Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Par Otazek
Autor Zpráva
Filas

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2011 19:01


Chtel bych se zeptat, jak je to se zinkem, nebo spise obecne s temito suplementy (zinek, horcik, vapnik atd.) pri davkovani. Pokud se prekracuje DDD. Znamy mi ted natukaly do hlavy, ze pri vyssich davkach nez je DDD si muzu v budoucnu privodit ruzne nemoci.
Dale me zajima, jak je to s cholesterolem ve vejcich, zejmena varenych.
A jeste bych se rad zeptal, jaky ma vliv koureni travy na posilovani. Slysel jsem, ze dokonce i nejaci kulturisti ji pozivali, kvuli pocitu hladu.
(17 let, 86kg, 187cm, posiluju pres 2 a pul roku.)
Diky za odpoved
Urba

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2011 19:43


U sportovcu je přirození větší potřeba vitamínu a minerálu.

U zinku je DDD 15mg,ale u sportovcu lze až10x překračovat,jak jsou na tom ostatní vit. a min. nevím zkus hledat.

Vaječný žloutky obsahují lecithin ,který naopak pomáhá odbourávat tan "zlý" cholesterol. Takže vařená vejce jsou vynikajíci.

Kouření trávy má 100% mnoho negativních účinků,takže to nebude asi moc na místě.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Dub 2011 20:08


O zloutcich zde:
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/72-vyznam-tuku-lecithinu-a-ome ga-mastnych-kyselin-ve-vyzive
Je chybou při konzumaci vajec vyhazovat žloutky. Jejich tuk je za běžné teploty tekutý, je podobný rostlinným tukům a ve žloutcích je obsaženo velké množství lecithinu, kvalitních proteinů, minerálních látek a stopových prvků. Obsažený cholesterol není tak velký problém, jak vypadá. Jeho potenciální rizikové účinky jsou eliminovány současně obsaženým lecithinem, kromě toho pokud nejsou vejce smažená, tak se cholesterol nepřeměňuje na škodlivé oxidační deriváty cholesterolu. U sportovců, těžce pracujících a rostoucích organismů, kde probíhá intenzivní metabolismus je navíc cholesterol nutný jako stavební látka pro buněčné membrány, tvorbu steroidních hormonů a vitamínu D. Pokud chybí přívod cholesterolu ve stravě, organismus může navodit trvale zvýšenou produkci vlastního cholesterolu (typické u nekojených dětí na umělé výživě).


O zinku tady
http://home.bodytest.cz/index.php/component/conten t/article/35-clanky/127-akne-nejen-probleb-v-puber te

U zinku je nutne vic pit, aby mel clovek dost mědi.

Horcik spis dodrzovat DDD, zvysit jen u vysokych davek vitaminu C

Vapnik - lze do 2 gramu denne. Zapotrebi je soucasny prijem vit D a tuku

A FAKT - sportovci potrebuji vitaminu a mineralu NASOBNE vice. I deseti nebo dvacetinasobky


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist