Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Nedaří se mi nabrat svaly
Autor Zpráva
rino

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2013 10:15


Ahoj všem. Když jsem začal posilovat, měřil jsem 173 cm a vážil jsem 65 kg ale i tak jsem si připadal tlustý.Teď už je to rok co takhle cvičim ale za tu dobu jsem nenabral skoro vůbec svaly a místo toho je ze mě teď "vyžle". Teď měřím 178 cm a vážím 57 kg. Někde jsem se dočetl, že mám syndrom skinny fat. Je moje neschopnost nabrat svaly způsobená tímhle syndromem, nebo něco dělám špatně? Můžu se z toho nějak dostat? Předem děkuji za odpověď.
liliana

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2013 13:07


Ahoj, kolik ti je? Skinny fat není, podle mého, syndrom.. ale je to většina lidí, co necvičí...a mají málo svalu...a jinak tuk, kůže... třeba modelky )

Jak se stravuješ a co cvičíš? Předpokládám, že ti bude méně jak 18, když rosteš )


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
rino

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2013 13:27


Je mi 16 let a teď jsem začal dělat street workout, cvičení venku s vlastní vahou.Dělám ho 6x týdně a každý den se zaměřuju na jinou část těla. Snažím se jíst pravidelně každé 2 -3 hodiny.
Příkladový jídelníček:
9:00 Snídaně: Cereálie
11:00 Svačina: Tmavý chleba se šunkou
13:00 Oběd:Kuřecí prsa + rýže
15:00 Svačina:Nějaké ovoce
17:00 Svačina:Tmavý chleba se šunkou
20:00 Večeře: Pstruh se zeleninou
Podobný jídelníček se snažm vést každý den
Levandule

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2013 13:33


Napíšu co jsem v krátkosti postřehl:
- Podle jídelníčku, ktrý jsi napsal, prostě málo jíš resp. tvůj energetický výdej > příjem. To by mohlo vysvětlovat, že nepřibíráš
- Jíst každé 2-3 hodiny nemusí být vždy optimální.
- Večer ti chybí sacharidy
- 2x stejná svačina
Popřemýšlej o tom.
liliana

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2013 13:43


souhlasím, pokud chceš nabrat, musíš navýšit příjem.. cereálie bych vymněnila za vlastní müssli... ty kupované mají zbytečné cukry,apod..


*** KDO CHCE, HLEDÁ ZPŮSOBY, KDO NECHCE, HLEDÁ DŮVODY ***
rino

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2013 13:44


Napíšu co jsem v krátkosti postřehl:
- Podle jídelníčku, ktrý jsi napsal, prostě málo jíš resp. tvůj energetický výdej > příjem. To by mohlo vysvětlovat, že nepřibíráš
- Jíst každé 2-3 hodiny nemusí být vždy optimální.
- Večer ti chybí sacharidy
- 2x stejná svačina
Popřemýšlej o tom.


Děkuju za odpověď, zkusím víc jíst . Ale mám otázku. Když není vhodný jíst každé 2 -3 h, tak jak teda jíst? Co jsem se dočet na internetu tak je nutné jíst každé 2 - 3 h.
Levandule

Člen
# Zasláno: 19 Čvc 2013 13:57


To co se píše na Internetu nemusí být ideální vždy pro každého.

Když někdo napíše jez 3g bílkovin/kg váhy, taky je budeš jíst? Tím chci říci, že je dobré používat vlastní hlavu

Ale mám otázku. Když není vhodný jíst každé 2 -3 h, tak jak teda jíst?

Neřekl jsem, že to je špatně, ale pouze, že to nemusí pro každého OK. Obecně je dobré nechat alespoň 3 hodinový rozestup (s ohledem na trávení přijaté potravy). 2 hodiny jsou málo. Vyjímka je řeba svačina, kdy jíš ovoce, různé prot. nápoje...., to se tráví velmi rychle a po hodině i dříve si klidně můžeš něco dát.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 20 Čvc 2013 12:34


V tomto článku jsem trošku zateoretizoval.

http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=7382

Ne na každého to bude fungovat a zdravé to taky moc není. Dále je potřeba zmínit, že sehnat rýžové chlebíčky s vysokým GI je už vcelku problém. Dá se použít cokoli. Tajemství úspěchu je ve zpomalení metabolismu a dostatečném příjmu všech vitamínů a minerálů, které umožní tělu živiny využít. Doporučoval bych taky držet bílkoviny vysoko - co nejvyužitelnější.

K tomuto malá poznámka. Pokuď by cvičenec (80kg) přijímal jen 100% využitelné proteiny, stačilo by mu pouze 1 až 1,2g bílkovin na kg hmotnosti. Doporučované dávkování 1,6 až 2g vychází z předpokladu, že využitelnost bude někde kolem 60% a zbytek se vyloučí jako odpad. Kdo používá kvalitní vícesložkový protein a jí kvalitní bílkoviny vyváženě z masa, mléka a vajec, stačí mu méně bílkovin, než tomu kdo používá levný whey protein a stravu moc neřeší a myslí si, že zelenina do sportovní výživy nepatří.


42let @ 195cm @ 125kg
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist