavu." - jsou taky pekny blabol.

KAZDY, kdo kreatin uzival, vi velmi jasne, ze funguje. Zadny jiny suplement neni tak prokazatelne ucinny.
A ty vykony do 15 vterin - no to jsou prave ty tezke serie silovych cviku v posilovne. Tam je to super. A u sprinteru - na tech se to testovalo puvodne.

Kreatin samozrejme neni urceny pro vytrvalce a musi to byt jasne kazdemu, kdo chape fyziologii zateze. Kreatinfosfat prirozene se vyskytujici v tele je urceny na kratkodobe zateze. Takze jak by kreatin jako suplement mohl pomahat vytrvalcum? Nijak. A na to musela byt delana studie? To je fakt vysmech logice.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 . 14 . 15 . 16 . 17 . 18 . 19 ... 23 . 24 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist