Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Problematika cvičenia vo výššom veku
Autor Zpráva
Atik

Člen
# Zasláno: 2 Led 2011 12:52


Zakladám túto sekciu, nakoľko hľadám spriaznené "duše". Mám 48 rokov, rád by som s niekym prediskutoval problematiku naberania hmoty a všeobecné problémy cvičenecov v mojom veku. Tetsuo tu niekde poznamenával problematickosť naberania hmoty vo vyššom veku. Začal som
s cvičením spolu so svojim 21 - ročným synom zhruba pred pol rokom. Prírastky svalovej hmoty u syna sú jednoznačne výraznejšie než u mňa. Regenerácia, nárast sily i hmoty
v mojom veku funguje jednoznačne pomalšie. Zaujímalo by ma akými ambíciami môžem ďalej pokračovať v cvičení, spôsob suplementácie a témy s tým súvisiace. Poprosím seniorov i juniorov aby sa vyjadrili k téme.
Ak túto tému som tu niekde prehliadol, prosím o nasmerovanie, eventuálne o vymazanie, alebo preloženie príspevku Ďakujem.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 2 Led 2011 13:19


Bylo by dobre vypsat, jak se stravujete a jake berete doplnky.
Mozna i cely treninkovy program.
Osobne znam cloveka, kteremu mu je kolem 60 cvici desitky let, mohl by pomoct.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Atik

Člen
# Zasláno: 2 Led 2011 20:07


Strava veľmi zhruba:
raňajky - vločky, tvaroh n.t. jogurt, alebo syr, 2 varené vajcia, pečivo - topinky, maslo, šunka či rybacia konzerva.
desiata - jogurt, tvaroh, ovocie, vločky, alebo topinky, syr, ryba.
obed - kuracie, morčacie, hovadzie, alebo chudé bravčové maso s ryžou, na sucho pečenými zemiakmi, alebo s cestovinou.
olovrant - chleba, pečivo, saláma, šunka. Niekedy cestovina s tvarohom, makom alebo orechami. Eventuálne ovsené vločky s jogurtom, mliekom, tvarohom plus ovocie.
večera - zvyšok z obeda
okolo 21-22.00 jogurt, tvaroh, vločky

chleba, pečivo vačšinou celozrnné.
zelenina, ovocie - čo dom dá.
Čerstvý chleba ani pečivo nekonzumujem - vačšinou to ohrievam v topinkovači. Do tvarohu miešam namleté ľanové semená.
Samozrejme toto všetko nekonzumuje naraz, ale striedavo.

cvičím 3 až 4 x týždenne doma - brucho každý tréning
1. deň prsia - triceps
kľuky s rôznymi obmenami s podopretím na kolenách /problém s chrbtom/
tlaky na rovnej ľavici jednoručkami, rozpažovanie na šikmej i rovnej ľav., benč -rovný i šikmý - všetko s týždňovými obmenami.
tricepsový tlak jednoručkami v stoji, tricepsová extenzia v kľaku na ľavičke, dvíhanie jednoručiek v predklone za chrbát,francúzske tlaky na naklonenej ĺavičke

2. deň chrbát - biceps
dvihanie nôh bruchom ležiac na ľavičke, dvih na fitlopte, príťahy vč., mŕtvy ťah.
bicepsový dvih vč, alebo striedavo jednoručkami v sede či v stoji,
izolovaný bicepsový dvih, kladivový dvih,

3. ramená a nohy
čelné tlaky s vč., Arnoldove tlaky, upažovanie, alebo predpažovanie v stoji,
príťahy vč. k brade, krčenie ramenami s vč.
drepy s jednoručkou, výstup na bedničku s jednoručkami, výpony v stoji s vč.
zakopávanie ani predkopávanie necvičím, nakoľko moja ľavička pre mňa dostatočne zaťažujúce hmotnosti neunesie.

Momentálne cvičím denne kardio na crosstraineri ráno nalačno cca. 30 min. Prvé jedlo až hodinu po kardiu.
V netréningový deň aj podvečer 30 min.

Suplementy: Gainer v tréningový deň BSN - True mass
netréningový deň protein Syntrax Matrix.
Cca 2 týždne ani gainer ani extra protein. Potrebujem zhodiť pneumatiku.
Ďalej aminokyseliny,
tyrosin 2x1000 mg vždy pred cvičením. V netréningový deň podľa psych. stavu
kĺby: animalflex, momenálne prípravok z lekárne - mobilin
Počas cvičenia minerálovo - vitaminový nápoj.

Moja výška je 178 cm, momentálna hmotnosť 90 kg. Nohy geneticky pevné, silné - potrebná viacmenej rysovačka.
Chcem nabrať čo najviac hmoty na vrch. Bolestlivou partiou je spodok chrbta, krčná chrbtica a ľavé plece. ľavé rameno zaostáva za pravým.

Podľa výpočtov mi vychádza mierna obezita. Mám ale dosť pevné kosti. Pred pár rokmi som mal hmotnosť 104 kg. Špatný životný štýl, alkohol, sedavá robota. Dietami a plávaním sa mi podarilo klesnúť postupne až na 79. Počas cvičenia za 6 mesiacov som nabral 11 kg. S priberaním problém nemám. Žial sa mi ukladá tuk na pupku, napriek dosť pevnému brušnému svalstvu. Pri intenzívnejšom kardiu tuk pomaly mizne, žiaľ aj s časťou svalstva hore. Netuším ako suplementovať a kontrolovať príjem zo stravy, aby som nenaberal zbytočný tuk a na druhej strane pri intenzívnejšom kardiu nestrácal svalovú hmotu.

brucho som cvičil: http://www.youtube.com/watch?v=44mgUselcDU&feature =channel za 8 minút som to nikdy nestihol

teraz: http://www.youtube.com/watch?v=TxrZGNMw-Ew&feature =related

čo sa týka cvikov cvičím vždy jednu sériu s ľahšími hmotnosťami potom prejdem na pracovné série vačšinou 3 až 4 série po 8-10 opakovaniach.

Privítal by som nejaký konkrétny cvičebný plán s ohľadom na vek, prípadne nejaké konkrétne skúsenosti. Cvičím doma. Mám benčovú ľavičku, vč,. jednoručky, EZ tyč, kotúče a crosstrainer.
Ďakujem!
Tetsuo a ostatní - prosím TYKAŤ!
Atik

Člen
# Zasláno: 18 Bře 2011 11:14


Tetsuo:

"Osobne znam cloveka, kteremu mu je kolem 60 cvici desitky let, mohl by pomoct. "

Mohol by som dostať kontakt na toho pána, alebo niekoho vo vyššom veku? Rád by som prekonzultoval svoje možnosti.
Vďaka!
attik@post.sk

tetsuo

Člen
# Zasláno: 18 Bře 2011 11:59


Jmenuje se Petr Novák maily: <bolid.beroun@iol.cz> nebo <petr.novak@iol.cz>
Ma i trenerske kurzy, neni to jen radovy cvicenec.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Atik

Člen
# Zasláno: 21 Bře 2011 22:40


OK. Ďakujem!
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist