Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / zpevnění
Autor Zpráva
podivinak

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2015 12:30


Ahoj,chtěl bych se zeptat,jak se zbavit podkožního tuku...mám to ted více než dřív,chodím asi tak kolem týdne 3x do posilovny,běhám a celý tělo bych chtěl víc zpevnit. Toto praktikuju asi pul roku a porad nic. Spravne vyzivy se take drzim asi temer 2 roky...
Legi

Moderátor
# Zasláno: 13 Úno 2015 18:34


Aby se dalo radit, musíš být víc konkrétní, čili vypsat tréninkový plán a jídelníček (realitu).


42let @ 195cm @ 125kg
podivinak

Člen
# Zasláno: 13 Úno 2015 19:10


Nyní jídelníček: "/" odděluje jídelníček na den A a den B. Střídám pouze tohle podle toho na co si myslím ,že budu mít druhý den chut.

6:50 - 70g vloček, 300ml níz.tuč. mléka, ovoce / 100g krut.šunky, vejce, celozrný chleb, 3 plátky eidem 30%, pom.džus

10:30 - nizk.tuč. cottage + zelenina / ovoce

14:00 150g ryby, brambory / 150g kuřete, zelenina, rýže 70g

19:00 hovezi/veprove, zelenina, celozrný chléb / tunák, vejce, zelenina, celozrný chléb

před spaním 125g nizk.tuč. tvarohu

Jsem si vědom pauzy mezi obědem a večeří, ale doma z práce jsem kolem půl páté-páté a nevím jak tam zakomponovat něco k jídlu, abych mohl cvičit dvě hodiny po jídle a pak po cvičení hodinu nejíst. Rada?

Trénink: Po: triceps, břicho
út: biceps, prsa
st: volno
čt: triceps, ramena
pa: biceps, břicho
so: volno
ne: nohy, záda
Nejčastěji cvičím na hrazdě a to i na lačno- svisy,shyby....
K dalšímu cvičení používám jednoručky a obyčejné druhy kliků.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 14 Úno 2015 07:16


Takhle tam nevidím žádnou zásadní chybu, s výjimkou všeho nízkotučného. Vyloučit ze stravy tuky je největší omyl. Dokonce už zjistili, že i živočišné tuky jsou potřebné a že nejsou (ve správné míře) škodlivé. Fyziologicky paradoxně platí, že když se tuky objeví v krvi, má to za následek zvýšené spalování zásobních mastných kyselin, tedy je ideální přijímat několikrát denně malou dávku tuku.

K tréninku...jedeš split, což není pro Tvůj cíl špatně, nicméně i split by měl mít hlavu a patu. Jedeš vše 1x týdně, kromě bicepsu, což moc hormonální odezvy nedá. Sval se po zatížení regeneruje a roste max. 24-48 hodin, podle partie a zatížení. Zbylých 5-6 dnů se neděje nic. Ale to je samozřejmě na Tobě, jestli na větší zatížení nemáš, výsledky tomu budou odpovídat. Naturál musí cvičit jinak, než zobálista co píše svoje tréninky do M&F.

Jediná alternativa výživy krátce před tréninkem je tekutá náhrada stravy, čili protein s tuky.


42let @ 195cm @ 125kg
Milanko

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2015 19:02


Já tady ten styl praktikuju už velice dlouho ale stále nevidím žádný pořádný výsledek.
podivinak

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2015 19:26


Já tady ten styl praktikuju už velice dlouho ale stále nevidím žádný pořádný výsledek.
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist