Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Suplementy / M
<< . 1 . 2 . 3 .
Autor Zpráva
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2007 01:09


No, to vis, chtel jsem se podelit se svym nadsenim, ze jsem objevil neco super

Opravdu doporucuju projet si na te strance vsechny vyrobky a vsechny clanky o vyzive. Fakt to otvira oci. Clovek se nauci uplne jinak jist, vsechno do sebe najednou zapada a dava to smysl. Je to velmi exaktni, velmi racionalni, zadne superlativy a reklamni vykriky.
Nejlepsi je na tom poznani, ze vykonnost a zdravi se nemuseji vylucovat.

Mne se treba vyborne upravilo zazivani diky oligofruktozanum (BifiMax) a lecitinu. Taky se mi spravilo a skoro zmizelo akne diky zinku, pyridoxinu a vyvazenym proteinum.

Rad odpovim na dalsi dotazy. Ono, kdyz do te problematiky vyzivy cloevek zacne pronikat, objevuje porad nove nezname veci... Cili se z tech otazek budu ucit i ja.

Jen doufam, ze cela tahle debata nevyzniva nejak neverohodne.
Ano, vypada to z jedne strany jako spiknuti velkych firem, proti niz stoji genialita jedne male "nezname" firmicky. Jenze ona ta firma mnohym zasvecenym v kulturistickem byznysu vubec neni neznama (z toho co vim, jsem pochopil, ze je DOST uspesna, jen skryta pred zraky verejnosti), spiknuti firem proste existuje (staci se podivat na skladbu komercnich casopisu) a existuji krome Nutri-exactu i jine solidni firmy, kterym jde o zdravi zakazniku a ktere vychazeji ze skutecne modernich poznatku o lidskem tele. Akorat u nas tyhle firmy nejsou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
blaster18

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2007 01:16


Tady na f


__________________________________
If there is a will, there is a way!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2007 01:59


Zalezi na tom, koho myslis tim zkusenym? Vetsina tech fakt zkusenych a fakt pokrocilych bere steroidy a s nejakymi praskovymi proteiny se vubec neobtezuje. "Stava" dela zazraky... (rikam jako pozorovatel, ne uzivatel; nemam zajem)

Syrovatka skodi dvema zpusoby. Bud ji uzivas narazove ve velkem mnozstvi. Existujou klinicky pripady, kdy clovek, jehoz 70-80% prijmu tvorily WPC a WPI, si behem nekolika mesicu oddelal jatra a ztratil 30 kg svalove hmoty. Proste podlehl reklame a pres veskerou svou pokrocilost na to krute dojel.
A pak je tu druha cesta - postupne poskozovani jater a ledvin.
Tohle je velmi nenapadne a trva to dlouho. V podstate je to na urovni, jako kdyz bezni lidi treba jedi hodne uzenin, parku nebo klobas. Postupne si tim zadelavaji na rakovinu tlusteho streva.
A u sportovcu, ktere Novak pozoroval dlouhodobe (on je v tom oboru pres tricet let, skoro ctyricet), tak se ted, kolem padesatky sedesatky zacinaji i pres jejich jakoby uzasne zdravou kulturistickou dietu objevovat casto rakovina jater. Mnozi si to uspisili prave v poslednich letech kvuli syrovatce.

Vlastne opakuju jen jednoduchej poznatek. 25g syrovatkoveho koncentratu denne, michaneho v jedne davce s jinymi proteiny, ci vyvazeneho aminokyselinami (Novakuv Whey Prot. GF 100% AAS) neni problem. Jenomze, ono neni vubec potreba davkovat 2x30g. Je to zbytecne moc. Pri vyvazenem pomeru aminokyselin ti staci 1,25-1,6 g bilkovin na 1kg telesne vahy a do toho mnozstvi musis pocitat VSECHNY bilkoviny, tedy i vlocky, ryzi, pecivo, testoviny, lusteniny, nejen maso, vejce, mleko, tvaroh a praskove proteiny.
Vsechny proteinove zdroje jsou nejakym zpusobem nevyvazene. Proto se uzivaji jednak proteiny, ktere maji vice nez 100% aminokyselinovy pomer vzhledem k referencnimu (idealnimu lidskemu) proteinu a tim vyvazuji i ostatni jidlo a k tomu je jeste vhodne uzivat Amino GF, ktere vyvazuji specificke suroviny. Pak ti staci jist mene, nebudes prezranej, muzes jist vic zeleniny a ovoce, diky cemuz mas vic vlakniny a budes celkove zdravejsi. Pritom tvoje telo bude pracovat tak, jako bys jedl 2,5-3g bilkovin na 1kg telesne vahy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2007 02:13


Jinak k ucinnosti Whey proteinu... Nikdo nepopira, ze se po tom nabiraji svaly. Ano, ale ty potrebujes nabirat nejen svaly, ale i posilovat slachy a klouby, i ty museji byt zasobene. A to whey protein neumi. Proto je ted tolik zraneni v posilovnach a mezi zavodnimi kulturisty. Maji moc velke svaly a slabe slachy a klouby.
Navic, pri srovnavacich testech syrovatky a kolostra se ukazalo, ze diky syrovatce sice muzes nabrat pres dve kila svalu za mesic, jenomze ty svaly jsou nerovnomerne rozlozene, mnohdy nefunkcni. Naopak kolostrum (mlezivo, prvotni mleko, latka se velkym mnoztsvim rustovych faktoru) umoznilo narust o kilo a ctvrt, ale ta hmota byla rozlozena velmi ucelne, nejvic na kostnich operach, takze to ve vysledku prineslo i zlepseni sily a techniky. Syrovatka je proste dysfuncni, "blba" latka, jen stavebni material, zatimco kolostrum je latka "inteligentni".
A udelat "inteligetni protein", ktery ti designuje telo podle jeho prirozenych potreb (rovnomerne svaly, slachy, klouby, vnitrni organy), je vec, kterou zvladne vyrobit jen nekdo hodne dobrej, peclivej a starostlivej. Posedlost cistyma svalama je dukaz hlouposti.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
The Stone

Člen
# Zasláno: 29 Dub 2007 09:36


Ja jsem zvedavej jak se k tomu vyjadri Hruda nebo Coyote


___________________
forum.ironfactor.cz !!!
Anonymn


# Zasláno: 4 Kvě 2007 11:50


boze to su kraviny...
Hruda

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2007 12:42


blaster18
je super,


--------------------------------------------
Som cool-turista!
blaster18

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2007 12:48


Hrudo, tohle si m


__________________________________
If there is a will, there is a way!
Tryggve

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2007 13:55


Hydrolyzaty jsou dobra vec PRAVE po treninku

Whey protein a protein obecne hned po treninku je NANIC, opakuju to uz asi po desate

blaster18
debata se rozbehla s clovekem, ktery sice ma vedomosti, ale pouziva je ve svuj prospech, resp. ve prospech nutri-exact. Ma smysl se jeste o tom bavit? Ja bych rekl, ze autor ma ve svych vyse uvedenych prispevcich diametralne odlisne nazory. Co si mam vybrat?
blaster18

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2007 14:06 - Změnil/a: blaster18


Tryggve
Rozhodn


__________________________________
If there is a will, there is a way!
Luk89

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2007 14:12


Ale i kdyby pro tu firmu nepracoval tak se mi zdaji jeho reci pro 95 procent lidi uplne na nic jakemu zacatecnikovi se asi bude chtit cist tolik textu v jednom prispevku kteremu jeste vubec nerozumi? mi pripada ze to tu bude za chvili cele zapsane kdo vi cim...
Hruda

Člen
# Zasláno: 4 Kvě 2007 15:52


blaster18


Argumentovat proti tomuto? Sak uz tu prispelo viac ludi a argumenty viac nez p


--------------------------------------------
Som cool-turista!
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 01:49 - Změnil/a: tetsuo


Tryggve: Hydrolyzaty jsou dobra vec PRAVE po treninku

Whey protein a protein obecne hned po treninku je NANIC, opakuju to uz asi po desate

blaster18
debata se rozbehla s clovekem, ktery sice ma vedomosti, ale pouziva je ve svuj prospech, resp. ve prospech nutri-exact. Ma smysl se jeste o tom bavit? Ja bych rekl, ze autor ma ve svych vyse uvedenych prispevcich diametralne odlisne nazory. Co si mam vybrat?


A kde vidis rozpor?
WPC a WPI jsou problematicky pri zuzitkovavani proteinu (cca pulka se nestravi a zatezuje jatra a dalsi organy), hydrolyzat NENI problematicky (protoze jatra nepotrebuje). Cisty protein po treninku ale neni vhodny z hlediska superkompenzace sacharidu, zakladni slozka (prvniho) jidla po treninku maji byt sacharidy. Hydrolyzaty v malem mnozstvi to vhodne doplnuji. Neprotirecim si v nicem.
(Jedine, o cem bychom se mohli teoreticky bavit, je proteinova superkompenzace po treninku, ale tam opet budou hrat hlavni roli hydrolyzaty a je to hlavne procedura, kterou nelze aplikovat porad.)

Jeste hodim zitra jeden delsi prispevek do dalsiho fora a vyjadrim se k dalsim otazkam a namitkam, i kdyz nektere se porad protivne opakuji a uz jsem na ne dost jasne odpovedel (z toho co vim).
Jinak, samozrejme, na vsechno neznam odpoved a budu si muset par veci dohledat.

Opravdu upozornuju, ze Novakovi neverim absolutne, ale nikdo mi zatim neposkytl lepsi informace.
Kdyz jsem nahodou zavital na ronnie.cz, kam Stone hodil dotaz ohledne me a Novaka, uplne jsem ziral na tu nenavist a prazdnotu reakci. Zadny konkretni argument, jen opakovani mantry "syrovatka je nej, kdo rika neco jineho, je neverici pes". Jakekoli kriticke mysleni slo stranou.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Tryggve

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 17:28


tetsuo
Neprotirecim si v nicem

Leda, ze by hydrolyzat nebyl protein. A to neni.
Tryggve

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 17:42


budu si muset par veci dohledat

1) budu rad, kdyz mi dohledas vztah AAS a PDCAAS

2) od kdy WHO nadrazuje AAS nad ostatni kriteria BV, NPU, PER a PDCAAS
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 17:46 - Změnil/a: tetsuo


tetsuo
Neprotirecim si v nicem

Leda, ze by hydrolyzat nebyl protein. A to neni.



Kdy


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
socka

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 17:48


da sa aj bez


18r 183cm 80kg
Drep: 130
Mrtvola: 125
Bench: 85
Tryggve

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 17:50


Uf, nema cenu do toho stourat, upravujes si to, jak se ti to hodi. Ptej se, hledej.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 17:51


Co je "super v


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Kvě 2007 17:53 - Změnil/a: tetsuo


upravujes si to, jak se ti to hodi.

Neupravuju si V


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
besip

Člen
# Zasláno: 14 Kvě 2007 23:18


nevim chlapi ale proteiny sou podle mne ok nesleduju nak kolik by sem musel snist vajec atd..kazdopadne v cesku je vse drahe..ja sem v usa a i zde to neni levna zalezitost

ja pouzivam Cell techh{kreatin} a Nitro tech{protein} od firmmy muscletech a musim rict ze v prvni fazi uzivani toho pripravku sem pribral asi 20kg..no ikdyz to ma clovek jist poctive tak utrati dost cca 100$ mesicne..ale mam to dat za cigara a nebo za pivko se to da utratit za 1-2 vecery..samozrejmne strava musi bejt taky a ok trening

kazdopadne lepsi sezrat 2 krat tolik proteinu nez anabolik..kdyz sem byl mladej cca 17 vyskousel sem jejn na 3 tydny stenolon..pribral sem hned asi 10kg a ve fitu zvedal vse..ale pak sem byl nemocnej a vse sem vypotil na hajzlu za par dnu

radsi bouchat poctive pak sem cvicil normal nahodil nakou svalovou hmotu ale ikdyz sem pak mel 2 roky pauzu to co tam nacvicite poctive tak se vam vzdy rychle vrati back
tucnak

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2007 19:53


tak protejn nebo MRP?
hooKy

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2007 02:00


jako ten v


*********************************
"punches are not made, they are born" Teddy Atlas
Levandule

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2011 16:04


Náhodou jsem objevil toto téma na fóru a se zájmem ho přečetl. Trochu me udivují ta slova Tetsua, že syrovátkový protein ti může poškodit játra? Znamená to snad návrat ke klasickým živ. zdrojům nebo jak je to myšleno? Všude se propagují syrovátkové proteiny, jako vhodné, podporující imunitní systém, lehce stavitelné atd. Osobně beru 2x25 denně.
Levandule

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2011 17:11


Ještě jedna otázka ohledně bílkovin. Je pravda, že skutečně postačuje při posilování 1,25 g bílkovin na 1 Kg váhy?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 17 Čvc 2011 18:04 - Změnil/a: tetsuo


On je problém s libovolným proteinem, pokud se bere dlouhodobě, opakovaně a ve velkých dávkách jako jediný zdroj bílkovin v daném jídle. (Bylo by jedno, jestli by to byl kaseinát, kolagen, bílek nebo sója nebo i libovolné maso.)

Z hlediska průmyslu se sportovní výživou je problém, že se propagují a prodávají hlavně čisté syrovátkové proteiny, které mají nedostatek argininu a histidinu a nadbytek tryptofanu.
Podle způsobu výroby se profil aminokyselin liší u každého výrobce. Jakési velmi přibližné pravidlo je, že pokud se whey protein (klasický 80% koncentrát) berou samostatně (bez příměsi čehokoli dalšího), tak by jejich denní příjem neměl přesáhnout 30 g. Do těch 30 g se to obvykle v běžné stravě stačí vyrovnat. V případě dávek 50-60-90 g apod. opakovaně behem dne už nastávají problémy s tím, že se velká část aminokyselin nevyužije.

Vysvětlení zde:
takový rozcestník: http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/172-kdy-jsou-nutne-vyvaene-ami nokyseliny

Asi nejpodrobnější text o aminokyselinách na toto téma: http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/60-aminokyseliny-a-sportovni-v yziva

Tady, co se děje s nevyužitými bílkovinami: http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/170-toxicita-jedovatost-protei n
Játra jsou zdaleka ten nejmenší problém, mimochodem.

Tady, jak proteiny dávkovat: http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/160-asovani-protein

Tady, proč jsou arginin a histidin tak zásadní: http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/182-arginin-a-histidin-esencia lni-aminokyseliny-pro-sportovce

A tady, v čem jsou nejčastější omyly: http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/78-zkratky-npu-per-pdcaas

http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/79-syrovatkovi-popletove

http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/80-syrovatkovi-popletove-2-str avitelnost

_______________

Je to čtení na pár hodin. Je potřeba pochopit řadu souvislostí a chápat je v celku.

Ony články netvrdí, že nevyužité aminokyseliny jsou zásadní zdravotní problém. Jen že tyto negativní procesy existují.

__________

Je pravda, že skutečně postačuje při posilování 1,25 g bílkovin na 1 Kg váhy?
Postačovalo by to, kdyby byly přijaté bílkoviny plně využitelné. Protože je běžná strava využitelná tak na 50 %, bývají běžná doporučení přijímat kolem 2-2,5 g bílkovin/kg.
A pak je jen otázka, jestli je to opravdu nutné, a jestli jich přece jen nemusí být míň, když se na to jde chytřeji.

Základní principy jsou:
- nejíst za sebou jídla ze stejných surovin (typické nadbytky pšenice z pečiva, vloček, těstovin...)
- střídat velká a malá jídla
- vhodně kombinovat potraviny: hovězí+obiloviny, vejce+luštěniny, ryby+mléčné výrobky, např. Samy o sobě mají velmi dobrou využitelnost mléko, vejce a hovězí.
- v kritických okamžicích dne (ráno, před a po tréninku) dát přednost sportovní tekuté výživě, kde jsou suroviny namíchány ve vhodném poměru. (Ne každé míchání má smysl a nelze automaticky říct, že vícesložkový protein nebo gainer bude vždy lepší než čistý whey protein.)

Jinak důvody, proč jsou whey proteiny tak rozšířené:
- jde o obří odpad mléčného průmyslu, který se musí nějak využít
- mají dobrou chuť a rozpustnost; i tu stravitelnost. Stravitelnost ale vůbec není totéž co využitelnost. Toto výrobci často zaměňují a manipulují tak se zákazníky.


P.S. Kdokoli samozřejmě může tvrdit, že si vymýšlím já a že to tvrdím jen proto, že chci dělat reklamu věcem, které teď prodávám. Před čtyřmi roky, kdy probíhala debata v tomhle klubu, jsem ale nic neprodával. A od té doby jsem od nikoho nikdy ani na přímé vyzvání nedostal žádné dobré argumenty, proč by počítání aminokyselin podle WHO nemělo být výhodnější než slepé nepočítání a pouhé spoléhání "však ono se to nějak ve stravě vhodně namíchá samo". Podle mě je to asi tak rozumná představa, jako že na letové rampě prosviští uragán a "nějak náhodně" složí rozházené součástky do podoby letadla.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Levandule

Člen
# Zasláno: 18 Čvc 2011 06:47


Děkuji tetsuo
<< . 1 . 2 . 3 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist