Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / chrápání :)
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
kubasek

Člen
# Zasláno: 9 Dub 2011 11:07


Ahoj
Jmenuju se Jakub 17 let , 197 cm , 90 Kg. Začal jsem posilovat v říjnu +-. + měsíc nemoc, nabral jsem 11 Kg.
A teť mám problém, že strašně chrápu. A sestra ze mě šílí Myslím si, že je to tím jak jsem nárazově strašně přibral. Máte stím někdo zkušenosti ?
Jak se toho mám zbavit nebo to aspoň zmírnit?
Díky
ahoj Jakub
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 16:17


Pokud jde o tuk, tak zhubnout. Proste si vic hlidat sacharidy.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
TheRespect

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 16:56


Na chrápání pomáhá ztráta tuku, jo ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 17:25


Nadbytek tuku byva jedna z pricin. Nejde jen o tuk na brise, spis, co se deje uvnitr tela mezi organy, jak jsou na sebe natlacene - laicky receno.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kubasek

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 17:55


takže když shubnu tuk tak přestanu chrápat ?:D
Ještě bych chtěl jet chvíli objem,....Těma sacharidama si myslel to že jich beru víc než mám?
A jak mám začít? můžu normálně jet svůj objemový trénink nadále ale mám příiímat méňě sachru?....Díky moc
b3a7

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 18:19


Tetsuo ti psal, že to bývá jedna z příčin chrápání. Takže je možný, že chrápat přestaneš, ale není to jistota.

Jinak nechápu lidi, co prostě říkají "Jsem v objemovce! Nabírám!" A to, že evidentně přibírají hlavně tuk, je jim jedno - hlavní je pro ně ručička na váze pohybující se směrem k vyšší hmotnosti. Lepší je si to hlídat pořád a tuku přibírat minimum. Samozřejmě nemluvím o ektomorfech.
kubasek

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 18:36


já vím, že to nemusí být hlavní příčina,...
Nevím co na tom nechápeš chci co nejvíce přibrat přes zimu a v létě to vyběhám.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 20:51


Cim dyl se v tom pohybuju, tim vic jsem presvedcenej, ze NENI treba zadna "objemova" a potom "rysovaci" faze. Ze jsou to jen vymysly steroidove kulturistiky.
Lze nabirat svaly a nenabirat moc tuku, nebo dokonce tuk shazovat. Neni to nic, co by slo proti sobe.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 21:09


"Nevím co na tom nechápeš chci co nejvíce přibrat přes zimu a v létě to vyběhám."

Princip, jakým to chceš provádět, chápu. Nechápu, proč dělat takový nesmysly.

"a v létě to vyběhám"

Jako vtip dobrý. Ty si myslíš, že "vyběháš" několik kilo tuku ? Běhání samotný je ti k ničemu. Další riziko je ztráta části té svalové hmoty, kterou si v "objemovce" vydřel.

Takže já si myslím, že je fakt lepší to hlídat a nenabírat zbytečný tuk, který se opravdu pracně dává dolu.

Ovšem nic ti necpu. Každý ma svůj rozum.
kubasek

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 21:09


ok a jak na to přibližně?
Zkusím ubrat dávku gaineru po tréninku a začnu zase běhat.
Takhle by to nějak šlo ne?
b3a7

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 21:36 - Změnil/a: b3a7


Gainer po tréninku nech tak, jak se doporučuje dávkovat, tj. dvě přibližně stejné dávky dohromady dávající 1 g na kg sacharidů.
(Pokud máš 90 kg, tak dvě dávky po 45g sacharidů)

Spíš jednou týdně zařadit kruhový trénink nebo HIIT a pak lehkou aerobku. Jídelníček si hlídat a jíst to, co potřebuješ. Nějaký hromady jídla, který stejně nevyužiješ a ukládají se do tuků, jsou zbytečné.

Celkově si uprav jídelníček, ale gainer po tréninku je důležitý.

Můžes sem hodit svůj jídelníček a dostane se ti vyjádření, určitě i od tetsua.
kv1t

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 21:37 - Změnil/a: kv1t


NE! Gainer po tréninku nech tak, jak má být. Raději si hlídej sacharidy během zbytku dne, čili sniž je, experimentuj. zařad si mimo posilovací dny HIIT a kruhový trénink nebo aerobiku.

EDIT: Sakra, předběhl jsi mě..
b3a7

Člen
# Zasláno: 11 Dub 2011 21:39


Tak jsme se shodli kv1te.
kubasek

Člen
# Zasláno: 12 Dub 2011 20:27


Díky moc
už jsem si něco přečet o HIIT. (že se střídá vysoká intenzita s nízkou,..)
bude mi to ještě pár dní trvat než si o tom zjjistím více informací.
Ale jak to nějak poberu tak sem napíši co budu dělat (např. sprinty, švihadlo,...)

Jen dodatek k tomu gaineru, Mutant Mass. po tréninku beru 2x 65g.

+ jídelníček.

čau Kuba
kubasek

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 19:34 - Změnil/a: kubasek


Tak už jsem něco nastudoval.

Ještě něco k mému tréninku - to co je za znamínkem / jsem si nahradil doufám, že je to celkem srovnatelné. Cvičím doma ,...

Úterý
bench 5x5
celni drep nebo leg press 5x10
shyby 4x6-10 / pullover
zakopavani 3x8-12 /good mornings
bicepsovy zdvih jednorucek 4x6-10
kliky na bradlech 4x6-10 /lavičce


Čtvrtek
mrtvy tah 5x5
tlaky na ramena 4x6-10 / military
upazovani (zadni delty) 3x8-12
rozpazky (prsa) 4x-8-12
francouzsky tlak 4x6-10 / kotouč za hlavu
bricho 5x
lytka 4x

Pátek
drep 5x5
(good morning 4x6)
tlaky jednorucek na sikme lavicce 5x10
pritahy v predklonu 5x5
bicepsovy zdvih velke cinky 4x6-10
bricho 5x


Tohle už jedu měsíc. + začínám jet vacuum mám trochu vypouklé břicho.

Teť teda 2x krát týdně HIIT, vidím to na neděli a středu.
Zvolil jsem si tempo 30s 100% a 60s odpočinek (výklus) x 10 serii
- a) sprinty (rovina, kopec)
- b) švihadlo
co mé tempo je ok?

Dále k mému jídelníčku. snažil jsem se jíst správně, ale nějak jsem se nekontroloval kolik toho jím. Odedneška jídelníček vysí na lednici a mělo by to být lepší.

četl jsem "kvalitní sýr" co si pod tím mám představit hodně konzumuji eidam 30 až 40% cca 400 až 500g týdně. Můžu ho považovat za kvalitní sýr?

A ještě bych měl otázku když jsem třeba u bábičky a mám hlad (nebo čas na jídlo) a ona nemá nic jiného než smažené pěkně nasáklé olejem. Mám radši zůstat hladem nebo to do sebe mám nacpat ? jedná se cca 1x do měsíce.

zatím ahoj
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 19:50 - Změnil/a: ZANGER


Cim dyl se v tom pohybuju, tim vic jsem presvedcenej, ze NENI treba zadna "objemova" a potom "rysovaci" faze. Ze jsou to jen vymysly steroidove kulturistiky.
Lze nabirat svaly a nenabirat moc tuku, nebo dokonce tuk shazovat. Neni to nic, co by slo proti sobe.


To jo ale jak to myslíš? Já jsem celkem krutej endomorf nebo aky možná plus mezo, ale za třičtvrtě roku jsem nabral přes 20kg, taky sem se zlepšil i dost silově a myslím že procento tuku zase tak strašně moc nevyrostlo. Jinak HIITa dělám 2-3xtýdně

Taky nějak za necelý měsíc hodlám jet znovu vlny, ikdyž trochu mín drastický. Ale do toho pojedu normální silovej trenink + 3x HIIT a 1x kruháč+aerobka.

Mám toho tuku dohromady celkem dost takže bych rád zhodil, odhaduju tak 6-8kg celkového tuku, podkožního nejspíš mín.

Pokom bych moh uvažovat o nějakým udržvání, ale jet silovej trenink jíst denně přes 400 sachrů a 2-3x týdně HIIT se nedovedu představit že bych nějak viditelně moc nepřibral tuk.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 20:43


et silovej trenink jíst denně přes 400 sachrů a 2-3x týdně HIIT se nedovedu představit že bych nějak viditelně moc nepřibral tuk.
A kdyz budes jist 200 g, tak tuk pujde dolu. Jen je potreba to spravne behem dne rozlozit


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Dub 2011 21:04


eť teda 2x krát týdně HIIT, vidím to na neděli a středu.
Zvolil jsem si tempo 30s 100% a 60s odpočinek (výklus) x 10 serii
- a) sprinty (rovina, kopec)
- b) švihadlo
co mé tempo je ok?

To zjistis sam, jestli to utahnes. A jestli je to ucinny. Zezacatku je dobry davat delsi pauzy, jak to mas ted.

četl jsem "kvalitní sýr" co si pod tím mám představit hodně konzumuji eidam 30 až 40% cca 400 až 500g týdně. Můžu ho považovat za kvalitní sýr?
Staci, ze je z mleka. Nemel by byt taveny. Jinak se kvalita urcuje obtizne, je to spis gurmanska zalezitost. Obecne by syry nemely tvorit podstatnou cast jidelnicku. Jsou hodne tucne a maji dost soli.


A ještě bych měl otázku když jsem třeba u bábičky a mám hlad (nebo čas na jídlo) a ona nemá nic jiného než smažené pěkně nasáklé olejem. Mám radši zůstat hladem nebo to do sebe mám nacpat ? jedná se cca 1x do měsíce.
Ono se to da vzdycky polozit na nejaky papirovy ubrousek. Nebo toho snist min. Byt uplne o hladu neni dobre, pokud to behem dne nevykompenzujes.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kernel

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 08:52


Pokud jde o tuk, tak zhubnout. Proste si vic hlidat sacharidy.
Taky v obilovinách a těstovinách, tak bacha. Modlil jsem se za svoje geny, ale příloha 250g rejže obvykle je už na mě mírně vidět :/


Vůle odejde dřív než tělo.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 14:16


Tetsuo:
Myslíš že kdybych dojel rega parka a pak jel třeba HST a dodržoval 3g sacharidů tak by tuk šel docela dobře dolů?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 14:37


Jo. Musis akorat vychytat takovou tu hranici, kdy se jeste regenerujes. Ono je ideal dat vetsinu sacharidu z denni davky az po treninku. Opravdu je neco malo rano, pak mozna malinko pred treninkem a zbytek po treninku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Andre

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 15:54


jako nezni to spatne, ale kdyz mas mit na den 220g sacharidu a gainer ti vezme 80-90g tak to neni zas tak jednoduche ze 110-130g se najist po zbytek dne. To je pak asi nejlepsi cvicit rano tak hodinu po snidani, abych prijmul zbytek sacharidu kvuli regeneraci. Je to docela tezke vymyslet, aby to clovek stihal casove i s jinyma aktivitama.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 16:05


Mne to pripada uplne v klidu. Maso nemusis jist s prilohou, staci zelenina. Tim stahnes sacharidy vyrazne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kv1t

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 16:38


To mě docela zajímá.. Dříve jsem byl bez problému, ale za poslední měsíc jsem přibral podkožní tuk na břichu a bocích, tělo asi změnilo názor. Je fakt, že jsem přísun sachru nějak extra nehlídal(kolísalo to mezi 4g-6g na kg mé váhy), jelikož jsem ektomorf, ale vypadá to, že taky budu muset snížit a začít počítat, raději s tím začnu dřív, než abych to později pracně shazoval. Cvičím HIIT jednou týdně, vyzkouším 2x, snad nebude problém s regenerací, když navíc snížím přísun sachru.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 16:49


Tak to hlidej pod 4 g/kg. A uvidis, jestli to pujde dolu. Neni treba hned jit hodne nizko.
Ja ted jsem pri cca 110 kilech na nejakych 250-300 g denne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
b3a7

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 17:32


Já teď jsem kolem 300g. Vážim přes kolem 72 kg. Při tréninku 5x týdně a jednom HIIT a jedna HIIT+longsteady tuk spíše shazuju - a to jsem endomorf.

Ale denně toho nachodim celkem dost kolem 10 km, takže kdybych měl ještě snížit sachry tak už by byla špatná regenerace.

Rád bych se ale dostal na 7-8% podkožního tuku, takže budu muset jít asi pod 200g.


Jinak tetsuo, je nějaký propracovanější plán 5x týdně, který se dá cvičit doma opravdu kvalitně? Při takovým tom základním vybavení - lavička, stojan, ez nebo rovná činka (která je lepší?) a jednoručky?.

je to trochu offtopic, ale docela by mě to zajímalo, protože posilovna se mi teď finančně nevyplatí a neni tolik času.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 15 Dub 2011 19:15


tetsuo:
Není lepší třeba celoživotně vlnit než tohle?
Sice to bude trochu těžko odpovitelná otázka, ale o co je to horší nebo lepší než vlny?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2011 00:30


Vlny jsou psychologicky narocny a opravdu pri nich stoupa i klesa nalada. Da se na to zvyknout, ale hlidat si denne menici se prijem sacharidu je narocny.

Mit trvale snizeny prijem (do limitu, ktery umoznuje se regenerovat) je pravdepodobne unosnejsi.

Osobne nejsem moc priznivec striktne provadenych vln. Kdyz uz, tak radeji mam system superkompenzace - cili narazovy skok nahoru, pote, co jsi se sacharidy nizko. Klasicky behem tydne klesat treba od pondeli do patku/soboty a pak v sobotu/nedeli pridat hodne sacharidu. To jednak dobre umoznuje hubnuti, ale i udrzovani a zvetsovani hmoty, sily a vykonnosti.

Cili, jako trvaly system bych videl tyhle dva pristupy: trvale snizeny prijem (a sachry hlavne rano a po treninku) nebo superkompenzaci.
Az doposud jsem moc na trvale snizeny prijem neveril, ted uz si myslim, ze to jde.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2011 08:35


Tak superkompenzace jsou vlastně takový volnější vlny ne?

Nebylo by lepší tedka u mě, zažadit kompenzaci a až po nějaké době kdy ubytek tuku bude viditelný to džet cca na 3g?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 16 Dub 2011 09:55


Tak superkompenzace jsou vlastně takový volnější vlny ne?
Ano. Oni to beztak delaji i kulturisti tesne pred soutezi. Ale lze to praveze dodrzovat dlouhodobe, pokud pritom clovek nejde se sacharidy moc nizko a tu superkompenzaci pouziva na nejdulezitejsi trenink v tydnu - klasicky tezky trenink nohou nebo treba nejakou zaostavajici partii.

Se superkompenzaci jsem si hral pred tim, nez jsem presel na celkove snizeny prijem sacharidu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 4
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist