Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -

forum.posilovani.net / Seznamka / Zlín - parťák do fitka
Autor Zpráva
pavel6

Člen
# Zasláno: 20 Říj 2015 23:17

Zdar, hledám parťáka, který by se mnou chodil do fitka, jsem začátečník, je mi 24, studuji ve Zlíně. Výhodou by byl někdo, kdo už má nějaký zkušenosti, na věku nezáleží. Myslim si, že jsem rozumnej a celkem dospělej . Mým cílem je nabrat trochu svalů, jelikož jsem na svojí výšku hubenej 185cm/72kg, a protože bych rád po škole k policii/hasičům/armádě.
NN Lucka

Moderátor
# Zasláno: 21 Říj 2015 18:38

cauko, no cize v preklade hladas cloveka, ktory sa ti bude venovat, nauci ta cvicit a vsetko okolo toho len tak z dobrej vole :D tak to drzim palce ale myslim, ze ked mas ciel nabrat na svaloch a teda dostat sa tam, kam pises mal by si si najst trenera, ktory ta to nauci a pripravi na primacky , viem, ze tak ako by si to chcel by to bolo mega super ale realne to zrovna nevidim
pavel6

Člen
# Zasláno: 21 Říj 2015 20:28

No, asi jsem to nenapsal přesně. Do posilovny, jsem začal chodit někdy na jaře (cca 2,5 měsíce), samotnýho mě překvapil můj posun, navíc mě to i bavilo. Pak jsem měl úraz, kdy jsem prostě do začátku září cvičit nemohl. Nehledám člověka, co se mi bude věnovat a naučí mě cvičit, prostě jen parťáka, co to má jako hobby. Nejde mi o nějakýho "trenéra", co mě připraví, ale přišlo mi docela důležitý napsat, proč chci chodit cvičit. Když to zjednoduším hledám "parťáka, co mě bude jistit na benchi" , může to být taky klidně student, co chodí cvičit nějaký ten měsíc
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?

:) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo