Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Jsem zoufaly
Autor Zpráva
nick987

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2014 15:44


Zdravím,
snažím se přibrat nějaké kila svalu ale nejak to nejde. Mozna je to velkou aktivitou. Věnuju se sportu ( běh ). Docela jím zdrave i hodne, ale pribrat proste nejde. Hledal jsem jidelnicky na internetu, ale narazim vzdycky kde je napsano bilkoviny 250g.. nebo 180g. To je na me moc. Vazim 65kg docela vyrysovany, nejsem kost. Merim 180cm. Vek 17.
Potrebuju prijmat denne aspon 3500 kcal ale proste nevim jak to udelat. Zkousel jsem si neco vytvorit sam ale prijmat denne sacharidy okolo 700 a bilkoviny okolo 150 je dost :/ Za komentare budu rad
balbi

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2014 19:00


Tak bílkoviny si dej tak 120g a zbytek dej v sacharidech a neboj se tuků, to pak skáčou kcal rychle nahoru. Ono když máš velký výdej, tak holt musíš mít i velký příjem, tak to holt v tom jídle musíš ujíst. Dej si nějakou rozumnou dávku sacharidů (myslím, že 500g není těžké sníst) a zbytek si dopočítej tuky. Popřípadně to lze řešit gainery, když to máš problém ujíst, ale spíš bych volil pevné jídlo.
Vermot

Člen
# Zasláno: 15 Zář 2014 00:29


ahoj balbi nechci obtěžovat vim ze jsi to tu nekde psal ale nemuzu to najit kolik je podle tebe idealni pocet cviku,serii(rozcvicovaci,pracovni) a opakovani na partii???a cca s kolika procenty maximalky by mel clovek v tech pracovnich zvedat???a je dobre kombinovat v treninku vice partii.napr.2-3??diky moc
RifleMan

Moderátor
# Zasláno: 15 Zář 2014 11:06


Nick: dej si více zdravých tuků - ořechy, avokádo, semínka, arašídové máslo, .... pak ty kcal naskakují rychle a nebál bych se jít i na 1,5g Tuků na tělesnou váhu.

Vermot: To je silně individuální, je třeba to měnit. Na velké svalové skupiny jako záda, nohy, prsa je dobré 3 cviky v 3-4 pracovních sérií po 12-15 opakování
Na malé svaly zase třeba 2-3 cviky, 3 série po 8-10 opakování, ale to se bavíme o splitu ...

Jsou i jiné, musíš to měnit ) Těžkolehký split, full body, kruhový ..


S pozdravem

Jan Jícha
FeeDee

Člen
# Zasláno: 15 Zář 2014 11:56


kup si mixér a vše si mixuj s vodou ! a jen to vypij, popř. mlékem
a taky gainer pokud nemáš je fajn, holt něco to stojí pokud jsi ektomorf


a pokud nabrat, tak bych jel jen bench-mrtvý tah-dřep a nic víc, zbytečné plýtvat energií, znič se jen u těchto třech cviků 3x týdně, ale jen tak abys mohl chodit atd.

zkus si přešíst http://www.vseokulturistice.cz/somatotyp-ektomorf_ 40
balbi

Člen
# Zasláno: 15 Zář 2014 13:17


Abych se vyjádřil k těm sériím/cvikům.
Já osobně preferuju na velké svalové partie jednu rozcvičovací a následně 3 pracovní série (takže celkem 4 série) a většinou 2-3 cviky na partii (spíš ty 3 cviky).
U menších partií (jako jsou biceps, triceps atd) tak 3 série, ale klidně větší počet opakování. Nebo někdy klidně dám třeba 3-4 cviky a u každého 2 série (takové těžší, ale u prvního cviku třeba 3 série a trochu ten sval prohřát-připravit).

Je to hrozně individuální, ve všem se dá najít nějaké plus, záleží na jedinci, co mu sedne.
nick987

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2014 18:30


Tak jsem neco zkusil ale nevim kde pridat ty zbyle tuky.
Snídaně- mandle 10g,vločky 100g, banán
Svacina- bifio bily jogurt, 2 grahamy
Oběd-rýže, maso, zelenina
Svačina-špagety se zeleninou +lzice oleje
Večeře- těstoviny se zeleninou+ lžíce oleje
Večeře 2- piškoty (100g)
Jsem student tak nemuzu mit moc masa. Chtěl jsem se zeptat jestli muzu jist klidne 7x denně.
Jidelnicek ma:
Bilkoviny-100,25
Sacharidy-460,35
Tuky- 61,32
Kcal-2827,62
Je to maly prijem ale jestli by jste byli tak hodni a trochu mi s tim pomohli. Nutricni hodnoty jsem nasel na potravinach a vypocital.
balbi

Člen
# Zasláno: 20 Zář 2014 22:32


Přidej na těch tucích, dej jich tam aspon 80g, neboj se toho a kde přidat? tak holt budeš dávat víc, nedáš 10g mandlí ale dáš 30g, nedáš lzici oleje (nejlépe olivový), ale dáš 3 lzice, proste pridas

Jinak k jídelnicku:
na snidani bych pridal nejaké beilkoviny, protože pořádně máš až na oběd, což je docela pozdě.
kdyz nemuzes mit moc masa, tak kup treba vajicka, ty nestoji zas tolik.
na druhou veceri dej treba tvaroh, porad lepsi nez pred spanim tam natlacit piskoty, ty tam vůbec nedávej na veceri.
nick987

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2014 08:03 - Změnil/a: nick987


Tak jsem teda přidal na snidani 1 vajicko a ty mandle (30g).
Večeře 2 tvaroh odtucneny.
Takze 2767,22 kcal. B- 132,11-- myslim si ze je to moc? i v zelenine jsou proteiny
Sacharidy-395,53, premyslel jsem jestli nedam ke kazdemu jidlu nejake ovoce. nebo nekde pridam. Nebo uberu bifido a pridam ryzi?
Tuky-76,5g
Jinak lžiči oleje davam olivovy a má to 1 lžíce- 14g 119kcal. Tak kdybych pridal vic lzic tak bych byl tak na 100.
Jinak diky moc za pomoc balbi
balbi

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2014 10:22


130g bílkovin je možná zbytečně moc, jenže ono ti to hodně naskočilo tím tvarohem, ten se bude trávit pak dlouho, pokud ti to nebude dělat problémy, tak to tak klidně nech.

Ke každému jídlu ovoce určitě ne, dej tak 2 kousky denně pokud chceš a stačí, zas není potřeba tolik. Ano, na rýži klidněpřidej, té se neboj, i brambory a těstoviny.

Ono z určitého hlediska jsou tuky lepší než sacharidy, tak když tam nebudeš dávat moc rychlých cukrů, tak se těch tuků neboj, at jich je tam klidně trochu více, dáváš tam zdravé věci, tak se toho neboj.

Jinak samozřejmě není zač
nick987

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2014 17:31


takze uz to konecne mam )
Dohromady 3426,62kcal.. Bilkovina-1422,61... sacharidy 464,83.....tuky 106,16

A jak misto vajicka dam 1 graham tak mam 3509,1kcal..Bilkovina-141,15, Sacharidy-499,3 tuky 101,78. Uvidime co mi to bude delat pak to maximalne zmenim. Maximalne dam pryc tvaroh a nahradim to necim jinym Pridal jsem na testovinach a zkusim najit lepsi bily jogurt

Jinak moc díky Moc jsi mi pomohl ) Uz si verim ze přiberu
balbi

Člen
# Zasláno: 21 Zář 2014 20:43


Tohle jsem nepochopil, co jsi tam změnil? Říkal jsem, že 130g bílkovin už je i tak dost a ty to ještě o 10g zvedneš? Ty si tam počítáš bílkoviny uplně ze všeho?

Jogurty jsou fajn, ale určitě neber ty odtučněné, ty nemají s jogurtem nic společného, tuk kolem 3,5%.
nick987

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 07:09


Zvednul jsem jen testoviny se 100g na 200g a to mi tak naskocilo
nick987

Člen
# Zasláno: 22 Zář 2014 07:11


Ten tvaroh dava strasne moc bilkovin. Asi ho dam pryc ne?
nick987

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2014 07:19


Tak uz jsem to vyresil. mam i s tvarohem 127bilkovin. Misto 100g testovin jsem dal ryzi a je to uz ono ok díky moc za pomoc
balbi

Člen
# Zasláno: 23 Zář 2014 20:28


Ono jde o to, aby byla většina bílkovin z co nejlepších zdrojů (maso, vajíčka, tuňák, protein...) , ono je fajn, že rýží naskočí nějaké bílkoviny, ale na ty bych nespoléhal, určitě je počítat, ale aby tam převahu měli bílkoviny živočišné. Jinak když ti to ulítné o pár gramů, kvůli tomu, že počítáš všechny bílkoviny (i zeleninu a tak), tak to neřeš, pokud ti to nebude dělat problémy s trávením a tak, tak to nevadí, vadilo by to jen tehdy, kdyby jsi měl 130g JEN z masa a podobně.
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 03:04


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 03:05


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 19 Říj 2021 03:06


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist