Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Charakteristika -- Endomorf, mezomorf, ektomorf
<< . 1 . 2 . 3 .
Autor Zpráva
Bhaal

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 17:43


J na Ironfactoru jsem na to narazil. Nechtel jsem to prave moc rozebirat do hloubky z toho duvodu, ze uz je to starsiho data, tak nevim jak se k tomu stavis dnes

Ale diky za odpoved a myslim ze bych nebyl jedinej, kdo by uvital ,,Tetsuo Max Effort vol.2,, opet v rezii tveho bratra
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 17:49


Stavim se k tomu tak, ze to zverejneni a nasledujici kritika byly uzitecny k tomu, ze jsem se z totalniho amatera dostal na trochu jinou uroven.

Videa budou, neboj, je to v planu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
n0thing

Člen
# Zasláno: 8 Zář 2011 23:32


Dobrý den

chtěl bych se zeptat jaky mám předpoklady pro budování svalu a čeho bych mohl dosáhnout během dalších 2-4 let předem díky

Výška: 178 cm
Váha: 76 kg
Trénink: 4x týdně
Délka posilování: Start - září 2010 - váha 59 kg
Maxima: Dřep 125 kg,bench - 90 kg,mrtvej tah 150 kg,


jediná fotka kterou mám, když jsem začínal
3x.cz/di-OZG2.jpg

aktuální fotky
3x.cz/di-4HV3.jpg
3x.cz/di-12U6.jpg
tetsuo

Člen
# Zasláno: 9 Zář 2011 00:47


Už jsi psal na Body-test, tak se budeme bavit raději tam.

Tady jen stručně.
Změna je to obrovská. 17 kilo za rok a pravděpodobně všechno čistá hmota. Silový výkony taky velmi dobrý a hlavně proporční (síla spodku a vršku), přesně tak jak by to ideálně mělo být.

Jestli ale čekáš nějaký posouzení postavy, tak to z těch fotek není moc možný. Zvlášť ta čelní je nic neříkající póza, ze který lze usuzovat jen na dobrej rozvoj ramen (ze zadní je dokonce poznat, že všechny části ramen máš dobrý, i jinak často zaostávající zadní hlavu ramene.)
Bicepsy vypadají, že mají trochu kratší bříško a delší úpon. V obou dvou pózách se jako slabší partie jeví triceps.
Prsní svaly ok, široký sval zádový upnutý nízko, což je dobře.

Jestli se ptáš, čeho můžeš dosáhnout za další 2-4 roky: počítej s tím, že tenhle rok nabereš tak maximálně půlku toho, co minulej rok (cca 8 kilo max) a další rok zase půlku tý půlky (cca 4 kila). Bavíme-li se o svalech a o ideálních podmínkách. Problémy s nabíráním tuku zatím nemáš, i když se něco malinko drží v oblasti pasu.

Někde u benchpressu se 120 kily poznáš svoje slabiny - ať už to bude triceps nebo špatná technika.
Podobně u mrtvého tahu kolem 180-190 kil poznáš svoje vady postoje a slabiny menších partií.

Kdybys chtěl soutěžit v liftu, někdy od těchto vah bez dresu a bandáží má smysl zkoušet práve dres a bandáže.

Kdybys chtěl soutěžit v kulturistice, musel bys hlavně nejdříve udělat fotky s předepsanými pózami.

Jestli chceš, překopíruj si to na Body-Test a budem pokračovat tam.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
n0thing

Člen
# Zasláno: 10 Zář 2011 12:44


Super, dík za odpověd a budem pokračovat tam
Dannyxxx

Člen
# Zasláno: 8 Pro 2012 22:55


Dobrý den,chtěl bych se zeptat co jsem vlastně za typ člověka chtěl bych začít intenzivě posilovat předtím jsem cvičil ale né moc občas náké ty kliky sedlehy a něco málo s činkama cca 2,5 kg. Je mi 15 let a vážím cca 62kg a měřím 185 kg jsem hodně dobrý ve sprintu na krátkou vzdálenost jsem straěně rychlí ale mám malou výdrž předběhnu i moje trénované spolužáky co dělají pravidelně sporty fotbal atd... myslím že mi svaly rostou docela rychle viz fotka : http://s8.postimage.org/iv8fcxp3p/IMAG0086.jpg posiloval jsem jen někdy občas ... možná by se mohli hodit tyto info ...
obvod bicepsu 25cm
obvod v pase 84cm
obvod krku 36cm
obvod hrudníku 86cm
obvod přes ramena 106 cm
Co by bylo pro mě nejvhodnější posilovat a jak ?
Legi

Moderátor
# Zasláno: 9 Pro 2012 12:12


Tak fotograf z Tebe asi nebude.

Jsi jednoznačně ektomorf, ale neklesej na mysli. To jsem taky a vážím momentálně 110kg. Všechno přijde časem.
Pro Tebe bude ideální začít 3x týdně fullbody trénink. Info jak a co zde:
www.body-test.cz


42let @ 195cm @ 125kg
Dannyxxx

Člen
# Zasláno: 9 Pro 2012 15:20


Děkuju moc,ale toho tady nějak moc a když posiluju doma ?
zeberdee

Člen
# Zasláno: 10 Pro 2012 16:08


je vidím tu svuj přispěvek od stareho učtu n0thing :D ted už mám 83 kg tak se pak ukážu pokrok i silovej
Legi

Moderátor
# Zasláno: 10 Pro 2012 16:14


Dannyxxx: to je fuk kde posiluješ, cviky na strojích nahraď cvikama s vlastní váhou těla, nebo něčím podobným.


42let @ 195cm @ 125kg
<< . 1 . 2 . 3 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 3
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist