Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Posilovanie a zdravie
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Dangles

Člen
# Zasláno: 5 Led 2011 18:45


ok supr přesně to mám + bych ještě přidal že se nemužu zlepšit a neumím se soustředit na cvičení no nic skusím začit brát tu jednou sodu a zvýšit sodík a uvidím
tetsuo

Člen
# Zasláno: 5 Led 2011 22:01


Sodik je dobra volba.

Pomoct muzou i napoje tohoto typu:
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Isot onic-HS-vysokosodikovy&id=277
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Stam ina-HS-0,9-kg&id=358
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Plas mex-2---prasek&id=324
http://www.nutri-exact.cz/cat_det.php?vyrobek=Plas mex-v-AKCI-0,5-l&id=2


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Lynor

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:15


Ahoj, nechci zakládat novej topic tak to házim sem.

Můj problém je, že dlouhodobě mám zvýšenej krevní tlak... a to hlavne systolický mám v normě 140-150 diastolický je v normě 70-80 a tepová frekvence v rozmezí 60-80 coz je taky snesitelné. Doktorovi se to nelíbí i kdyz mi delaly testy na cukr v krvi, cholesterol, ledviny a játra vše dopadlo v normálních hodnotách. Vim, že posilování jako takové zvyšuje samo o sobě tlak ale potřeboval bych to snížit, nechci brát zbytečně na to prášky tomu bych se nejradší vyhnul. Chápu že je to i věcí stravy a tréninku dokonce jsem i hodně běhal ale bez výsledku... Když si uvědomim co by bylo špatně ve stravě tak možná trochu přemíra soli která zveda tlak, kofein jsem uplne vypustil jen vyjimecne pred tréninkem... Jinak můj věk je 22 hmotnost 87 kg na 180 cm. Tak bych rád věděl nějaký způsob kterej by mi to snížil.... např jezení určitých potravin či nejake potravinove doplnky.... diky moc za pomoc
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:21


Ve zdravé výživě kup kukuřičnou mouku, polévkovou lžíci kuk. mouky dáš do hrnku, zaliješ horkou vodou, přikryješ, necháš luhovat do včera (min. alespoň 6hodin). Večer to řidký vypiješ a sedlinu vyhodíš. Zároveň večer nachystáš stejnou dávku na ráno. (pít na lačno) - z pár dní (3-4 dny) si změř tlak, aby se nesnížil moc. Jedná se o rodinej recept na snížení vysokýho krev. tlaku, tak dej vědět, zda to pomohlo. Poroučím se
Lynor

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:35


tak to si me překvapil a potěšil jak je to jednoduchý určitě dám vědět dík moc. Se bude doktor divit jestli to zafunguje :D aspon budu mit od nich pokoj já to pořád sváděl na zkoušky, že mám nervy atd... :D
Claws

Člen
# Zasláno: 14 Úno 2011 20:42


Neslibuji zázraky, jen to zkus, za zkoušku nic nedáš
No0

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 09:09


Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli nedelam chybu a jestli nahodou nekonzumuji moc doplnku stravy. Merim 185cm vazim kolem 85kg a vzdy jsem si prisel jako ektomorf, nebo smiseny typ s vetsim zastoupenim ektomorfa. Cokoli nabrat je pro me vzdy problem, ale ted k tomu co za den konzumuji. Snazim se o pestrou stravu, ktera je zamerena na vyssi sacharidovy prijem (400-500g denne, ne vzdy se ale povede, spis mam min :/ ) a nepresahuje 130g bilkovin/den. Kazdopadne, rano vstanu a na lacno si dam kloubni vyzivu (flexit), hned potom jde creatin mono creapure + 100g mass gain14 a protoze jsem mel vzdy snizenou hladinu testosteronu, tak do sebe cpu i tribulus. pul hodiny na to si davam vydatnou snidani (takhle to vypada v netreningovy den, v treningovy mam misto creatinu s gainerem, WHEY core protein, ktery obsahuje i nejake ty sacharidy) pres den jim co se da, ale neni tolik casu, kazdopadne jak jsem psal, snazim se o pestrost. v prubehu dne si dam i nejake ty vitaminy (selzink, bkomplex, C). Pak po obede si davam dalsi gainer (BIG compress - davam 70g a mam i za den hotove bcaa protoze ho obsahuje velke mnozstvi ; v treningovy den, davam pred treningem spolu s creatinem, teoreticky bych nemusel uz zadne bcaa brat vedle) no a vecer si davam protein pokud potrebuju abych to doplnil + jeste jeden tribulus, vsude jsem videl at beru tri, ale na obalu je max jeden, tak dvam dva :D Chtel bych se zeptat co si o tom myslite a jestli treba nevadi, ze pokud tech sacharidu nezvladnu za den do sebe dostat potrebne mnozstvi, ze bych si dal treba jeste jeden mass14 nekdy pres den. Diky za tipy a rady, pokud bych mel neco delat jinak. (a snad nevadi ze sem to napsal sem, trochu to s ti i souvisi, jde mi taky o to abych telu nedaval zase moc toho co by zbytecne zatezovalo jatra ci ledviny, proste aby melo to co potrebuje)
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 13:05 - Změnil/a: Legi


Ahoj, snad jsem se v tom textu neztratil. Máš tam jednu nelogičnost. Bereš na lačno kloubní výživu. Ke kloubní výživě se musí brát vitamín C, aby to fungovalo, nicméně ráno potřebuješ rychlejší cukry a bílkoviny. Je ale nesmysl brát céčko a cukry zároveň, protože céčko blokuje vstupu glukózy do buňky.

Btw, Mass 14 je jeden z nejhorších gainerů.

Před tréninkem brát kreatin a BCAA nedoporučuju. Ničemu to neprospěje, spíš naopak.

Tu dávku Tribulusu Ti poradím rozdělit na co nejmenší dávky a brát to průběžně celý den. Je to takovej fígl, kterej ale stejně má minimální účinnost, protože účinný látky jsou rostlinného původu, které tělo neumí vstřebat. Spíš bych ty peníze využil na kvalitní jídlo - ryby, hovězí, vícesložkový protein atd. S tím souvisí i ten proteiňák, který používáš. Je to obyč syrovátkový koncentrát s nízkou využitelností, takže určitě zatěžuje játra více, než je nezbytně nutné.

Jestli chceš účinně zvýšit produkci TST bez steroidů, začni zvedat pořádný váhy, nejlépe v rámci silového trojboje. To funguje zaručeně.


42let @ 195cm @ 125kg
No0

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 16:06


Diky za odpoved No to s tou kloubni vyzivou to jsem se drzel pokynu vyrobce (brat na lacno). Takze bych to mel zaradit nekdy mezi jidly v prubehu dne a k tomu si vzit vit. C? To a tim creatinem, to jsem cetl hodne ze jsou dva tabory lidi jedni pred i po treninku a druzi jen po. Ja nevim co si z toho vybrat a nikdo mi to nikdy moc nevysvetlil. Chapu proc po, ale proc podle tebe je spatne pred? To same s temi bcaa, kdyz jsem bral v kapslich bcca tak zase vyrobce (a i na ruznych forech) rika zvysenou davku pred treninkem a v netreninkovych dnech rozdelit na dve davky v prubehu dne. Nakonec jsem od kapsli upustil protoze ve vsech doplncich stravy co mam jsou obsazene. A jeste jednu otazku mam. Proc je mass14 tak spatny? :/ obsahuje slusne mnozstvi sacharidu a co je dobre treba i pro ten creatin tak na tu davku (100g) i potrebne mnozstvi jednoduchych cukru. Aminokyselin obsahuje tak akorat abych jich do sebe necpal tolik kdyz si za ten den dam jeste neco a hlavne jeho chut je jedna z nejlepsich co jsem zatim mel (vanilka). Treba s chuti toho big compressu (banan) se neda srovnavat. A uplne posledni dotaz. Jake tedy vyrobky by jsi me doporucil? Hlavne tedy protein a gainer. Tohle bych dobral a koupil klidne na zkousku co by si me doporucil. diky moc (snad to je srozumitelne, pisu z mobilu a jeste u toho neco resim :D )
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 16:46


Není problém to brát na lačno, je problém to brát ráno na lačno. Ráno potřebuješ rychle živiny, včetně sacharidů a to je v rozporu s logikou braní kloubní výživy a cěčka jak bylo vysvětleno.

Dva tábory ohledně příjmu kreatinu a BCAA jsou a dělí se na ty, co papouškují reklamní texty těch, kteří mají zájem toho prodat co nejvíc a na ty, co si přečetli učebnici fyziologie. Kreatin působí negativně na psychiku, snižuje odolnost na zátěž a zahušťuje krev. BCAA zvyšují glykémii, jako kdybys přijal cukr, což následně způsobí hypoglykémii, čili pokles krevního cukru, takže pokuď jsi na toto citlivější, zamotá se Ti hlava a můžeš se zranit, nebo někoho jiného. BCAA v kapslích, či cokoli jiného, jsou vyhozené peníze. Kupuj to v prášku, vyjde to výrazně levněji.

Koukal jsem na ten Mass 14 a změnili recepturu, takže se z shitu stal slušnej průměr. Omlouvám se.

U suplementů by měla být chuť až na posledním místě, která se hodnotí, ale chápu to, kdy to chutná, je to příjemnější.

Co se týče doporučení, když Ti doporučím suplementy z našeho ešoupu www.namaximum.cz , bude to vypadat jako levná reklama, přestože jsou velmi kvalitní. Taky jsem se maličko na vývoji některých produktů podílel, takže nemůžu být objektivní. Mé oblíbené značky jsou také Reflex a Sanas. Jsou ale drahý....tak už to bývá, kvalita něco stojí.


42let @ 195cm @ 125kg
No0

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 17:48 - Změnil/a: No0


Diky moc za rady az dodelam to co mam, tak se urcite podivam na vas shop. A klidne at si nekdo mysli ze to je reklama je mi to uplne fuk. Klidne to koupim u vas pokud to za to stoji jsem rad ze se vyjasnil ten mass14 uz jsem se bal ze jsem koupil uplnej sracku protoze jsem to bral ne podle znacky ale podle slozeni (uz mi vic lidi reklo ze to je shit ) to s tim kreatinem asi si pujcim knihu fyziologie a prectu is to protoze to chci rozetnout jednou pro vzdy, ale sois verim tobe protoze na vse odpovidas maximalne racionalne. Jen si to overim at mam vic zdroju takze strasne diky za trpelivost a osvetu.
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 18:30


Ty se mě líbíš! Problém je, že učebnice fyziologie je jen začátek. Vše se tam zase nedočteš. Problematika je celkem dost rozsáhlá a zasahuje do více oborů...výživa, fyziologie, biochemie atd., takže studuj a za pár let budeš možná v obraze. Na internetu je toho sice taky dost, ale k těm fakt hodnotnejm informacím se dostaneš jen za peníze, nebo v univerzitní knihovně.


42let @ 195cm @ 125kg
kuceraz

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:25 - Změnil/a: kuceraz


Legi: jak moc před tréninkem by se neměl kreatin dávat?
Cvičím ráno, kreatin dávám s ohřátým mlíkem hned po probuzení, kvůli lepší vstřebatelnosti, žaludek má ještě minimum kyselin, asi 15minut po kreatinu následuje rychle stravitelná snídaně.
Cvičit jdu hodinu a půl na to.
Nepřipadá mi, že bych cítil cokoli z toho, co popisuješ, ale pokud můžu podávat lepší výkony, bránit se tomu určitě nebudu
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:40


Psychická reakce na kreatin je značně individuální a zhoršuje se s věkem a se stresovým zatížením cvičence. Je to asi stejný, když někdo přestane kouřit ze dne na den a někdo to nedokáže nikdy. Nejde jen o vůli, ale každej to má tam nahoře jinak nastavený a mozek je na něco citlivý a na něco ne.

Co ovšem fyziologicky funguje víceméně na každýho, je zahušťovací efekt krve, kdy zatížíš srdce, protože čerpat vodu, nebo olej, je teda sakra rozdíl, jestli mi rozumíš.

Další věc je, proč vůbec Kreatin před tréninkem brát. Proč? Kde je ten důvod? Přemýšlels nad tím?


42let @ 195cm @ 125kg
kuceraz

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:48 - Změnil/a: kuceraz


Jak jsem psal, ten kreatin jsem se snažil zařadit na dobu, kdy v sobě nemá žaludek tolik trávicích kyselin, z tohohle hlediska bylo nejlepší ráno, na lačno. O psychických účincích atp. jsem věděl, o tomhle zahuštění krve nikoliv.

Samozřejmě chápu, co zahuštění znamená, ačkoliv během tréninku vypiju dost přes litr vody, lepší bude ho nechat po tréninku.

Vstřebání několika gramů kreatinu bude trvat řádově pár minut, mám pravdu?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:55


Ne, kreatin, jako každá bílkovina se vstřebává stěnou tenkého střeva, takže i když to tam hodíš ráno na lačno, objeví se to v krvi nejdřív za 15-20 minut. Otázka tedy je, čemu říkáš pár minut. Takže odpověď může být i ano.


42let @ 195cm @ 125kg
kuceraz

Člen
# Zasláno: 23 Lis 2014 19:58


Dobře, díky
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2021 11:51


audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertape
gageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleave
gascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiametergeartreating
generalizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituate
hackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblings
hallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephonehangonparthaphazardwinding
hardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphere
headregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecrane
jobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterialjournallubricatorjuicecatcherjunctionofchannels
justiciablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotation
keymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottle
kneejointknifesethouse
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2021 11:52


knockonatomknowledgestatekondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtree
lacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransition
laminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreform
landuseratiolanguagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeant
layaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfield
mailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcaries
negativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystem
offsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberrypapercoating
paraconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoney
quenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowth
rattlesnakemasterreachthroughregion
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 18 Říj 2021 11:54


readingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignmentrectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigen
regeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodity
scrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticflux
semifinishmachiningspicetradespysalestunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrection
tappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuilding
tuchkasultramaficrockultraviolettesting
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2021 14:18


Dail301.8CHAPCHAPMAGRSusaBernCeli
AlexDietElieOperTraiZyliTescFunn
TescRoseDoriTescZoneRobeRoseWese
ThinTefaiPodJavaArthSkinThisCros
GillGoldHarvHappWiesShifBeetMine
PassNatuPatrWallAccaHowaChakRemi
KentGongPlayChatSearNikiGiacYosh
CCCPSelaManoGarcIndeEnduNoahBrau
SelaElegAntoJoliPushSTALAlexPali
NikiQuikVentTimeMiyoRainCircChet
SwarSilvJohnJellFuxiZoneSaveRobe
CharOsir
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2021 14:19


ZoneHermGeorZoneDonaZoneRaymZone
diamZoneZoneZoneZoneZoneZoneZone
ZoneNicodiamdiamZoneZoneJoseZone
ZoneZoneMiniwkieSUBIBaccSamsCata
UVPASpadEdwaBMIDbonuWoodJardMist
VanbPlanBeflPHARHONDCurtNettCros
ValiFlatTrefMagiefapSupeTranWind
WindMistOsirsupePhilhappSimbUniv
WolfPaulSTATBillFlamKinsXVIIHapp
EiszCherAnghSerpAcadJohaButtWher
techPascNikoHearJaneEmpiChocMari
RicaGiac
vlaydimir

Člen
# Zasláno: 2 Pro 2021 14:21


ViktGrayLouiRichCabrStepDaviXVII
DaviBarbLibrVisuEnglFeatWarnDELU
PublmixuDaviBehiMamaJohnJackAgua
InteSUBISUBISUBIDomiEtudMichSeri
GoodCharMichMeltXVIIRainMaitLive
tuchkasStanTurb
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist