Posilovani.net  
 Posilovani.net - Domů - Odpovědět - Statistika - Registrace - Hledat -


forum.posilovani.net / Ostatní / Trenink s vlastní váhou
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Claws

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2009 13:21


http://www.youtube.com/watch?v=jT_3LAhd0LE

Zdar,
chci se zeptat zda kdybych denně, 1-2hodiny cvičil jen s vlastní váhou (Shyby, kliky a ostatní cviky jen se svým tělem) zda by šlo udělat do pár let takovou postavu jakou mají oni..

Díky Tetsuo za rychlou odpověd..
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2009 14:13


Na to jsou dve mozne odpovedi

1) Neslo by to, protoze nejsi oni. Nemas stejnou genetiku.

2) Vysokofrekvencni trenink s vlastni vahou vede k velice vypracovane postave - viz vsichni gymnasti, akrobati, horolezci apod.
A cim lepsi budes mit stravu, tim lepsi budou i vysledky v budovani hmoty.

Rozhodne neplati, ze svaly vybudujes jen s cinkami a na strojich.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
Claws

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2009 14:15


tetsuo, genetika.. jak poznám zda mám dobrou ? (muj trenér v posilce mi řekl že mám svaly dány geneticky, ze začátku sem nevěděl co tím myslel) - mužu ti třeba poslat svou dosavadní fotku a řeknešm i jak na tom jsem ?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2009 14:45


Nejde o to, jestli dobrou nebo spatnou, ale proste nejsi cernoch.

V zasade - dobra genetika na rozvoj esteticky pusobich svalu je takova, ze mas dlouha briska svalu a kratke upony. K tomu utly pas a siroke klicni kosti. Stejne tak je dobre mit utle klouby a neprilis velkou hlavu.

Jinak je dobre mit rychly metabolismus a nemit sklony k ukladani tuku.

Tuhle genetiku ma naprosta vetsina kulturistu a maji ji i mnozi spickovi atleti, nebo aspon ti, kteri maji dobry svalovy rozvoj. Puvodni velikost svalu pred zacakem treninku pritom neni rozhodujici. Ti lidi muzou byt i dost hubeni.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 12 Srp 2009 23:30


tetsuo,, a s kvalitnim treninkem s vlastni vahou muzu taky rust?? mam moznost cvicit jen doma. Zatim mam jen jednorucky 6,5kg jemi 16let a vazim 70kg. Posiloval jsem 1mesic ale bez zadny discipliny a radu takze jsem to dost flakal. Potreboval bych se niceho chytit a jet.
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 09:54 - Změnil/a: tetsuo


Tak jasne, pokud delas dost narocne cviky jako ti chlapici z videa, nebo ruzne kliky na jedne ruce a drepy na jedne noze, cviky jako ab wheel (rollout) nebo glute ham raises, tak samozrejme svaly porostou.

Pro lidi, co maji doma jen minimalni vybaveni, jsem delal i tohle tema:
http://forum.posilovani.net/index.php?action=vthre ad&forum=4&topic=3311

Doporucuju jeste dokoupit si gumove posilovaci pasy, terabandy.
Hodi se i takove veci jako fitbal a medicimbal. A samozrejme hrazda a bradla.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 14:27


jj dobry tema co jsi zalozil myslel jsem ze kdyz nemam cinky bench a tunu zavizi ze jinak zacit nemuzu ale jak vidim tak i kvalitne zalozeny trenink s vlastni vahou da taky dost dobře zabrat. vidim ze staci zapojit fantazii. Ale nevim teda jak stihle cviku mam postavit cvicebni plan?? Poradis mi stimto?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 13 Srp 2009 16:01


Umis anglicky? Tam u tech videi jsou i popisy, kolik se ma ceho delat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2009 19:22


Dikes docela jsi mi pomoch. Neco takoveho jsem presne hledal. Anglicky sice neumim ale mam translator :D. Ze cviku a serii jsem sestavil treninkovy planek. Za tyden se dotoho pustim s duslednosti a pili. Jsem zvedav na ucinky. Jeste jsem se chtel zeptat naco presne jsou gaineru a kdy nebo odkdy je muzu pozit. Diky moc
tetsuo

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2009 22:30


Když to celkově zjednoduším, gainery jsou takové sunary pro dospělé. Stačí se jen podívat na jejich složení (syrovátka, kasein, sušené mléko, maltodextrin, rostlinné oleje a pak různé rozemleté obiloviny-extrudáty).

Přirovnání k dětské výživě a hlavně názorné porovnání s ní, mimochodem, může přesvědčit hodně rodičů, že gainery jsou úplně v pořádku a není to žádný „doping a svinstvo“.
To říkám hlavně jako takový malý návod pro teenagery. Nepřestává mě totiž překvapovat kolik rodičů-laiků nebo hloupých dogmatických trenérů (jiných než čistě silových sportů) tvrdí, že suplementy jsou až pro dospělé. Vždyť největší spotřebu bílkovin a živin obecně mají lidé právě v pubertě! Je pak úplně proti přírodě zakazovat teenagerům doplňky a komplexní náhražky stravy.

Výhody gainerů jsou zhruba tři
1) Tráví se mnohem rychleji než jídlo, takže živiny jdou rychleji do svalu
- je to výhodné ráno, a je to to nejlepší, co můžeš pít po tréninku. Všechny náhrady mají své nevýhody. Gainer nemá žádnou. Můžeme je jen bavit o tom, jestli existuje ještě něco lepšího než klasický gainer mléčného typu? A jistě, že v zásadě nejlepší by bylo pít jen čisté aminokyseliny nebo peptidy se štěpenými cukry, ale to je poměrně drahá záležitost.

2) Tekutou výživu snášejí lépe lidi, co nemají velkou chuť k jídlu a obecně je problematické pro ně si vařit, přenášet jídlo, nebo ho jíst. Skvělé využití má gainer po ránu, kdy mají mnozí lidé stažený žaludek a potřebují jít rychle do práce nebo do školy. Pokud nemáš aspoň půl hodinu čas, abyste stačili požvýkat tradiční misku vloček, tak je gainer praktické řešení. Někdo zase nechce jíst moc často na pracovišti, protože to zabírá čas a místo u pracovního stolu, zatímco pití nápoje není „společensky problematické“ (typicky problém kancelářské či přepážkové práce). Jiní zase nechtějí moc jíst proto, že jsou jídlem naopak obklopeni a nemají na něj takovou chuť (kuchaři, číšníci, prodavači v potravinách ad.) Gainery se úžasně hodí i pro sportovce, kteří mají vícefázové tréninky nebo celodenní závody. (Cpát do sebe různé mussli tyčinky, tatranky nebo čokoládu, což dělá spousta lidí, je vedle pití gainerů a meal-replacementů úplné barbarství)

3) V přepočtu jsou gainery levnější než jídlo. Koupit si pytel nebo kbelík něčeho za třeba 1500-2000 korun možná vypadá jako spousta peněz, ale když si uvědomíte, že dávka gaineru má stejný obsah jako porce masa s kopcem rýže nebo těstovin, tak je to samozřejmě výhodnější.
Jíst normální jídlo člověk nepřestane nikdy, jen mu gainer pomůže nahnat kalorie navíc, díky nimž začne opravdu nabírat hmotu.

Spor se vede jen ekonomicky o to, jestli je lepší užívat už hotové gainery, nebo zda stačí koupit si kvalitní protein a k tomu si přimíchat glukózu a/nebo maltodextrin. Druhá varianta většinou vyjde levněji.

Jsem ale toho názoru, že dobrý gainer má obsahovat i kvalitní tuk a že je nepraktické polykat pak lžičku oleje nebo lecitinu.
Nehledě na to, že hotové profesionální gainery chutnají lépe než domácí mixy a kupodivu v nich i určité poměry jednotlivých typů sacharidů mívají svůj účel – nejen proteiny se můžou postupně uvolňovat, i u sacharidů to je věda.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 14 Srp 2009 22:56


Ses borec ze jsi mi to vysvetlil velmi jednoduse. mam ale otazku ponevadz sem stim nikdy nemel zkusenost, Kdyz vypiju urcene mnozstvi gaineru muze to tedy nahradit i cely objed??? Asi dalsi blba otazka ale kdyz to vypiju nebudu mit potom hlad??? mam zalozeny treninkovy plan na vlastni vahu a cinky, nedaji se po tomhle pripravku i nabirak i tuky ale to asi ne to asi jen kdybych mel gainer na zpestreni stravy a neposiloval. Jemi 16let jaky gainer by jsi mi doporucil?? Jak dlouho takovy pixla vydrzi pri davkach rano a pri treninku?? :DRodicum to bude blby ale necham jim precist tvuj good clanek protoze kritizovat neco a neviznat se je blby. Dikes !
lama

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2009 18:13


Zdarec tetsuo. tak jsem okoukal ty videa s vlastni vahou co jsi mi doporucoval. slozil jsem si z tech videii takovy jeden trenink, ale nevim jestli ten trenink mam jet teda mesic furt dokola nebojestli muzu ty cviky v tom treninku treba upravit nebo si slozit zase jiny na dalsi den. Chapes??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2009 20:00


Fungovat bude vsechno, pokud respektujes urcita pravidla.

1) Zapojovat rovnomerne vsechny svaly. Minimalne horni a dolni cas tela, nezapominat specialne na cviky na stred tela, a mit vyvazene tlakove a tahove cviky.

2) Mit rozumny objem treninku (mnozstvi cviku a serii) v pomeru k frekvenci cviceni (treninkovych dnu behem tydne)

Cili bych ten tvuj rozpis musel videt cely.
Kazdopadne neni chyba cvicit cely mesic treba 3-4x tydne stejne cviky.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 23 Srp 2009 21:06 - Změnil/a: lama


Tak pro zacatek jsem si zvolil trenink z toho hle videa bez upravy proste toco je natom videu, prozatim nez si poskladam ten svuj. Myslim ze to neni spatny napad ne??


http://www.youtube.com/watch?v=OShBgZcwmH4&feature =related
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 09:45


Super trenink, neni co dodat. Zalezi jen na tom, kolik zvladnes tech okruhu, a jestli to nebude na tebe moc narocne, co se tyce kardio kondice. On clovek, kdyz nezvladava udychat nektere pohyby, tak trochu sidi techniku.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 11:17


jo toje pravda. Myslim ale, ze s kondickou natom nejhur nejsem, bydlime v baraku a naka ta pracicka tu je furt, sekani dreva vozeni kolecek noseni sutru,...taky jezdim hodne na kole, a hodne chodime ven do lesa. Chci se ale zeptat jak dlouho tenhle trenink mam jet? muzu treba mit dva treninky a stridat je??
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 13:07


Treninky jsou vetsinou ucinne jen par tydnu. Zezacatku to jde tak 5-6 tydnu, pak se perioda zkracuje. V prubehu jednoho treninkoveho cyklu zvysuj narocnost, az narazis na strop. Pak to chce tyden lehkeho treninku nebo pauzu - neboj, pri ni naopak zesilis.

jednotlive rozpisy muzes behem tydne stridat.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 13:31


dobre a jeste pritom treninku na ktery jsem ti daval odkaz musim dodrzovat to casove rozhrani?? jinak diky za informace to forum je paradni dnes mam prvni trenink
lama

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 18:32


Tak jsem vyzkousel ten trenink z toho videa. Ten trenink mi pripadal docela kratky a trosku lehci. Nemas naky napad co ktomu pridat? Nebyli tam cviky na bricho tak jsem tam zkusil zvolit jeste rolovani cinky, nebo mam zvolit vice opakovani?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 21:48


Co myslis tim "casove rozhrani". Casove udaje tam jsou jenom, ze mezi jednotlivymi cviky mas odpocivat 1 minutu a ze mas par cviku delat 30 vterin. Tohle je samozrejme rozumne dodrzet.

Hlavni ale je, kolik jsi delal serii. Tam se jede kruhove za sebou 8 cviku. Tech okruhu mas ale podle sve trenovanosti jet 3 az 5. Kolik jsi jich delal?


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 22:10


aha tak to jeste ze jsem se zeptal. Vubec me nenapadlo ze se to jede nekolikrat porad dokola. ja sem to jel samozrejme jednou proto mi bylo divny ze toho je docela malo jo a z tim casem uz to chapu, trosku blbej dotaz
tetsuo

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 22:19


No, pokuds to nikdy nejel, tak zacni na 3 okruzich.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 24 Srp 2009 22:53


nikdy jsem to nejel takze jsem nevedel. jeste se chci zeptat jestli se rozlisuje gainer pro zacatecnika a pokrocili?? chtel bych nakej koupit, muzes neco levnejsiho doporucit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 10:42


Nic takoveho se nerozlisuje. Rozlisovat muzes jen ty podle ceny.
V zasade existruji jen ruzne evolucni stupne, nektere vyrobky jsou dnes proste jiz zastarale, ne tak dobre stravitelne, vyuzitelne a celkove ucinne.

Anabolic GF - http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=7, existuje i levnejsi varianta bez gf

Mutant Mass Gainer – http://obchod.ronnie.cz/s-1235-mutant-mass-gainer. html

Ultimate nutrition Gainer Muscle Juice - http://www.doplnky-vyzivy.cz/ultimate-nutrition-ga iner-muscle-juice-475kg-banan/d-68963/

QuickMass Gain - http://obchod.ronnie.cz/s-1146-quickmass-gain.html

ad.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 11:38


no, kulturistika neni levny sport muzu posilovat i bez tech suplementu? budu mit nakou sanci? dival jsem se na tohle http://nutri-exact.cz/cat_det.php?id=7 a objevil jsem tam ve slozeni tohle : hydrolyzovaný hovězí kolagen, vepřový sérový albumin, želatina. Nejsou to naky sracky? a stoji jenom tak malo neni to naky sit?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 20:37


hydrolyzovany hovezi kolagen je soucasti mnoha proteinovych vyrobku (v posledni dobe se vraci hodne do mody) a neni nijak zvlast levny. Pouziva se na vyvazeni aminokyselin k syrovatkovym bilkovinam a ma specialne vliv na rust slach a kloubu, coz se u zvetsujicich se svalu hodi.
Veprovy serovy albumin je krevni plazma, dodava se do vyrobku v malem mnozstvi a ma velmi podobne vlastnosti jako syrovatkovy protein. Jde do krve dokonce jeste rychleji, protoze praseci krev je podobna lidske. Co se tyce chuti, nepoznas to. Sladidla to spolehlive prebiji.

Nutri-exact ma trochu nizsi ceny, protoze prodejce je zaroven vyrobce. Cili nevznikaji zadne prirazky, a protoze neni treba nic prevazet z bodu A do bodu B. O kvalitu strach mit nemusis. Ja od nich dodnes uzivam nektere veci a jsou OK. Z ceskych firem rozhodne spicka.

Vetsinou radim prepocitat si, kolik by te vyslo normalni kvalitni jidlo, kdybys nebral zadne suplementy. A zatim mi vzdycky vyslo, ze jidlo je drazsi. Proto se vyplati 2-3 jidla denne z tech 6-7 nahradit suplementy (typu protein, gainer, MRP, roborans).
Ber to ekonomicky. Jiste lze nepit po treninku gainer, ale myslim, gainer je jednoznacne rychleji stravitelny, nez kefir s rohlikem, nebo pudink nebo testoviny se sledovou pastou, coz jsou takove idealni nahrady.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 20:59 - Změnil/a: lama


Vetsinou radim prepocitat si, kolik by te vyslo normalni kvalitni jidlo, kdybys nebral zadne suplementy
Jo to mas pravdu ale za jidlo ja neplatim jemi 16 a mam reodice. Jenomze tem se moc tyhle driaky moc nelibi no, takze bych si to musel koupit za svoje. Jinac dik ze jsimi vysvetlil jak jeto stim vyrobkem. Zezacatku donej pujdu hned jak budu mit prachy. Proc se ten vyrobek menuje Anabolic GF??
Mato s anabolikama neco spolecny?
tetsuo

Člen
# Zasláno: 25 Srp 2009 21:46


V tele probihaji dva zakladni typy procesu - anabolicke a katabolicke.
Anabolicke znaci rust, slucovani jednoduchych latek ve slozitejsi = z jidla (bilkovin, cukru a tuku) a skladaji svaly, slachy, kuze, vlasy...

Katabolicke procesy znaci rozklad, rozpadani. V katabolismu se nachazis, pokud delsi dobu nejis, nebo pokud vystavujes telo velke zatezi, napr. treninku.

Trenink je tedy katabolicky (rozpadaji se svaly) a musi prijit neco anabolickeho (vhodna vyziva), aby se rozpad zastavil a nastoupil naopak rust.

Anabolicke je tedy cokoli, z ceho rostes. Treba vyrazne anabolicky je tatarsky biftek. O neco mene anabolicky je ale treba i chleba.

Neplest si to tedy s anabolickymi steroidy, coz jsou umele latky.
Navic existuji i rostlinne steroly, napr. cholesterol - z masa a vajecnych zloutku, diky nimz se taky roste.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
lama

Člen
# Zasláno: 28 Srp 2009 15:19


dik za vysvetleni. Kam na takovy veci chodis??
Hele tetsuo k tomu treninku, muzu si k nemu pridat jakoby dalsi sadu cviku na posileni brisnich svalu? Nemas naky odkaz na cviky brisnich svalu? Samo ze v domacich podminkach. Jinak jsem si ukutil takovy nastroj jako rolovani cinky tak bych ho chtel upotrebit.

Uz jezdim ten trenink s tema okruhama. Rekl bych ze cviky provadim kvalitne a jezdim do zacatku 4x dokola jen mi tam prave chybi to bricho

tetsuo

Člen
# Zasláno: 29 Srp 2009 10:36


Cely ten trenink, co cvicis, pomerne dost zapojuje brisni svaly. Nevidim zvlastni duvod, proc tam pridavat neco navic. To radeji zvys pocet okruhu.

Cviku na bricho (stred tela) je jinak spousta
Cviky na stred tela (bricho, boky, spodek zad)
http://www.youtube.com/watch?v=Ngli8774oXA
http://www.youtube.com/watch?v=tYV-JbZtK_A
http://www.youtube.com/watch?v=KZ7UgRqf86A
http://www.tmuscle.com/free_online_article/sports_ body_training_performance/best_of_abs
a mnohem vic...

Cvicit muzes treba 1-2 z nich po ranu po 1-2 seriich.


Nový web a fórum o posilování: http://www.body-test.cz/cs/
. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď
Tučné  Kurzíva  Podtržené  Odkaz na obrázek  Insert YouTube video   URL    vypnout *Co to je?


   :) ;) :-p :-( :-D smirk :up: :down: :up2: :hi: :clapping: :handshake: :smile: :tease: :wait: :giggle: :winking: :laugh: :cool: :confused: :nodding:
Další smajlíci Zakázat smajlíky
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

[ANTISPAM] Zadejte pismeno "J" zde:
 
Právě online: Hosté - 1
Členové - 0
Nejvíce uživatelů online: 409 [21 Led 2021 16:35]
Hosté - 409 / Členové - 0


Powered by forum software miniBB™ © 2001-2007
TOPlist