Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / rysy břicha - hubnutí - PROTEIN
Autor Zpráva
patrikst

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2012 03:00


Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaký protein nebo jak bych mohl v co nejkratším termínu zhubnout co nejvíce a zároveň rýsovat břicho,prsa a tak. Od příštího týdne začínám chodit do posilovny, břicho mám celkem velké a svaly tam mám nějaké taky ale nejsou vidět. Je mi 15 let měřím 186 cm a vážím 101kg... Chtěl bych se dostat alespoň na 85 -90 kg a začít rýsovat, zajímalo by mě jak na to jaký protein a tak aby to nebylo ale zas tak drahé. Chtěl bych konečně začít něco rýsovat) předem díky za odpověď. Přeji příjemný zbytek dne.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2012 11:14 - Změnil/a: tetsuo


To je jedna z typických otázek, na které neexistuje odpověď. Zvýšený příjem bílkovin má nějaký vliv na zvýšené spalování tuku, ale není to extra významné, hlavně pokud se neomezí ve stravě sacharidy a nehlídají tuky.

Rozhodně neexistují žádné lepší a horší proteiny na rýsování. Pokud tohle někdo tvrdí, je to podvodník, který chce jen rýžovat prachy.

Je pravda, že nějaké proteiny obsahují více či méně sacharidů, ale jsou to rozdíly natolik minimální, že na spalování tuku prostě nemají vliv. Pár gramů zbytkové laktózy nemůže zabránit tomu, aby někdo shazoval kila tuku.
Je taky pravda, že některé proteiny jsou lehce doslazované nebo doplňované maltodextrinem, ale je to tak 10 g na dávku. Tohle tělo téměř nerozpozná.

Podstatné je, jestli ta den sníš 300 g nebo třeba 150 g sacharidů. Obecně tak ty vlny po 50 g už jdou poznat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
patrikst

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2012 13:17


Díky za odpověď, takže chceš říct že si mám hlídat ty sacharidy abych jich nesnědl třeba víc jak 150g ? A pak to půjde dolů ? Já totiž s tím mám problém, já nejím nic sladkýho nic tak extra, spíš přez den su pryč a najím se večer :/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2012 13:45


Takhle to nefunguje. Pokud se jí dlouhobě málo sacharidů (stačí i tak dva týdny), tělo se přepne do úsporného režimu a pak zase odmítá spalovat tuk.

Jíst většinu jídla večer taky není extra problém, dá se tak stravovat dlouhodobě. Důležité je jíst obecně zdravé věci, jíst zhruba pořád stejné množství živin a ve stejnou dobu.

Když sem podrobně napíšeš, co jedl poslední dva dny a dneska (CO, KDY a KOLIK, včetně nápojů), bude zřejmější, kde je problém.

Zařazením proteinu do výživy si nepomůžeš, pokud nebudeš mít vyřešený zbytek.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
patrikst

Člen
# Zasláno: 18 Srp 2012 15:34


Včera už nevím to je daleko.. Dneska jsem jedl v 13:00 smažený sýr po sto letech, to je zatím vše. Včera jsem myslím neměl ani oběd ani snídani, hned jsem šel ven, venku jsem si koupil zmrzlinu nebo tak.. jak jsem přišel dom tak jsem si dal samotnej salám nebo šunku nebo tak.. od všeho kousek.. večer to stejný pořád jsem něčeho uždiboval... já většinou chodím spát kolem 03:00 až 4:00 a v ten čas si dám taky něco na zakousnutí :/ možná to je ta chyba.. nevím chtělo by to asi seřadit jídelníček přesně podle času
tetsuo

Člen
# Zasláno: 19 Srp 2012 10:09


To je katastrofální stravování. S něčím takovým se nedají ani nabírat svaly, ani spalovat tuk.

Tobě by protein fakt nepomohl.

Chce to mít režim. Vstávat a chodit spát ve stejnou dobu, jíst ve stejné doby. Jestli to bude 3x nebo 6x denně, už je celkem jedno.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
patrikst

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2012 01:21


Takže si udělám plán dne kdy budu chodit spat, plán kdy budu jíst a tohle dodržovat radíte ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Srp 2012 15:24


No jasně, tím to všechno začíná. Hlavně to člověk nesmí brát jako něco přechodného. Jde o změnu životního stylu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Legi

Moderátor
# Zasláno: 22 Srp 2012 14:31


Zdravím, tetsuo Ti odpovídal dobře, ale moc diplomaticky. Předně si musíš přiznat, že s uváděnými mírami máš katastrofální nadváhu, vyjma že jsi powerlifter, nebo zápasník sumo. Normální váha je cca. někde kolem 60-70kg. To znamená, že min. třetina Tvého těla je jen tuk. Při uváděném životním stylu se tomu vůbec nelze divit. Pokud chceš zhubnout, nelze toho dosáhnout nějakým zázračným proteinem, ale úplnou změnou životního stylu. Poradil bych Ti stanovit si cíl a potom se rozhodnout, že tohoto cíle chceš stůj co stůj dosáhnout. Následně si sežeň odbornou literaturu, nebo si najmi ze všeho nejdříve výživového poradce! Ve fitku začni cvičit POUZE pod dohledem trenéra, jinak si můžeš ještě ublížít. Postup je nejdříve zhubnout, následně zpevnit střed těla a až nakonec "bouchat" svaly. Přeji hodně vůle a štěstí!


42let @ 195cm @ 125kg
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Srp 2012 15:28 - Změnil/a: tetsuo


Na 186 cm bych neviděl ideální váhu 60-70 kilo, ale někde kolem 80 kil.
Každopádně kolem 20 kil naprosto zbytečného tuku tam bude, což je samozřejmě pro člověka nepříjemné si přiznat.

Zbavit se toho může trvat klidně i rok soustředěné práce.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
patrikst

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2012 01:21


Já si to přiznám mě to problém nedělá, naopak s tím chci něco dělat. Je hodně kamarádů co mě odhadovali na 70kg.. Když jsem jim řekl že vážím 101 kg tak čuměli a vůbec nevěřili. Jakože nevím jak bych svoji postavu popsal. Chtěl bych se zeptat takhle, sepíšu si jídelníček třeba v 6:30 snídaně - rohlík s máslem,ve 14:00 oběd 16:00 svačina - třeba ovoce nějaké potom 18:00 večeře - nějaké párky třeba nebo takhle..omáčku třeba a pak 20:00 rohlík dejme tomu s džemem? A běhání každý večer, asi bych měl aji začít hodně pít protože skoro vůbec nepiju, a tohle všechno dodržovat ? V posilovně určitě pod dohledem trenéra, to bych mohl shodit do jara takových 10kg určitě si myslím, jen by mě zajímalo, tohle všechno stačí ? Ještě tedy nevím jak na to má vliv vstávání a chození spát..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2012 08:40


Jestli chceš zhubnout, tak rohlík s máslem a džemem a párky v tvém jídelníčku prostě nebudou


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Srp 2012 10:21


Patriku, Ty bys chtěl asi slyšet, co tedy máš jíst. Předně se musíš naučit jíst pravidelně, nejlépe 5x až 6x denně. Pokud tak nebudeš činit, Tvé tělo se automaticky dostane do katabolického stavu a začně odbourávat (pálit) svalovou hmotu (bílkoviny), které si přeměňí na cukry. Tvé mytochondrie neumí ještě pálit tuky, to je budeš muset cvičením teprve naučit. Lidské tělo je totiž od přírody líné a jde cestou nejmenšího odporu, nejdříve spálí cukry (je to méně energeticky náročné) a až potom sáhne do tukových zásob. Proto se během cvičení začínají pálit tuky až nejdříve 40 minut od začátku cvičení a na to musíš vždy pamatovat. Teď k tomu jídelníčku. Zásada č. 1 : do stravy patří bílkoviny (maso, nejlépe kuřecí, krůtí a ryby), sacharidy ( to znamená pomalé cukry - celozrné pečivo, ovesné vločky, rýžové chlebíčky, celozrná rýže, barmbory atd.), podotýkám ZDRAVÉ tuky (Omega-3 - mořské chladnovodní ryby, avokádo, olivový olej, vlašské ořechy atd.), hodně zeleniny, méně ovoce, čistá voda a nic jiného. Po pár měsících bys mohl pro akceleraci úbytku váhy nasadit sacharidové vlny, což znamená cyklovat příjem sacharidů od 50g např. v pondělí, až do 300-400g v neděli (denním nárůstem po 50-100g). To je jediná dieta, která funguje trvale. Samozřejmostí je sebekázeň a striktní dodržování stravovacích pravidel. Takové to, dnes si dám do nosu, jednou za čas se nic nestane, nefunguje. Je to zcela na Tobě, jestli chceš být zdravý a silný, nebo nemocný a invalidní. Přeji Ti, aby ses rozhodl ve Tvůj prospěch!


42let @ 195cm @ 125kg
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2012 10:26


Skvěle fungují i diety, kdy se jí 3x denně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
patrikst

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2012 13:20


No a jak mám jako počítat to abych presne snedl 300-400g ? :D
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2012 13:39


Ony existují tabulky výživových hodnot. Většina lidí s nimi pracuje, nebo si je studovala tak 1-2 dny/týdny. Pak už se automaticky naučíš jíst na svoji váhu.

Postatný je ale zjistit, kolik tuku máš a kolik chceš shodit. Můžeš si to říct od oka 20 kilo a budeš živiny počítat na 80 kilo. Můžeš jít na měření tuku někde v lékárně a zjistěj ti, že to je horší.

Každopádně 400 g sacharidů by bylo 5 g/kg, což je spíš příbírací jídelníček. Dlouhodobě redukční výživa se pohybuje kolem 2-3 g sacharidů na kilo cílové váhy. Čili tak 160-240 g denně.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
GreatOne

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2012 20:26


Zdravím, Tetsuo chtěl bych se zeptat, výše si napsal, že skvěle fungují i diety kde se jí 3krát denně.

Nemohl by si prosím napsat jenom stručně jak by to jídlo za den mělo asi vypadat?

Myslím kolik bílkovin, sachrů, tuků, co je dobré jíst, kdy a čemu se raději vyhnout.

Díky.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 3 Zář 2012 23:51 - Změnil/a: tetsuo


Jíst tak v 10-11 dopo, ve dvě nebo ve tři odpo a sedm nebo osm večer.

Pokaždé dost bílkovin (30 g a víc), sacharidy 40-50 g a tuky tak podobně jako bílkoviny (ale spíš 20-30 g).

Tenhle typ výživy se hodí pro lidi, co se moc nehýbou. U žen můžou být dávky i nižší.

Podstatné je nesnídat hned ráno (a nechat tuk spalovat během dopoledne), maximálně si dát kávu bez cukru a mléka, vhodné je pít hodně čajů a kapat si do nich šťávu z citronu nebo grepů.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
GreatOne

Člen
# Zasláno: 4 Zář 2012 12:00


Super, díky.
Slovak Panther

Člen
# Zasláno: 9 Čvn 2013 19:48


Ahoj tetsuo,

chci se zeptat...vazim 63 az 63,5 kg (173 cm).. zacal jsem znova posilovat na zacatku kvetna. a tehdy jsem vazil jen tak tak 60 kg. Cvicim vice mene 8 opakovani a 4 az 5 serii 3 krat tydne.. No ale v blizke budoucnosti, pocitam tak po pulroku chci zacit chodit na thai box.. od pristiho tydne zacnu zaradovat i behani.ne moc dlouhe, abych nehubnul . Jde o to, ze chci pribirat na vaze neco mezi 65 az 70 kg, ale taky chci aby svaly bylo videt.. Existuje rezim posilovani kdy nabiras neco i na objemu ale zaroven jsou ti svaly videt? jestli ano znas takovy plan cviceni? a dalsi otazka, jiste vis o cem jsou treninky na muai thai, tak porad jak se vyhnout hubnuti, kdyz zacnu trenovat...
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 1 [ vlaydimir ]
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist