Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Charakteristika -- Endomorf, mezomorf, ektomorf
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Autor Zpráva
benn

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2010 15:59 - Změnil/a: benn


Dobře, díky moc. Páteř mám v pohodě, nedávno jsem byl na celkové prohlídce u doktorky a říkala že je v pořádku. Ono se to u té třetí fotky asi jenom zdá, nebo je to tím jak je to špatně osvětlené, u té první je podle mě v pořádku

http://img521.imageshack.us/img521/3778/36336794.j pg

Tady mám jednu fotku zboku, ale je z doby, kdy jsem ještě vůbec necvičil a je to ve strašné kvalitě. Jestli tam vůbec něco uvidíš, tak řekni. Ale aspoň je tam vidět ta délka rukou, které mám podle mě spíš delší než kratší. Nohy vidět nejsou, ale ty mám tak nějak průměrné... Díky.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 13 Zář 2010 17:46 - Změnil/a: ZANGER


Nazdar tetsuo,
Asi tak po roce ''správného'' cvičení bych si docela rád upřesnil ''co jsem to za člověka''

Zkoušel jsem ty kliky a dřepy - jsem na tom tak stejně jako Claws, u všeho tak 40stupnů.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs682. snc4/62194_130386270342899_100001145809567_144859_ 3840036_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs337. ash2/61786_130386310342895_100001145809567_144861_ 5337264_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs337. ash2/61786_130386317009561_100001145809567_144862_ 6308055_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs657. snc4/61786_130386323676227_100001145809567_144864_ 694245_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs677. snc4/61786_130386333676226_100001145809567_144867_ 5242114_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs677. snc4/61786_130386337009559_100001145809567_144868_ 2188556_n.jpg

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs337. ash2/61786_130386320342894_100001145809567_144863_ 6469436_n.jpg

Dík za odhadnutí

PS: ten kobereček - to není v mým pokoji
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 14:32


Tak jak?

Promin jestli otravuju, stačí říct.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 15:42


Kolik ti presne je? A z jaky urovne (vyska/vaha) ses dostal kam?

Z tech fotek jsou spatne poznat ruzny pomery. Je videt, ze cvicis nohy, a ze to telo ma trochu jinej tvar, nez je obvykly u netrenovanych jedincu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 15:52


Byl bys tak hodný a mohl se prosím vrátit k mé otázce nahoře? Děkuji
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 16:45 - Změnil/a: ZANGER


Přesně mi je 14 a cca 3 měsíce.

Víš já jsem tz. '¨cvičil'' už nějak od 12, přesně před 2lety.
Asi do vánoc jsem cvičil typem - denně kliky, dřepy, sedlehy...
Pak jsem zařasil splinty, denně. příklad - 10cviků na biceps (s vlastní váhou
Pak už nic, myslím.
Jinak jsem moc nesportoval. Ano chodil jsem nějak 2x týdně do juda ale u toho žral chipsy.

Jinak můžu chodit fotku jak jsem vypadal cca před rokem( a ještě jsem nebyl v objemu) http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs639. snc4/59893_130626693652190_100001145809567_146306_ 6595672_n.jpg

18.10.2009 jsem měl 64kg a 167cm.
Tedka mám cca 67kg a 172cm

čeho chceš poměry? jakej jinej tvar? jsem snad vadnej?

Benn: promin benne, jak jsem to napsal ještěs to neměl uploadnute.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 16:49


Kratky ruce nemas.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 17:03 - Změnil/a: ZANGER


jo, nemám a dál?
benn

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 17:15


to bylo na mě
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 17:16


aha, pardon
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 17:33


No, ja jsem nevedel, jak jses vysokej.
Geneticky predpoklady na budovani hmoty moc nemas, ale to souvisi i s tim, ze ve 14 ma clovek malo hormonu.
Fyzicky predpoklady smerujou spis k bojovym sportum. (Coz samozrejme obnasi i svou porci siloveho treninku.)


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 17:45 - Změnil/a: ZANGER


Jasně, a jak jsi to poznal?
Jestli - že jsem vlastně přibral jen 2kg, no 1.4.2010 jsem měl 79kg na 172cm. Tech cca 15kg jsem nabral asi za 6měsíců :D a bylo mi jště 13.
Takže bud jsem nabral fakt hodně tuků :D (což určitě) taky jsem ale měl 3x týdně silový, denně 6g/kg sachru a žádná aerobní aktivita. A to jsem ještě v těláku schválně ''šetril energii''. Vzhledově jsem ale myslím nabral dost svalů.

Rysovačka- to jsem shodil 12kg, to beru jako takovou čističku tuků za 10let.

Spíš si myslím že budu bud endomorf a nebo endo-mezomorf.
O ektomorfovy dost silně pochybuju, dost jako o ničem

PS: nepopírám že mám blbou genetiku, spíš souhlasím. Jen upřesnuju.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 19:31 - Změnil/a: ZANGER


Je videt, ze cvicis nohy, a ze to telo ma trochu jinej tvar, nez je obvykly u netrenovanych jedincu

Tím máš na mysli co?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 20:47


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs657. snc4/61786_130386323676227_100001145809567_144864_ 694245_n.jpg
+
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs639. snc4/59893_130626693652190_100001145809567_146306_ 6595672_n.jpg
Z techto fotek SOUDIM (nevim, jen odhaduju), ze mas kratke klicni kosti, coz opticky nesvedci sirce ramen a potom vzhledu celeho trupu. S timhle je tezky opticky budovat vecko a vubec na sebe dostat vice hmoty, aby to vypadalo esteticky pusobive.
NEMUSI to souviset se schopnosti obecne nabirat svaly.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs337. ash2/61786_130386310342895_100001145809567_144861_ 5337264_n.jpg
Tady tuhle pozu sice neumis udelat, ale je tam videt rozvoj zadovych svalu, ktere normalne pri necinnosti nemaji lidi rozvinute a viditelne.
To same plati pro ty kvadricepsy.

Ale fakt nerad posuzuju 14lety kluky, protoze tam se spatne odhaduje, co je prirozeny rust a co vysledek cviceni. Lidi v tom veku strasne rychle nabiraji vahu, nekdo hodne zhubne oproti detskym letum, rostou do vysky a svaly chvilku "dohaneji kostru" atd.
Az ti bude 16, tak jakakoli diagnoza bude presnejsi. Ale ty fotky by mely mit vetsi kvalitu, melo by na nich byt videt cele telo (zepredu, zezadu, zboku) v nejakych standardizovanych pozach.
To ostatne plati pro vsechny, co sem posilaji nejake fotky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
ZANGER

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 21:05 - Změnil/a: ZANGER


Ano, kliční kosti(vlastně hrud) mám stejně širokou jako pas. Právě jsem se dočet že typyckými znaky endomorfa je široký hrudník a pas, což právě u endomofů široký hrudní koš ale uzký pas (to Včko).
Tím pádem jsi myslel že bych esteciky vzledově měl vypadat v budoucnu nějak takhle http://www.twilight-sagaforever.estranky.cz/img/or iginal/306/jacob-black....jpg
- ten se mi zdá že oproti pasu má taky uzkou hrud.
Ještě abych to upřesnil, klíčni kosti nemám ''krátky'' ale krátky v porovnání s pasem, ano?

Taky, cvičit můžu dál, nic tím nezkazím, ne?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 21:14


Jezis, cvik dal. Ten Taylor Lautner velmi presne odpovida tvemu telesnemu typu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 21:16


jiank moje fotky taky nebyly zrovna idelani ale lepsi nemam, snazil jsem se vybrta ty s lepsi kvlaitou takze za to se omlouvam.

Měl bych tady ještě pár otázek...především jednu týkající se testosteronu.

Když ruzne projizdim internetove stranky a fora tykajici se posilovani, tak se docitam ze nactileti by nemelii brat tribulus, prtoze maji hladinu testosteronu dost vysoko a je to v tom veku zbytecnost, ale jinde jsem se docetl ze u teenageru nejsou mozne nejake prevratne prirustky na hmote, protoze telo tolik testosteronu v tom veku neprodukuje. Tak jak to tedy opravdu je a existuje neco co zvysuje jeho hladinu? napriklad nejake jidlo? a z jakeho duvodu neni tribulus vhodny, pokud teda opravdu neni...? potom bych se chtel zeptat k tem delsim pazim - je to neco, co ma vliv na potencial budovani svalu, nebo to vliv nema a je to horsi pouze v tom, ze bude dele trvat nez na nich pujde nabrana hmota dobre videt?

Díky
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 21:45


Testosteron prichazi v ruznych vlnach a pouziva se primarne na ruzne veci (treba rust do vysky, i kdyz to je hodne vec rustoveho hormonu, ale treba rust vousu a ochlupeni).

Nejaky vyraznejsi priliv testosteronu pouzitelneho na rust svalu prichazi vetsinou kolem 18 let. A trva to tak do 30. Pak nastava pokles prirozene produkce.

Ale mnozstvi testosteronu ovlivnuje hodne veci - stres, zivotni prostredi, jidlo (treba vegetariani ho maji min) atd.

Idealni je vyhybat se stresu, navozovat si prirozene mirne agresivni pristup k reseni problemu (ale zaroven byt pozitivni), nebyt vegetarian, zit ve zdravem a cistem prostredi a jist hodne bilkovin a kvalitnich tuku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
benn

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 21:51


Dobře díky za odpověd a co ten tribulus?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 22:09


To vychazi z toho zakladniho popisu. Nema velky smysl uzivat ho pred 30. rokem zivota.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 22:31


Hm, já jsem teď docela dost ve stresu, mam málo spánku, mam blbé nálady, začínám být více cholerický a to jen kvůli střední škole.
Ani nezvládám jíst dle stálého času, mam to všeljak rozhozený. A jak jsem většinou unavený, tak jdu brzo spát a nemam čas a náladu si dát druhou večeři.¨
Takže u mě ten problém je hodně velkej. Doufám, že to bude dočasné.
Teď jsem se přemohl dát si druhou véču. A zítra nemam školu, takže půjdu cvičit. Posilovna je jediné místo, kde nemyslim na věci kolem, je to takový relax.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Zář 2010 23:04


Ono to zni jako strasne klise a je mi jasne, ze se tomu lidi radi vysmivaji.
Ale opravdu musis najit "vnitrni klid" a "byt sam sebou" a umet si zivot prizpusobit podle sebe. Jakmile se ocitas v podrizenych situacich, klesa testosteron.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 15 Zář 2010 10:26 - Změnil/a: Hermas


Rozumim. O to se já snažím, ale je to těžké v takové situaci.
A moje jáství a tvtrdohlavost nedovolí být v podřízených situacích, ale budu muset najít ten správný klid, protože ta škola je stresující. A pokud najdu klid, můj spánek bude asi i kvalitnější a nálada pozitivnější.
Díky za odpověď, budu to muset vyřešit.
ZANGER

Člen
# Zasláno: 15 Zář 2010 14:54 - Změnil/a: ZANGER


Když už jsme u toho, jak se projevuje stres?
Já třeba ani nevím kdy jsem ve stresu a kdy ne. Jestli se třeba zvýší tlak apod.
Protože za poslední týden jsem se ještě nedostal do situace, že bych neměl puls 80 za minutu...... už nwm kolik je normál, ale určitě to nebušilo tak rychle
Bhaal

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 15:42


Tetsuo chci se jenom zeptat, kdyz se tu resi ty postavy, jestli mas nejaky vyraznejsi zmeny na svem tele (objem, sila, vyrisovani) oproti tvemu cca 3 roky (?) staremu videu? Nevim teda jestli jsi cele ty 3 roky od te doby cvicil...
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 16:43 - Změnil/a: tetsuo


To je unor 2008, cili je to pres rok a pul. Kratce potom jsem si natrhl fascie v prave a leve ruce, cili jsem musel prestat cvicit, dokud mi zase nesrostly. Znamenalo to shodit asi 5 kilo svalu. Od te doby jsem se nedostal ke cviceni v posilovne (cvicil jsem velmi nepravidelne jen doma), a zacal jsem nanovo na konci cervence letosniho roku. O neco tlustsi s mene svaly.

Tuk jsem ted stahnul dolu, vazim ale kolem 110 kil, biceps mam asi o 1, 5 cm vetsi a hrudnik asi o 3 cm vetsi, nez na videu, pri celkove lepsi forme.
Silove jsem na tom tak, ze ty vahy, co tam zvedam jako max effort hodne blbou technikou, zvedam ted dobrou technikou na 3 opakovani, u nekterych cviku i o 5 kilo vic. Maximalky jsem zatim nezkousel. Vyrazne se mi zlepsila sila na pritazich v predklonu (asi o 10 kilo).

Po 10 tydnech cviceni (resp. 8 - dva tydny jsem byl nemocny) ve stylu HTH a bez nejakeho velkeho hlidani stravy (pocitam jen bilkoviny) vidim docela velke zmeny - aspon z reakci okoli to tak bude.

Ted od rijna bych mel pritvrdit v suplementaci, vyzive i treninku a tudiz i nejakem sebepozorovani.
Jednak hodlam brat vyrobky z rady AMG, jednak si hodlam hlidat sacharidy a lehce je vlnit (radim to sice spouste lidem, ale sam na to nemam disciplinu; nicmene uz jsem jednou vlny drzel a vim, ze funguji), hodlam zvysit frekvenci treninku (tydne 5 hlavnich a 2 aktivacni + mozna 1 kardio) a stale pracovat na kvalite Perfect Rep.

Za dva mesice tu muzu kdyz tak neco ukazat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 17:00


Kde je to video prosím ???
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 17:06 - Změnil/a: tetsuo


Na YouTube jako "Tetsuo Max Effort". Upozornuju, ze tohle bylo nejake moje zacatecnicke video, ktere vzniklo proto, aby mi kluci z Ironfactor.cz opravili techniku. Bylo mi jasne, ze neni moc dobra. Dostal jsem od nich cocku a zacal pracovat na zlepseni.
(Je v podstate trapny, ze je to video tak dobre setrihany, protoze si s nim muj bracha dost vyhral. Dnes bych si tam nafackoval uplne za vsechno. Cili bych byl rad, aby to nikdo nebral jako "moji demonstraci" nebo neco, co delam dneska.)

Dnes jsem, co se tyce techniky, o nekolik levelu uplne jinde. V podstate ono ihned po te kritice jsem zmenil hodne veci, akorat mi to snazeni vydrzelo zhruba dva mesice, nez jsem mel ten uraz.
Ale i ten me donutil hodne cist - v podstate denne jsem projizdel T-Nation.com a pridruzeny stranky a odsud cerpam ty informace, ktery sem davam.
Domaci trenink pak byl zamereny hlavne na rehabilitaci a spoustu unilateralnich cviku. Ty me naucily mnohem lepsi rovnovaze a plynulosti pohybu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Hermas

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 17:29


Pohoda, jsou to tři roky zpět.

Dost se mi to líbilo. Budeš dělat někdy nový video ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 30 Zář 2010 17:41


Ja kdyz to dnes vidim, tak jenom trpim. Fakt, tam neni nic dobre. A neomlouva me ani to, ze mi pri drepu svitilo slunce do obliceje (coz je strasne neprijemny) nebo ze ta lavicka na bench byla strasne uzka, nebo ze v tom fitku bylo zakazana magnezium a tak jsem pouzil molitany.
Tam jsou proste blbe ty zakladni biomechanicky veci.


Jinak, jak pisu uz ve svem treninkovem deniku: V rijnu pojedu split 5xtydne Lpush-pull-legs-arms-fullbody" + 2 aktivacni treninky tydne.
V listopadu pak pojedu tentyz split, ale zmenim metodu, misto jednoho hlavniho cviku micorampou a 4-5 cviku stylem max rep, pojedu v jednom treninku rampu 4-5 cviku a 1 cvik stylem drop set.
Zacnu si konecne hlidat stravu se vsim vsudy a budu poctive dodrzovat suplementaci.

Vzhledem k tomu, ze pritelkyne je fotografka a bracha filmar, tak neco urcite zdokumentuju.

Navic pak pojedu cely program I, Bodybuilder, coz je na 4 mesice a kazdy mesic se tam specializuje na jinou partii - coz by mohlo byt viditelne.
Ono to bude soucasti takoveho vetsiho ceskeho projektu...


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
<< . 1 . 2 . 3 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist