Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Deník Sport
Autor Zpráva
TheRespect

Člen
# Zasláno: 20 Led 2011 18:33


Dneska ve sportu vyšla příloha se zdravou výživou, pokud jsem dobře četl, tak tam píšou, že po silovém treninku se nemá hodinu jíst, pak vypít proteinový koktej a potom DÁT SI HODNĚ BÍLKOVIN A MÁLO SACHARIDŮ...

Co to je za píčovinu??? Jak je možný, že novinář, který o tom píše článek se dostatečně neinformuje?!

Pokud jsem to jenom špatně pochopil, tak se novinařům omlouvám..
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 20 Led 2011 19:23


Záleží jak by to bylo napsaný...

Zkus sem hodit ten text..


Informace shromažduj a šiř dál
TheRespect

Člen
# Zasláno: 20 Led 2011 20:38


DENIK SPORT
Pavel Fořt: ,,Silové typy musí mít zvýšený příjem bílkovin, což získají hlavně z masa, případně z některých typů mléčných produktů a pomocí konzumace proteinových koktejlů. Naopak by se měly vyhýbat všem rychlým sacharidům, čili vynechat veškeré limonády, džusy dbát na dostatečný příjem kvalitních bílkovin, jimiž jsou především živočišní bílkoviny. Základní chybou po silovém tréninku je dát si jednoduché cukry, sladkosti a dorty, protože trenink většinou nevyčerpá zásovy cukru a ten, který konzumuje b nadbytku, zablokuje regeneraci bílkovin a způsobí tvorbu tuku.NAOPAK JE VHODNÉ ASI JEDNU HODINU PO VÝKONU NEJÍST, POUZE VYPÍT PROTEINOVÝ KOKTEJL A POTÉ SI DÁT POKRM S PŘEVAHOU BÍLKOVIN A MENŠÍM MNOŽSTVÍM SACHARIDŮ (například kombinace maso+ rýže). Vhodné je maso, tvaroh, případně i v kombinaci s čerstvým syrovým vajíčkem, bla bla bla... "

Ten článek sám o sobě neni špatnej, ale nejde mi dohromady ta věta( možná, že to je spravně a je to jenom nejak jinak preformulovany, nevim)
StalinChlapecek

Člen
# Zasláno: 20 Led 2011 22:12


Fořt no... on má hodně zajímavý články, že si dycky udělám jídlo a prskám smíchy u toho..

Ale tohle je hodně dyskutabilní no .. záleželo by na hodně věcech jako jak ten trenink vypadá + jeslti je aspon z části utvořenej na budování svalů..

Ale jako jo je to pitomost.. Když tělo prostě po treninku vypotřebovává ten glykogen a to už stačí na to abych ho museli doplnit - to jinak ryskujeme prostě větší KATABOLISMUS.


Informace shromažduj a šiř dál
kernel

Člen
# Zasláno: 21 Led 2011 13:39


Kvůli jednomu podobnému ču... jsem měl 75kilo.
Cukr v ovoci, mléku a obilí je nejlepší snídaně na světě.
Chci toho borce vidět jak bude vypadat po snídani se šunkou a po korte, když bude pít proteiňák s 2% cukru :D


Vůle odejde dřív než tělo.
TheRespect

Člen
# Zasláno: 21 Led 2011 15:10


Nemam teda poneti kdo je Fort, ale ta priloha bylo o zdravy vyzive a srovnavali tam zdrav. vyzivu ve 3 sportech, a to ve vytrvalostnim, ten druhej nevim a pak v silovym...(text sem sem jiz napsal) a byla u toho u fotka nakyho borce jak dela kliky na tricaky, takze se zrejme jedna o silový(posilovací sport).

Tak sem rad, že to tak je a ze mi davate za pravdu, ze jsem to jenom spatne neprevetl
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 2
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist