Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / jak dlouho bez jídla
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Borecx

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2010 12:00


no já jsem kdysi v objemovce jedl 15 rohlíků denně rok a půl, a skoro zadnou zeleninu a ovoce, a myslim ze jsem si tim tak zakurvil streva, ze uz ji nechci ani vidět.
Myslím že ten sacharidový nápoj je opravdu lepší volba po tréninku, stejně jsem pak unavenej a nechce se mi nic připravovat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 20 Čvn 2010 12:01


To je samozrejme nejlepsi volba, o tom neni sporu.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2010 15:11


Dobře, už mám jasno jak se stravovat po tréninku, ale co před tréninkem? Stačí když si hodinu a pul pred treninkem dam dve pohankové housky s nejakým sýrem nebo tak? Chtěl bych tu stravu vychitat, pac tam bude asi fakt mezera.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2010 15:33


Vsechny zakladni varianty jsem uz davno napsal v neustale posilanem jidelnicku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
tetsuo

Člen
# Zasláno: 21 Čvn 2010 16:00


tady.
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=2&topic=3429


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 09:31


Měl bych takovej zajímavej dotaz s moji dosavadni stravou se mi víceméně daří držet na stejné váze, za posledni mesic jsem diky novemu tréninku přibral přes ruce asi 2 až 3 milimetry. Myslím že je to právě tím, že se necpu. Spíš bych teď na léto potřeboval trochu tuku shodit na břiše, ale zaroven aby ruce porostly Vyhonit to do srpna aspon o 1cm by bylo super
Ptám se tedy, kdyz se budu stravovat jako doposud, a zaroven využiji onoho anabolickeho okna a dodam telu dostatek živin "po tréninku" jak jsme psali výše, mám reálnou šanci nabírat na svalové hmotě a když už né shodit tak aspon si udržet tolik tuku kolik mam?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 09:36


Jo.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 09:46


nechce se mi základat téma; Tetsuo Tvůj názor na- skořápky rozkřápané na prášek, vypít.. -- je to dobrý pro regeneračku chrupavky, prostě abych si pomohl dát kolena dohromady.. (denní dávka vápníku pro normálního člověka je 1g, když dám 1,5 skořápky denně budu mít 3g, to by mohlo být okay ?)
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 09:49


Nemam na to zadny nazor, fakt nevim. Nerikam, ze je to uplny nesmysl.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 14:18


jeste bych se chtel zeptat, asi nebude moc vhodné si mezi druhým sacharidem a protejnovým nápojem dát kafe co?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 14:52


Proc bys to delal?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 16:40


No tou dobou vetsinou piju kafe, ale asi to nebude moc dobra volba co?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 16:44


Nechapu, proc si po treninku zpusobovat dehydrataci.
Kafe je zlozvyk.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 19:30


jasně, takže v tréninkové dny to radsi budu vynechávat
tetsuo

Člen
# Zasláno: 22 Čvn 2010 19:49


Rozumny reseni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 18:36


Jakou bych si měl dávat dávku gaineru ihned po tréninku a druhou dávku za 45 min? Koupil jsem si Mutant mass gainer a má toto složení ve dvou odměrkách (130g)energetická hodnota - 525kcal
bílkoviny - 26g
sacharidy - 85g
cukry - 15g
tuky - 9g
cholesterol - 30mg
sodík - 180mg
draslík - 700mg
Borecx

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 18:37


pro doplnění výška 180cm, váha 78kg
Borecx

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 20:25


vubec nevim jak to spočítat, takže stačí 1 odměrka po tréninku(13g bílkovin,42g sacharidů) a za 45minut zase 1 odměrku? Nebo je to málo? Chci nabírat čistou svalovou hmotu, nechci aby to zbytečně lezlo do tuků, poradí mi někdo?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:11


Pri dostatecne tvrdem treninku je to ideal - 1 odměrka po tréninku(13g bílkovin,42g sacharidů) a za 45minut zase 1 odměrku


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:36


ok, díky moc za radu
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 22:40


Ber, ze tuk naberes z jinych veci nez gaineru po treninku. 1g/kg je zaklad, mozne je i 1,5g/k.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Borecx

Člen
# Zasláno: 25 Čvn 2010 23:16


Tak já s mojí dosavadní stravou se už dlouho držím na stejné váze, tak doufám že mi gainer pomůže nabrat čistou svalovou hmotu. Navíc věřím, že když naberu hodně svaloviny tak mě to vyrýsuje nebo aspon mi to prostě bude spalovat více tuků a nebudu muset držet potom nějakou krutou dietu až budu chtit vyrýsovat.
<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 299 [4 Dub 2017 04:49]
Hosté - 299 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist