Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Kreatin
Autor Zpráva
kingsurf

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2010 14:17


Dobrý den,

dočetl jsem se něco o kreatinu v tomto článku:http://www.ikulturistika.cz/clanek_6.html

Myslel jsem si že je to jen blbá chemická věc, které vám nahrne do svalů vodu a nic z toho nebude...

Mám pár dotazů:
od kolika let se může kreatin brát?
neuškodí to mému tělu?
když ho přestanu brát, a bude voda ve svalech, je možnost že splasknou a budou hnusné?
za kolik a kde se dá koupit?

chci to brát hlavně kvůli tomu že to podporuje růst svalů, trochu se mi nelíbí ta voda ve svalech,, trochu víc..

byl bych rád kdyby někdo zkušený mi tu o tom něco více napsal, ať vím, popř. do čeho jdu.. díky!
Patricio

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2010 14:27


Zde máš vše vysvětlené : http://www.kulturistika.net/kreatin-creatine-monoh ydrate

když ho přestanu brát, a bude voda ve svalech, je možnost že splasknou a budou hnusné?

To je největší mýtus o Kreatinu, který kdy byl vyřčen...


It's time for change - train hard or go home!
kingsurf

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2010 14:53


Myslíte, že toto bude pro začátečníka v posilování stačit?
http://www.fitness-eshop.cz/praskovy-kreatin/creat in-juice
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2010 14:56 - Změnil/a: tetsuo


Zacatecnici kreatin nepotrebuji. Zlepsuji se ze zakladniho treninku, dobre vyvazeneho jidelnicku a staci jim prakticky jen gainer po treninku a nejake vitaminy a mineraly.

Jinak:
od kolika let se může kreatin brát? - Prakticky nema omezeni. Jde jen o otazku vykonnosti, zda je to treba. Kdyz je nekdo slaby, tak mu 5% silove zlepseni, ktere kreatin prinasi, k nicemu neni.

neuškodí to mému tělu? - existuji drobna rizika, ktera se vsechna daji obejit, pokud pijes dostatek vody a neprijimas extremni davky kreatinu nekolik desitek gramu denne.

když ho přestanu brát, a bude voda ve svalech, je možnost že splasknou a budou hnusné? - nesmysl

za kolik a kde se dá koupit? - vsude mozne. Kreatin monohydrat je obecne dost levna latka.

chci to brát hlavně kvůli tomu že to podporuje růst svalů, trochu se mi nelíbí ta voda ve svalech, - voda ve svalech je naprosto v poradku. Nekomu spis vadi esteticky voda v podkozi.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kingsurf

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2010 21:40


Tak teď nevím co, ale nějaký doplněk pro posilování bych chtěl. Když začínám posilovat, nevím jestli si koupit nějaký ten ,,gainer".

Vitamínů mám dost, na to mám speciální pilulky (koupené v obyčejné lékárně, beru 5 prášků 3x denně).

Tak vlastně už nevím jen co koupit pro podporu růstu svalů, nebo tak něco.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2010 21:49


Gainer. Nebo si kup cistej protein a ten michej s glukozou a maltodextrinem.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kingsurf

Člen
# Zasláno: 30 Pro 2010 22:22


A co kdybych toho gainera zkusil zlehka doplňovat creatinem?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Pro 2010 12:09


V tom pripade nechapes zaklady, ktere se tady na foru snazim vysvetlovat.

Kreatin se v zaludku dost znehodnocuje, pokud je v zaludku silne kysele prostredi. Nejkyselejsi je, pokud v nem jsou sacharidy (zakladni slozka gaineru).
Cili bys naopak musel davat hodne kreatinu, aby z nej neco zbylo.

Pokud uzivas gainer a kreatin oddelene, muze byt kreatinu min.

Znovu ale rikam: zacatecnici kreatin nepotrebujou. Zbytecne brzo vytahujes eso z rukavu. Zacatecnici rostou dobre jen z toho, ze vubec zacnou cvicit a ze nejedi nahodile 2-3x denne, jako vetsina lidi, ale pravidelne 6-7x denne.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kingsurf

Člen
# Zasláno: 31 Pro 2010 15:56


A čím nahradit rýži, maso... Já nemám čas a prostředky k tomu to vařit, jde to nahradit nějakým lehčím způsobem jak se kvalitně, výživně a rychle nakrmit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 31 Pro 2010 16:53 - Změnil/a: tetsuo


To je jako by ses ptal, co mas davat do nadrze auta, kdyz ne benzin, protoze nemas cas a prostredky jezdit na pumpu a platit benzin.
Odpoved je: neporizuj si auto.

Narust svalu sice nestoji jen na masu a ryzi, ale tvrzeni, ze nemas cas si varit, je proste v rozporu s tvymi cily.

Na jednu stranu si chces kupovat kreatin, proteiny apod., coz jsou DOPLNKY, a odmitas resit ZAKLADY.

Jasne, ze lze proteinem nebo gainerem nahradit 2-3 jidla denne, ale porad musis jist dalsi 3-4 jidla, ktere si dopredu pripravis (resp. koupis a myslis na to, kdy je mas jist.) Neni jina cesta.

Levne zdroje bilkovin:
- mleko, jogurty, kefiry
- lusteniny (fazole, cocka, soja)
- vnitrnosti (jatra, ledvinky)
- tvaroh a syry na bazi tvarohu (cottage, tvaruzky)

Ryze existuje treba ve forme ryzovych chlebicku.

Jídelníček máš tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429

Živiny:
Bílkoviny – cca 1, 5 g na kilo své vlastní čisté váhy (bez tuku) v den bez tréninku, 2 g v den tréninku (kvůli kompenzaci rozpadu bílkovin ve svalu při tréninku). U teenagerů je možné jíst až kolem 2, 4 g bílkovin na kilo. U bílkovin je hlavně důležité nejíst stereotypně (stejné suroviny v několika jídlech za sebou), ale mít co nejpestřejší stravu.
Sacharidy – 4 g v den tréninku, 5-6 g v den bez tréninku (kvůli obnově glykogenu-cukru-paliva ve svalech). Množství sacharidů je ale závislé na tělesném typu (ektomorf, endomorf, mezomorf), dá se s ním hodně hýbat a je potřeba zjistit, co na tebe správně zabírá. Ektomorfové můžou sacharidů nejvíc (je možných i 6-7g/kg denně), endomorfové by naopak měli přijímat trvale sacharidů méně (např. 3 g/kg). Mezomorfové a smíšené typy si musí správné dávkování ozkoušet.
Při hubnutí se se sacharidy vyplatí manipulovat a snižovat je během několika dní ze 3-4 g/kg dolů na 1 g/kg a potom se vyhoupnout zase nahoru pomocí jednoho dne s 5-6 g/kg. Tomuto postupu se říká superkompenzace; je to velmi šetrné, výkonnost se tím nesnižuje, ale naopak zvyšuje.
Tuky – 0, 7-0, 8 g denně (max. pak 1 g/kg), obecně zhruba polovinu co bílkovin. 1 g bílkoviny má 4 kalorie, 1 g tuku má zhruba 8-9 kalorií, čili výsledně bych měl být energetický příjem bílkovin a tuku stejný. U ektomorfů má smysl přidávat do výživy více tuku.

Tabulky výživových hodnot:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=273
http://www.kulturistika.net/vyzivove-nutricni-hodn oty-potravin
http://www.ikulturistika.cz/vyzivove_tabulky.html
http://www.mujweb.cz/Spolecnost/ldivis/kulturistik a/energtab.html
http://addu.blog.cz/0702/tabulka-vyzivovych-hodnot -a-m
http://www.lucy.cz/energeticke-tabulky/
(Vyzkoušej si jich co nejvíc, každá obsahuje trochu jiná data)

Trénink pro začátečníky:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=5&topic=4218


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kingsurf

Člen
# Zasláno: 1 Led 2011 12:44


Díky, to mi pomohlo. Budu se toho muset držet a opravdu dodržovat svůj jídelníček.

Mám ještě jeden dotaz. Dozvěděl jsem se, že dětský piškoty taky nejsou např. špatný po tréninku. Když jsem se díval na jejich hodnoty, asi fakt nejsou špatný, jen nevím jak je to z pohledu člověka co s tím má zkušenosti. Myslíte že je to blbost?

potravina bílkoviny sacharidy tuky energie
Piškoty 7,8 76,3 2 1504

Já fakt nevím, omlouvám se za stupidní dotazy, ale pokud se chci něčeho ujmout, měl bych se ptát co potřebuji. Předem díky za odpovědi
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Led 2011 13:57


Jak jist pred a po treninku mas tady:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=4464

Piskoty jsou delane z bile mouky a bileho repneho cukru (sacharozy). Pokud mas hodne rychly metabolismus a vyraznou podvahu, neni takovy problem je jist po treninku. U spousty lidi s pomalejsim metabolismem ale podobne stravovani vede spis k nabirani prebytecneho tuku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kingsurf

Člen
# Zasláno: 1 Led 2011 16:33


Můžu si říct, že sladké pečivo jsou rohlíky s medem?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Led 2011 18:50


ano


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
kingsurf

Člen
# Zasláno: 1 Led 2011 21:05


Kolik g piškotu mužu nahradit tim gainerem? Jelikož jak jsi psal, když jsem podvyživeny, tak že mi piškotky vadit nebudou. Gainer bych začal použivat až později. Zkusim to s piškotama. Až mi určiš množstvi, bude platit taky před i po treninku?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 1 Led 2011 21:19


Vsechno uz je napsane v clanku. Je to zalezitost pocitani zivin.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist