Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Speciální trénink
Autor Zpráva
RagnarX

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2016 19:25


Zdravím, vím že internet je plný rad a návodů, ovšem já mám trochu specifický plán a proto se s Vámi chci poradit, určitě se tady najde někdo, kdo řešil podobné problémy.

Jde o tohle... Je mi 20 let, ještě asi před dvěma lety jsem měl 120 Kg, tím myšleno tuk, prostě jsem byl opravdu bečka. Během krátké chvíle jsem ovšem zhubl.
Řekl bych, že teď mám lehce silnou postavu.
Měřím cca 177 cm, už dlouhou dobu mi váha kolísá kolem 85 Kg. +- nějaké to kilo.

Přestala mi stačit taková "obyčejná až lehce oplácaná postava".

Před nedávnem jsem nasadil nějakou tu redukční dietu a sem tam si zacvičím nějaké to kardio podle videa na netu, vidím na sobě že něco z toho břicha ubývá. Ovšem se mi zdá že poslední dobou hodně slábnu... Proto jsem se rozhodl začít s posilováním, postavu upravit, vypracovat a zesílit.

Moje hlavní dotazy:
A) Jakým směrem by se měl ubírat můj cvičební plán?
1. Lze zkombinovat kardio pro hubnutí a přidat k tomu posilování, pro nabrání nějakého toho svalu a obecně celkové "zpevnění postavy"? Zkrátka aby co nejdříve zmizel poslední přebytečný tuk a špek z břicha :D.
2. Mám málo času, hlavně přes den, čas mám většinou kolem 18:00 nebo 21:00 +, nevadí něčemu, že bych cvičil v tak pozdních hodinách?
3. Jestli lze zkombinovat kardio a posilování, napadlo mě, že bych mohl třeba v pondělí posilovat celou vrchní polovinu těla, ve středu bych měl třeba hodinu kardio a v pátek posilování spodní části těla. (Při každém tréninku břicho, protože hlavně to chci "spravit").

B) Co jíst, v jakých porcích a jak "nastavit" čísla?
1. Pokud tedy půjde kombinace kardia a cvičení, vůbec nevím jak mám upravit jídelníček a jakých čísel docílit, abych zároveň hubl, spaloval tuk a přibral pár těch svalů a zesílil.
Je mi jasné, že budu muset příjmat více bílkovin než sacharidů, ovšem kolik?
2. Na jaké konkrétní potraviny se zaměřit?
maacher

Člen
# Zasláno: 6 Úno 2016 23:58


Ahoj, pokusím se ti odpovědět, tak jak to vidím já, uvidíš co ti napíšou ostatní.

Jakým směrem by se měl ubírat můj cvičební plán?
1. Lze zkombinovat kardio pro hubnutí a přidat k tomu posilování, pro nabrání nějakého toho svalu a obecně celkové "zpevnění postavy"?
Zkrátka aby co nejdříve zmizel poslední přebytečný tuk a špek z břicha :D.
Ano, podle mě je to nejideálnější řešení.
2. Mám málo času, hlavně přes den, čas mám většinou kolem 18:00 nebo 21:00 +, nevadí něčemu, že bych cvičil v tak pozdních hodinách? Ne, je to úplně normální a lidi cvičí i později
3. Jestli lze zkombinovat kardio a posilování, napadlo mě, že bych mohl třeba v pondělí posilovat celou vrchní polovinu těla, ve středu bych měl třeba hodinu kardio a v pátek posilování spodní části těla. (Při každém tréninku břicho, protože hlavně to chci "spravit"). rozdělení na vrch a spodek je výborná varianta, ale udělal bych to tak, že jeden týden bych cvičil vršek, spodek, vršek a druhý týden spodek, vršek, spodek, kardio bych zařadil po cvičení, 30-45 minut chůze na páse nebo lehkého šlapání na kole. Cvičení břicha ti nepomůže k hubnutí, hubne se jídlem, břicho cvič jako každou jinou partii

B) Co jíst, v jakých porcích a jak "nastavit" čísla?
1. Pokud tedy půjde kombinace kardia a cvičení, vůbec nevím jak mám upravit jídelníček a jakých čísel docílit, abych zároveň hubl, spaloval tuk a přibral pár těch svalů a zesílil.
Je mi jasné, že budu muset příjmat více bílkovin než sacharidů, ovšem kolik? Víc bílkovin než sacharidů určitě nepříjmej. To kolik máš příjmat živin ti nikdo tady asi neřekne, pač tě nikdo neviděl. Existují různé přístroje, které ti změří kalorickou potřebu, nebo to můžeš vzít tak, že bílkoviny budeš konzumovat v hodnotě 2 g. na kilo váhy (to je strop), tuky 1 g. na kilo váhy a sacharidy 3 g na kilo váhy, a podle toho jak bude po nějaké době tělo vypadat, tak zahýbeš s hodnotami nutrientů.
2. Na jaké konkrétní potraviny se zaměřit? Na kvalitní, co nejméně upravené člověkem, v přirozené formě, maso, vejce, mléko, ovoce, zelenina, ořechy, oleje, luštěniny, brambory, rýže, vločky
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist